SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door rolluikfan op 22-10-2011 23:22:53 ]
Is al bekent, zie HIER.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:27 schreef Bankpasje het volgende:
haha geweldig, nu wachten op de winnaar haha
Voor de samenvatting heb ik de beschrijving in het youtube filmpje, of natuurlijk de spoilerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef Inlognaam het volgende:
Samenvatting van het filmpje iemand?
Ben je nog steeds op zoek naar vreemde obsessies?quote:Op zoek naar een nieuwe obsessie, helaas bestaan de meeste al en leg ik de lat nogal hoog.
En eentje die zich niet verschuilt achter anonimiteit.quote:
Ha, nee ik heb nu even een break, als (studerende) ontwerper moet ik er nu eerder alles opnieuw gaan vormgeven. Maar pareltjes zijn altijd welkom!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je nog steeds op zoek naar vreemde obsessies?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:52 schreef rolluikfan het volgende:
Gegroet allen, nu het subforum is verdwenen is het eigenlijk tijd hiervoor:
Een hele zit (die onnodig is) Maar veel plezier!
Kijk op youtube in de filmbeschrijving voor een samenvatting, je hoeft 't niet te kijkenJe kan gewoon zien en horen aan hem dat hij niet spoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB kende ROL niet, en ik wilde het filmpje weer eens bekijken, maar niet dusquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:08 schreef Treinhomo het volgende:
Véél kutter kan een kick niet worden.
Hier kun je je hart ophalen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 schreef DrNick het volgende:
LB kende ROL niet, en ik wilde het filmpje weer eens bekijken, maar niet dus
Het is weer mijn schuld hequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
LB kende ROL niet, en ik wilde het filmpje weer eens bekijken, maar niet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |