Vergeet niet Pauw en Wittemanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef Ties02 het volgende:
Ben benieuwd welke zieltjes maandag bij DWDD gaan huilen over deze uitslag![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat ach? Doe eens even normaal man!
Juist wel. Als je twee keer per week 750.000 mensen kan blijven boeien op zo'n klein kutzendertje als RTL 7 door alleen maar te praten over voetbal, dan doe je gewoon iets heel goed als televisiemaker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:19 schreef BobW het volgende:
VI wel leuk hoor, maar eigenlijk kan je de prijs nu niet serieus meer nemen. Qua programma stelt het natuurlijk niet veel meer voor, ze maken geen bijzondere TV.
Dat was gewoon ronduit arrogant te noemen. Het werd duidelijk waarom La Mies al een jaar of dertig van tv af is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Huh? Dat vond ik helemaal niet. Ik heb het alleen maar gezien vanaf het moment dat ze de ring aan die man gaf, maar dat deed ze heel prima. Lekker uit de losse pols, heerlijk.
Het gaat zoals het voetbalwereldje zelf, helemaal nergens over. En dat maakt het juist zo leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Juist wel. Als je twee keer per week 750.000 mensen kan blijven boeien op zo'n klein kutzendertje als RTL 7 door alleen maar te praten over voetbal, dan doe je gewoon iets heel goed als televisiemaker.
Ja, dat is mooi. Ze zagen VI helemaal niet als concurrent. Die hadden ze al afgeschrevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:25 schreef Gramulanion het volgende:
Wel mooi dat WIDM bij hun gesmeek bij DWDD alleen The Voice noemde als concurrent.
Nee, de TV Kantine (met aardige imitaties die hele matige teksten uitspreken) past wel in dat rijtje? En de realitysoap van Jan Smit ook? En Frans Bauer won omdat hij zo grappig chinees bestelde, dat klopt wel? Flikker toch op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:44 schreef Stout64 het volgende:
Dat VI heeft gewonnen is de doodsteek voor de televizierring natuurlijk.
VI is een leuk programma, maar hoort absoluut niet in het rijtje televizierringwinnaars thuis. Vanaf nu kun je die hele ring wel opdoeken, Het slaat nergens meer op. The Voice wordt iedere week bekeken door 3.5 miljoen kijkens, is inmiddels verkocht aan meer dan 80 landen... en dan wint VI ?? Wat een waanzin.
Waarom heeft Boer Zoekt Vrouw dan nog nooit gewonnen? Meer dan 5 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:44 schreef Stout64 het volgende:
The Voice wordt iedere week bekeken door 3.5 miljoen kijkens
Nou dat dus. Het is nu bewezen dat het allemaal niet zo duur hoeft te zijn. Geweldig dat dit programma gewonnen heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, de TV Kantine (met aardige imitaties die hele matige teksten uitspreken) past wel in dat rijtje? En de realitysoap van Jan Smit ook? En Frans Bauer won omdat hij zo grappig chinees bestelde, dat klopt wel? Flikker toch op.
VI is gewoon een heel knap gemaakt tv programma die inmiddels een cultstatus bij een grote groep mensen heeft verworven. Ja, het is niet meer dan vier mannen die aan een stamtafel praten over voetbal, maar moet het per sé ingewikkeld zijn om een goed tv programma te zijn?
Studio voetbal is inderdaad een goed voorbeeld van hoe je een dergelijk programma compleet kan verneuken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef DS4 het volgende:
Het typische van VI is dat het niet leuk is omdat er 4 mannen over voetbal lullen, maar juist ondanks dat er 4 mannen over voetbal lullen.
Er is een bepaalde chemie die het programma zo entertaining maakt. Vergelijk het eens met Studio Voetbal. Zelfde format, totaal ander programma.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Studio voetbal is inderdaad een goed voorbeeld van hoe je een dergelijk programma compleet kan verneuken.
Het is kennelijk erg geliefd bij mensen die zo'n kastje hebben staan. Maar wat daar ook van moge zijn: dat is nou pas echt een tenenkrommend programma. Sufkutten-tv noem ik het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:56 schreef Arcee het volgende:
Waarom heeft Boer Zoekt Vrouw dan nog nooit gewonnen? Meer dan 5 miljoen kijkers.
Ik vraag me dat wel af, trouwens. Dat is toch een bijzonder geliefd programma.
Door 50+'ers die niet de moeite nemen om te stemmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom heeft Boer Zoekt Vrouw dan nog nooit gewonnen? Meer dan 5 miljoen kijkers.
Ik vraag me dat wel af, trouwens. Dat is toch een bijzonder geliefd programma.
Nee, puur omdat het op de publieke omroep is op een tijdstip dat er geen kanker op TV is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
En toch heeft studio voetbal meer kijkers, puur omdat het ''serieuzer'' is.
Ze nemen zichzelf vooral erg serieusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Zal me benieuwen of die zondag hun felicitaties aan de collega's overbrengen... Of dat ze het gewoon doodzwijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Caland het volgende:
Studio voetbal is inderdaad een goed voorbeeld van hoe je een dergelijk programma compleet kan verneuken.
Het ging erom dat iemand als argument de kijkcijfers van The Voice aanhaalde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:59 schreef DS4 het volgende:
Het is kennelijk erg geliefd bij mensen die zo'n kastje hebben staan. Maar wat daar ook van moge zijn: dat is nou pas echt een tenenkrommend programma. Sufkutten-tv noem ik het.
idd. ik weet nog voordat VI er was, keek ik vaak naar studio voetbal en dan zit ik een half uur te kijken en denk ik; fuck, ze hebben nog steeds niets interessants gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En toch hoor ik vaker iemand over VI praten en ken ik meer mensen die VI kijken dat SV.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |