Idd, ik zag het filmpje op youtube. Kippenvel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef TheFastOne het volgende:
Klasse vanochtend op de training, zo steun je je club.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Maastoren het volgende:
Pis nu al in m'n broek van de zenuwen. Zometeen start van de PMDS en dan gewoon helm op en gaaaaaaaaaan
Ga er gewoon nu heen, en ga niet meer weg tot morgenmiddagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
Hoelaat gaan de kroegen op stadhuisplein open?
als dat uberhaupt al open is..........quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef Caland het volgende:
Hoelaat gaan de kroegen op stadhuisplein open?
Heb dat al jaren niet meer helaas... zo'n klassieker zonder uitpubliek en wij die op komen dagen met een Feyenoord-onwaardig elftal (qua kwaliteit) heeft er voor mij toch flink de 'magie' afgehaald.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Maastoren het volgende:
Pis nu al in m'n broek van de zenuwen
Bij Ajax ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Happel het volgende:
Feyenoord
Kan ook alleen bij deze club, hè. 2000 man bij een training.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Morendo het volgende:
Ik teken voor een nederlaag met minder dan vier doelpunten verschil. We zijn gewoon kansloos vanaf de start. Morgen een toffe wedstrijd, ik kijk er naar uit
Feyenoord.quote:Ook Gerard Meijer kwam kijken, hij sprak alle jongens persoonlijk toe.
Gast, serieus. Zelfs vorig jaar verloren we daar met 2-0 tegen een goed Ajax en een uitermate teleurstellend Feijenoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Morendo het volgende:
Ik teken voor een nederlaag met minder dan vier doelpunten verschil. We zijn gewoon kansloos vanaf de start.
Is al bekend wat Guidetti ervan vindt op twitter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef TheFastOne het volgende:
Klasse vanochtend op de training, zo steun je je club.
Ajacied?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Morendo het volgende:
Ik teken voor een nederlaag met minder dan vier doelpunten verschil. We zijn gewoon kansloos vanaf de start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |