Dus dan maar negatief reageren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aanvallen hoeft ook niet
Maar zo lang jij positief blijft reageren op zijn negatieve manier van aandacht vragen ben jij net zo goed onderdeel van de driehoek natuurlijk
Ik kom eigenlijk alleen in utrecht, dus mij zul je niet tegenkomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef kedge het volgende:
Gaan er nog mensen stappen of uit vanavond ?
Ik ga zelf naar Hengelo vanavond de drie musketeers - één voor allen, allen voor één. Misschien dat ik nog fokkers tegenkom.
Nee je bekijkt het zwart-wit.quote:
Nope ziekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef kedge het volgende:
Gaan er nog mensen stappen of uit vanavond ?
Ik ga zelf naar Hengelo vanavond de drie musketeers - één voor allen, allen voor één. Misschien dat ik nog fokkers tegenkom.
Nee, niet reagerenquote:
Ja ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat we hem moeten afbranden hier.quote:
Nee want mag niet op hotelkamerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij gaat wil toch snacks halenDan hoef jij alleen te eten
of ben je daar ook te lui voor
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat we hem moeten afbranden hier.
En dat gebeurt wel een beetje nu.
Huh waar ben je danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee want mag niet op hotelkamer
Ik vind echt niet dat hij word afgebrand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat we hem moeten afbranden hier.
En dat gebeurt wel een beetje nu.
Zegt hij dan dat jij dat zegt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Hoe vaak heb ik nu al gepost wat wel een positieve manier is van hier mee om gaan?
Djeez
Ik geef toe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je begint langzaam van me te houden, geef maar toe.
Nee maar ik word wel telkens gequote terwijl er boven staat dat je niet negatief en niet positief moet reagerenquote:
Dat vond ik niet echt allemaal opbouwende kritiek. Niet dat het fout is om negatieve kritiek (of ja zeg hoe noem je dat, die andere kritiekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind echt niet dat hij word afgebrand.
Wij uiten opbouwende kritiek en ziet dat meteen als aanval.
Daar kunnen wij ook niks aan doen.
Nouja weet ik niet, heb er niet genoeg van mee gelezen maar de laatste reacties die ik heb gezien waren nou niet echt positief tegenover hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Hoe vaak heb ik nu al gepost wat wel een positieve manier is van hier mee om gaan?
Djeez
Moet je niet wat leuks doen dan?quote:
Je zou toch nog een keer mee uitgaan in Enschede of vergis ik me nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in utrecht, dus mij zul je niet tegenkomen
Dat had hij wel mogen zien iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar ik word wel telkens gequote terwijl er boven staat dat je niet negatief en niet positief moet reageren
Ik snap dus niet hoe hij het nog niet kan snappen
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja weet ik niet, heb er niet genoeg van mee gelezen maar de laatste reacties die ik heb gezien waren nou niet echt positief tegenover hem.
Eh ik weet niet of ik dat gezegd heb, ik zeg wel meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Je zou toch nog een keer mee uitgaan in Enschede of vergis ik me nu
Dan ga ik ook mee. Is daar eigenlijk wat te doen? Want mits psychologie, best kans dat ik daar ga studeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Je zou toch nog een keer mee uitgaan in Enschede of vergis ik me nu
Ik heb dacht ik wel gehoord dat er weinig vrouwen zijn daaro. Wat natuurlijk niet betekent dat je er niet leuk kan uitgaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook mee. Is daar eigenlijk wat te doen? Want mits psychologie, best kans dat ik daar ga studeren.
Ik ben vanaf 0430 op, en was al kapotmoe. Net heeeerlijk gegeten dus ik kruip zo maar onder de dekensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Moet je niet wat leuks doen dan?
waar ben je?
Ik vond het merendeel wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt allemaal opbouwende kritiek. Niet dat het fout is om negatieve kritiek (of ja zeg hoe noem je dat, die andere kritiek) te geven, zo af en toe, maar dat gebeurde er nu wel.
Je bent zo oud als je je voelt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nope ziek
Niet dat ik nog veel uit ga![]()
Ik ben dus wel oud en een couchpotato en zo
Maar dat mag op mijn leeftijd, zolang je nog af en toe naar de kroeg gaat om te laten zien dat je nog redelijk hip bent
Ik hou ook van jou.quote:
Op het moment zo'n 99quote:
Valt tegen IMHO.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Enschede is een grote studentenstad toch?
Ze zijn 14 ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Flepke het volgende:
Even kijken hoe goed jullie in signalen opvangen zijn.
Hoeveel van deze meisjes kan hij binnen een half uur (vrijwillig) zijn bed in trekken:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eh ik weet niet of ik dat gezegd heb, ik zeg wel meer
Lijkt me wel leuk iig, maar dan moet ik wel weer tijd hebben.
Is Enschede leuk om uit te gaan?
Ik voel een tweede meet aankomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook mee. Is daar eigenlijk wat te doen? Want mits psychologie, best kans dat ik daar ga studeren.
Jou kennende, allemaal natuurlijk, mits hij het doet terwijl hij zelfvertrouwen uitstraalt en zichzelf isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Flepke het volgende:
Even kijken hoe goed jullie in signalen opvangen zijn.
Hoeveel van deze meisjes kan hij binnen een half uur (vrijwillig) zijn bed in trekken:
Twee liefdes voor jou.quote:
Als je de juiste kroegen en disco's in gaat, dan valt het niet tegen hoorquote:
Kut je hebt me door.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou kennende, allemaal natuurlijk, mits hij het doet terwijl hij zelfvertrouwen uitstraalt en zichzelf is
Ik bedoelde meer dat iig voorlopig ik geen meisjes meer probeer te hosselen/hosselquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je de juiste kroegen en disco's in gaat, dan valt het niet tegen hoorVooral op jullie leeftijd niet !
Ik voel een bespreking aankomen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer gaan we deze liefdes bedrijven? *winkwink
6 besprekingen en er is nog steeds niet geneukt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben in het verleden bewezen effectief te zijn, ja.
Jij haakt steeds af, meneertje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
6 besprekingen en er is nog steeds niet geneukt.
Die glijd zowat van haar stoel af inderdaad maar er zijn er veel meerquote:
Ja sorry maar het kan echt nooit omdat mijn moeder er altijd is.quote:
Iets met hormonen. gaat weer eens nergens over. Wat wil je hier nou mee aan tonen en bewijzen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |