waar woon je dan. ik heb de auto op dit moment bij me namelijk (ben in driebergen) ik moet er morgen nog meerijden (8km) ivm andere auto in de garage. overschrijvingsbewijs heb ik hier liggen. Deel 1 en 2a liggen nog thuis bij me moederquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:07 schreef Maxbet het volgende:
Dan zou ik zeggen zonder apk, wanneer komt het uit? Voor mij is het 200 km+ rijden, dus het makkelijkst is als ik hem gelijk kan overschrijven en meenemen.
heb het overschrijvingsbewijs dus kan hem in principe wel overschrijven. op de zaak deden we niet anders, overschrijvingsbewijs opsturen, laten vrijwaren door de handelaar, dan de rest van t kenteken pas opsturen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Zonder 2a kan je hem niet overschrijven.
Om over te schrijven heb je officieel toch echt het overschrijvingsbewijs EN de tenaamstelling nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Legwieh het volgende:
[..]
heb het overschrijvingsbewijs dus kan hem in principe wel overschrijven. op de zaak deden we niet anders, overschrijvingsbewijs opsturen, laten vrijwaren door de handelaar, dan de rest van t kenteken pas opsturen.
ligt er wel aan hoe je hem hebt geschilderd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-in-oranje-auto.xml
Inderdaad, want dan is het niet zo'n grote stap meer om eindelijk uit de kast te komenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:27 schreef kovenant het volgende:
zou er eigenlijk niet in dood gevonden willen worden maar ik heb miss een goedkoop simpel zuinig autotje nodig en dat is dit autotje ook .
hoop dat dit brakke apparaat er nog is als ik meer weet hoe & wat .
gaat mn vriendin dan echt zo niet leuk vinden
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Inderdaad, want dan is het niet zo'n grote stap meer om eindelijk uit de kast te komen
Onder de motorkap...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:06 schreef abuse het volgende:
Kleur op kenteken mag geen problemen geven, mits je ergens (bijv. bij het reservewiel) een stukje van de originele kleur hebt gelaten zover ik weet
Sterker nog de racestrepen zijn ook nog in de originele kleur, en verder nog heel veel andere wat minder zichtbare plaatsen. dus ik zou zeggen, bieden staat vrij.quote:
Alsof je dat nog weet dan.?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:39 schreef oink_oink het volgende:
Mijn God daar wil ik niet dood in gevonden worden zelfs al kreeg ik 250 toe
Tip: probeer hem te verkopen via het Hello Kitty forum
nog niet bij de garage geweest, Sowieso moet er een nieuwe gordel in ivm rafels, maar dat fix ik nog wel even.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:52 schreef Shefkee het volgende:
Hoe zit het inmiddels met de APK? Aandachtspunten? Mijn vriendin heeft interesse..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |