Kungfu Panda 2, Cars 2quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
er is toch wel meer geweest dan alleen Rango?
...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vind eigenlijk alle animaties die je opnoemt nog best leuk. Zelfs de smurfen vond ik leuk.
Nou, ik vond Thor en Captain America toch niet in de buurt komen van de Iron Man films en Green Lantern was ook al .... apart. Maar ik was wel X-Men: First Class vergeten, die vond ik erg goed meevallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
ik heb drive nog niet gezien, maar las daar laatst ook niet zulke positieve dingen over. maar de superhelden film zijn toch goed? ik vond cap A erg goed en thor ook beter dan verwacht
Thor was aardig, Captain A. deed mijn ogen bloeden, Green Latern was mwoah en X-Men was goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Thor was vermakelijk en stukken beter dan ik verwacht had. Cap A vond ik gewoon echt goed. Green lantern was inderdaad wat apart en X-men ja die was ook wel goed. Zat voor mij tussen Thor en Cap A in
Gelukkig maarquote:
Dat is inderdaad ronduit absurd, hoe kun je?quote:
Daar heb je best een goed punt. Hollywood heeft nog niet bijzonder veel laten zien in 2011. De beste films die ik zag waren niet bepaald Hollywoodfilms.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar goed, het probleem zit niet alleen bij animatie, het lijkt me in 't algemeen geen al te best filmjaar, buiten Harry Potter en wat onconventionele films (Drive, Tree of Life) lijkt zowat alles tegen te vallen en de buzz van alle oscarfilms die er nog zitten aan te komen, is ook niet om van achterover te vallen.
Dat maak jij er zelf van. Ik zie dat meer als 'haten' op Kuifje.quote:
Gil zegt dat tussen de goede films geen Hollywoodfilms aanwezig waren, niet dat Hollywoodfilms per definitie slechte films zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
o jullie maken onderscheid tussen goede films en hollywood films...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
o jullie maken onderscheid tussen goede films en hollywood films...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gil zegt dat tussen de goede films geen Hollywoodfilms aanwezig waren, niet dat Hollywoodfilms per definitie slechte films zijn.
Welk scheldwoord, wanneer, wie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, Wyc, wat bedoelde je nu onlangs met dat ene scheldwoord? (Ik neem tenminste aan dat het een scheldwoord was, maar ik had er nog nooit van gehoord.)
Weet ik niet meer, gisteren of eergisteren, jij tegen mij (na mijn (grappig- en goedbedoelde) 'trut').quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |