Ik ben een vreemde vogel zoals jullie allemaal inmiddels al wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.
Die hoef je mij niet te doen, vond het niet daadwerkelijk gewaagd. Slecht minder niet-gewaagd.quote:
Say what?quote:
Die van Fox? Klopt, dan vond ik zelfs die van Robby nog beter.quote:[..]
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.
Ik denk ook niet dat het per se dat grapje was, maar meer alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.
Stond in de startblokkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef DragonFodder het volgende:
Firefox, ga es gauw een vraag maken!
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.
Wyccie gaat me nog begrijpen ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het per se dat grapje was, maar meer alles bij elkaar.
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwenquote:
Oh, ik denk je gaat haar versieren nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:15 schreef Robby87 het volgende:
Fox, schat, hoe kan ik het goed maken?
Deze twee posts vallen goed te combineren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Deze twee posts vallen goed te combineren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik denk je gaat haar versieren nu
Creatief en effectief pico.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Sinds jou publieke afwijzing, ben ik bang om weer afgewezen te wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik denk je gaat haar versieren nu
Wat een subtiele variant op een standaar SCgrapquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Die staat op Google.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef The_Substitute het volgende:
Waar blijft die foto van Hornage's vriendin?
En het bewijs daarvan loopt bij je thuis rond.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik zet brokeback mountain maar eens op.
Inderdaad. Als mijn huisgenoot zich in een jurk hijstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef wyccie het volgende:
En het bewijs daarvan loopt bij je thuis rond.
Ok, we zullen ons inhouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef Gillingham het volgende:
Welterusten folks. Wacht de volgende keer even op mij als er iets staat gebeuren. Dank!
Ik bedoel de tweeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad. Als mijn huisgenoot zich in een jurk hijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |