Ik mis mijn piano ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dan maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
De liedjes van Jules de Corte zijn echt
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dus, je raadt hem aan om in therapie te gaan?
Ik blijf maar lekker nog 8 jaar bij mijn ouders wonen, kan ik tenminste drummenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik mis mijn piano ook
Ik heb heb niet meer bij me sinds ik het huis uit ben (8 jaar nu) en vorig jaar moest ik beslissen of ik hem ging halen of verkocht (mama wou er vanaf)
En ik kon hem echt niet hier hebben maar wat een k*tkeuze was dat zeg...
Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Want? Zo werkt het voor iedereen hoor
.......
Je bent niet zwakker je gedraagt je zwakker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.
En waarschijnlijk ben ik gewoon een stuk zwakker dan jullie.
Oh geil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Heeft hij nog een topic over geopend destijds.
Ik snap dat gevoel wel, maar ik zal je een geheimpje vertellen. Het is allemaal niet zo ver weg, maar je hebt in je hoofd overal een enorme drempel voor gemaakt. Die drempels zijn er niet echt, maar voor jou wel. Zodra je de drempels (je instelling) afbreekt, zie je hoe dichtbij en makkelijk alles eigenlijk is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.
Ik vind het belangrijk wat anderen denken en ik wil gewoon graag steun. Alles wat ik nog moet doen om mijn leven beter te maken is zo ongelofelijk veel en het resultaat is zo ver weg. Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Er staat wel een beloning tegen over als je niet op geeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.
Hoezo denk je dat je anders bent dan de rest?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet zwakker je gedraagt je zwakker.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet zwakker je gedraagt je zwakker.
Sorry hoor, maar hier kan ik ook niks mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Ga eens op zoek naar jezelf Benzin, inplaats van je als een cave troll te gaan gedragen
Ja ik loop voor op de rest, altijd al gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies!
Wat wijs voor een 17jarige
Rot toch op man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
Je moet binnen jezelf zoeken en het ware eruit halen. Dat is de sleutel naar succes zodat je dicht bij jezelf blijft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier kan ik ook niks mee.
Dat doe je door zoveel mogelijk dingen te proberen in het leven. Van sport tot mensen ontmoeten tot reizen. Zo ontdek je steeds meer wat je leuk vind en wat niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier kan ik ook niks mee.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet binnen jezelf zoeken en het ware eruit halen. Dat is de sleutel naar succes zodat je dicht bij jezelf blijft.
Het moet toch niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
En dan durft hij dit jaar nog te beweren dat hij wel blij gaat zijn als hij een vriendinnetje heeft. Precies hetzelfde gaat daar op. Godver zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
Ja, verander je ondertitel maar weer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het moet toch niet veel gekker worden.
Mwah het kan me nog steeds vrij weinig schelen dat ik maagd ben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, verander je ondertitel maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |