automaat kan je zien op de fotoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:07 schreef Tamashii het volgende:
Ben benieuwd naar de APK. De kleur vind ik wat minder maar ach.
Hoe zit dat met die schakeling?
Ja ik weet eigenlijk dat er niks mee mis is, maar ik denk dat ik er gewoon even een nieuwe apk op laten zetten voor de koper. Dus iemand die zegt ik doe een bod, mits nieuwe apk. dat is geen enkel probleem. En die schakeling tis een cvt dus rijdt prima.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:07 schreef Tamashii het volgende:
Ben benieuwd naar de APK. De kleur vind ik wat minder maar ach.
Hoe zit dat met die schakeling?
Juist wel, kun je nu al lui worden in de auto.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Tamashii het volgende:
Nouja, ben nu bezig met mijn rijbewijs maar heb geen idee wat ik met een automaat moet dus denk niet dat dit een goede keuze is voor mij.
Zuiniger en goedkoper rijden dan dit kan bijna niet hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een fantastische auto!!!! Echt onwijs k*t dat mijn contract niet verlengd wordt en ik dus even zuiniger moet leven!
Nee, dit is echter niet nodig. Volledig legaal zo. alles is nagevraagd bij de RDW.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:20 schreef Roces18 het volgende:
Staat de kleur roze ook op de autopapieren aangegeven? Anders kan je bij staande houden een boete verwachten...
Nee maar als je moet bezuinigen, dan kan ik geen auto aan schaffen, hoe goedkoop hij ook is!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:20 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Zuiniger en goedkoper rijden dan dit kan bijna niet hoor.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Nee, dit is echter niet nodig. Volledig legaal zo. alles is nagevraagd bij de RDW.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-in-oranje-auto.xmlquote:Boete voor rijden in oranje auto
Een man uit Hoogezand is op de bon geslingerd omdat hij in een oranje auto rondreed. Volgens de agente die de bekeuring uitdeelde, kwam de kleur niet overeen met de kleur op het kentekenbewijs.
De man had met twee anderen de auto oranje geverfd voor het WK voetbal. Het kost de man 60 euro.
De politie wil de boete kwijtschelden als hij de auto als oranje aanmeldt bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer. Daar krijgt hij van de politie twee weken de tijd voor.
Klopt we kunnen hier een hele discussie over gaan voeren, maar wettelijk gezien mag het. Deze boete is dus ook gewoon aan te vechten. Anders is het een kwestie van even aanmelden bij het RDW dat hij een andere kleur heeft. Maar daar heb ik zelf weinig zin in. Aangezien hij mocht ik hem niet verkopen waarschijnlijk toch weer van kleur verandert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-in-oranje-auto.xml
Rijden met een automaat heb je onder de knie voor je de straat uit bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Tamashii het volgende:
Nouja, ben nu bezig met mijn rijbewijs maar heb geen idee wat ik met een automaat moet dus denk niet dat dit een goede keuze is voor mij.
Ligt er maar net aan waar je solliciteertquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:58 schreef classpc het volgende:
Leuke wagen en kleur. Ik ben alleen bang dat ik niet serieus genomen ga worden als ik bij m'n solliciatie in dit wagentje kom aanzeggen.
Oplossing: auto om de hoek parkerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:58 schreef classpc het volgende:
Leuke wagen en kleur. Ik ben alleen bang dat ik niet serieus genomen ga worden als ik bij m'n solliciatie in dit wagentje kom aanzeggen.
Auto gaat in de loop van deze week als het goed is even langs de garage,quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Maxbet het volgende:
Mits apk zeer veel intresse voor mijn vriendinpm over mogenlijkheid met apk?
Wat jij wil, ik vrees alleen dat apk niet meer lukt voor vrijdag. Aangezien ik de auto door een maatje laten nakijken voordat ik hem laat keuren en deze heeft denk ik geen tijd voor vrijdag. maar 200 euro ex apk vind ik prima hoor. en ja 250 met apk ook maar dan moet ik dus even kijken wanneer het kan. en ik vrees dat ik dat deze week niet haal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:33 schreef Maxbet het volgende:
Als ik hem voor vrijdag as met apk kan ophalen is 250 accoord, anders 200 zonder nieuwe apk? Kan de hele week langskomen om hem te halen
waar woon je dan. ik heb de auto op dit moment bij me namelijk (ben in driebergen) ik moet er morgen nog meerijden (8km) ivm andere auto in de garage. overschrijvingsbewijs heb ik hier liggen. Deel 1 en 2a liggen nog thuis bij me moederquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:07 schreef Maxbet het volgende:
Dan zou ik zeggen zonder apk, wanneer komt het uit? Voor mij is het 200 km+ rijden, dus het makkelijkst is als ik hem gelijk kan overschrijven en meenemen.
heb het overschrijvingsbewijs dus kan hem in principe wel overschrijven. op de zaak deden we niet anders, overschrijvingsbewijs opsturen, laten vrijwaren door de handelaar, dan de rest van t kenteken pas opsturen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Zonder 2a kan je hem niet overschrijven.
Om over te schrijven heb je officieel toch echt het overschrijvingsbewijs EN de tenaamstelling nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Legwieh het volgende:
[..]
heb het overschrijvingsbewijs dus kan hem in principe wel overschrijven. op de zaak deden we niet anders, overschrijvingsbewijs opsturen, laten vrijwaren door de handelaar, dan de rest van t kenteken pas opsturen.
ligt er wel aan hoe je hem hebt geschilderd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-in-oranje-auto.xml
Inderdaad, want dan is het niet zo'n grote stap meer om eindelijk uit de kast te komenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:27 schreef kovenant het volgende:
zou er eigenlijk niet in dood gevonden willen worden maar ik heb miss een goedkoop simpel zuinig autotje nodig en dat is dit autotje ook .
hoop dat dit brakke apparaat er nog is als ik meer weet hoe & wat .
gaat mn vriendin dan echt zo niet leuk vinden
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Inderdaad, want dan is het niet zo'n grote stap meer om eindelijk uit de kast te komen
Onder de motorkap...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:06 schreef abuse het volgende:
Kleur op kenteken mag geen problemen geven, mits je ergens (bijv. bij het reservewiel) een stukje van de originele kleur hebt gelaten zover ik weet
Sterker nog de racestrepen zijn ook nog in de originele kleur, en verder nog heel veel andere wat minder zichtbare plaatsen. dus ik zou zeggen, bieden staat vrij.quote:
Alsof je dat nog weet dan.?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef oink_oink het volgende:
Mijn God daar wil ik niet dood in gevonden worden zelfs al kreeg ik 250 toe
Tip: probeer hem te verkopen via het Hello Kitty forum
nog niet bij de garage geweest, Sowieso moet er een nieuwe gordel in ivm rafels, maar dat fix ik nog wel even.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:52 schreef Shefkee het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de APK? Aandachtspunten? Mijn vriendin heeft interesse..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |