Is niks voor Ivan, maar in het bloesjesgenre is daar inderdaad niks mis mee.quote:
19 euro idd, bergsteins zijn 21 euro ofzo? Maar goed, ik vond het weer eens wat andersquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook!
Ik heb ze niet meegenomen omdat ik ze toch nog vrij duur vond. Zijn Bergsteinlaarsjes niet even duur? (Of heb ik dat verkeerd in m'n hoofd?)
Ja joh, laten staan juist!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef Cooki het volgende:
zal ik m er weer neerzetten dan maar, ik dacht dat ik nog op tijd was hahahaha
wat ik er niet leuk aan vind, is de sfeer eromheen, ik zie er hier alleen maar jochies inlopen met n oorbelletje (so to speak)
terwijl t vestje van Niels weer wel heel leuk is!
Ik heb deze voor Ivan:quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef Cooki het volgende:
zal ik m er weer neerzetten dan maar, ik dacht dat ik nog op tijd was hahahaha
wat ik er niet leuk aan vind, is de sfeer eromheen, ik zie er hier alleen maar jochies inlopen met n oorbelletje (so to speak)
terwijl t vestje van Niels weer wel heel leuk is!
deze
[ afbeelding ]
heeft lucas in donkerblauw, maar omdat Ivan en Lucas zo witblond zijn, staat dit middenblauw nog veel beter![]()
Jep! Als in: het tegenovergestelde van in joggingset op de camping rondlopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef Cooki het volgende:
oud zuid achtig? als in rode broek bij studenten?
Het doet me wat denken aan dit vestje dat hij vorig jaar had (dat heb ik volgens mij nog in de verkoop staan, niemand die het wilquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo Claudia; dat gebreide vestje is leuk!!!als ik een jonkie had dan kocht ik die ook!!! mooooooooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |