SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
Zum kotzen:
SuperrrTuxxx (uitkering, denkt dat ze boven mensen staat die boven haar staan.)Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nee aan mn mattie, omdat tie normaal altijd meefietst vond ik het laatst een goed idee om hem een keer op te halen en af te zetten. Maargoed ik regel wel wat want een nuchtere Barrie wil je ook niet om je heen hebben tijdens het uitgaanquote:
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef shifto het volgende:
Ik dacht dat jullie deden daten?Of ben ik echt te lang inactief geweest?
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee aan mn mattie, omdat tie normaal altijd meefietst vond ik het laatst een goed idee om hem een keer op te halen en af te zetten. Maargoed ik regel wel wat want een nuchtere Barrie wil je ook niet om je heen hebben tijdens het uitgaanHeb je geen zin in je date? Of ben je gewoon zenuwachtig?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.
Dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik laat hem zo vrij zodat hij erachter komt wat tie mist.
Paar keer die dunne schijt wegwerken en gaan met die banaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet. Kan goed zijn dat ik geen zin heb door de zenuwen
Gvd erger dan met m'n rijbewijs en toen had ik al een overdosis kalmeringspilletjes opquote:
Ware liefdequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gvd erger dan met m'n rijbewijs en toen had ik al een overdosis kalmeringspilletjes op
Lul whut. Alleen voor jou heb ik ware liefde.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lul whut. Alleen voor jou heb ik ware liefde.
Je accepteert mijn liefde ook niet hequote:
Jij date met anderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je accepteert mijn liefde ook niet he
Jij wilde het nooit daten noemen maar meetenquote:
En jij wil nu niet eens meer meeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wilde het nooit daten noemen maar meeten
100% zeker van wel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En jij wil nu niet eens meer meeten.
Wat wil je zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |