quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik zei toch dat ik hem had gemaild, wou net de tweet posten. Hahahah geniaal, zou het in de uitzending komen?
quote:
Lezen wel wat mensen van VI mee weet ik, maar kan er niets zinnigs over zeggen. Als ik het in moet schatten, denk ik overigens van niet. Maar wie weetquote:
Zou wel trollerig zijn voor Wilfredquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Lezen wel wat mensen van VI mee weet ik, maar kan er niets zinnigs over zeggen. Als ik het in moet schatten, denk ik overigens van niet. Maar wie weet
Zou wel grappig zijn.. en dan Johan Derksen die er gortdroog op ingaat ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Lezen wel wat mensen van VI mee weet ik, maar kan er niets zinnigs over zeggen. Als ik het in moet schatten, denk ik overigens van niet. Maar wie weet
on it, ff de PC aanzettenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef Ties02 het volgende:
Wie doet hem even als alberto, of baas onur
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt haakt Johan af.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfred Genant.
Mijn koffie wat doe je!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfred Genant.
Ik dacht dat je dit zo'n kuttopic vond?...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
Het had Wilfred weinig uitgemaakt of VI of The Voice of Holland uiteindelijk gewonnen had.
[ afbeelding ]
Nergens gezegd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit zo'n kuttopic vond?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |