quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hou helegaar niet van piccen. Ben toch lesbrokkemaker? Tsjoooongeeee
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hou helegaar niet van piccen. Ben toch lesbrokkemaker? Tsjoooongeeee
Moet je niet even iets voor jezelf gaan doen ofzo?quote:
Mijn god, Bertina! Welk een schunnig voorstel doet u nu weder?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
Moet je niet even iets voor jezelf gaan doen ofzo?
Bertina?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn god, Bertina! Welk een schunnig voorstel doet u nu weder?
Je weet dat die standaard PI van je heel verwarrend is denk ik hč?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
zolang het geen bettina wertheimer is
Ik weet 't niet, die vond ik altijd wel leuk ofzo. Lekker dominant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
zolang het geen bettina wertheimer is
pardon? waarom is dat verwarrendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef lezzer het volgende:
Mies
[..]
Je weet dat die standaard PI van je heel verwarrend is denk ik hč?
Tegenstrijdige signalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pardon? waarom is dat verwarrend
vertel me meerquote:
Wij zaten hier ook wel even te lachen.quote:
Uiteraardquote:
Melk warm maken in een pannetje, blooker er bij, goed roeren met de garde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg, hoe maken jullie lekkere warme chocolademelk?
jaquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meid, flikker even gelijk je levensverhaal de huiskamers in
Dat hoefde van mij ook niet....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meid, flikker even gelijk je levensverhaal de huiskamers in
Maar dit ben ik niet met je eens.quote:Het zingen is ook al niets.
quote:
Aardig weerquote:
heheheh luek garpjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ach, ik maak toch maar een grapje kindeke.Nie zo serieus opvatten, het is Fok! maar.
ik ook. negerenkliekvorming enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou ik ga weer weg, wees lief![]()
kthnxbye
Goed plan, ik zet vast rooibostheequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik bestel de verhuiswagen alvast.
Jeetje, ik schrijf een zin en iedereen is weer gelijk van de leg. Met je kliekvorming.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook. negerenkliekvorming enzo
Wat een layoutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:25 schreef Blue-eyes het volgende:
http://www.lesbischemensen.net/quiz.html
Ik had 5 vragen fout
Op twijfelface?quote:
Ik zie die altijd als een soort 'meh'-face..quote:
Ik dacht dat dit "meh-face" wasquote:
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zie die altijd als een soort 'meh'-face..
Leeftijd zegt helaas niks in gezondheid is mijn ervaringquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmm ben jij niet de jonge blom in de relaasie?
Omdat zij reuma heeft en ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:05 schreef Vanyel het volgende:
Waarom moet jij dan tillen en niet zij?
Ik vind kaasfondue altijd zoiets waar je na 3 happen genoeg van hebt. Ik zal wel iets verkeerd doen. Niet dat ik zo vaak fondue. Eigenlijk nooitquote:Ik overweeg voor vanavond geitenkaasfondue. Lekker dagje kaasboer, groente kopen in Lombok en kneuteren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Geitenkaas met dadels. Geitenkaas met peer.![]()
![]()
Ik ben er rond zessen, oké? Ik neem DP mee in m'n tas.
I think we're aaaaaalone nooooow....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:38 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Wordt waarschijnlijk later deze week. Hebben zo'n 88 verwaarloosde klusjes. De poets kan niet eens meer alles poetsen door de troep die we verzameld hebben..
* DancingPhoebe slikt hem net voor de enter weer in...quote:
goedemorgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:28 schreef LizzyAdam het volgende:
ik zit hier weer hardop te grinniken achter de computer. goedemorgen dames!
Herhaling of nieuw?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef Vanyel het volgende:
Cold case met lesbeauthema. Best koddig.
Hihih *boks*quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:51 schreef lezzer het volgende:
Ik doe ook gewoon maar alsof ik het leuk vind hoor
FOTOOOOOOOOO!!!quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef lezzer het volgende:
Dit topic: Wasdroger past niet door deur
Ik was volgens de IVF datum de 17e al klaar en volgens de groeiecho's de 22equote:
Nou. Ik zet al mijn Zweedse kronen op 28 oktober. En extragratis bonus Tjechische Szloty's (ofzo) op 15:42u.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik was volgens de IVF datum de 17e al klaar en volgens de groeiecho's de 22e
Dus zit nu tussen 2 / 7 dagen "overtijd". Van echt overtijd mag je eigenlijk niet spreken omdat dat pas na 42 weken is.
En heb al wel een inleidingsdatum gekregen, maar hoop dat het eerder uit zichzelf komt natuurlijk..
Maar die carport van jullie, doet dat een aannemer?
Oeh, da's gewoon heel actueel nuquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:12 schreef Nirak het volgende:
Dus zit nu tussen 2 / 7 dagen "overtijd".
Nee, wij zelfquote:Maar die carport van jullie, doet dat een aannemer?
Golfplaat op rol FTW.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:06 schreef Nirak het volgende:
Maar er moet ook een dak op natuurlijk...
Enig idee hoe zwaar zo'n dak is met dakleer? Daar moet je een heel andere constructie onder maken. Wij hebben een overspanning van 6 meter. Dat zijn balken van 6m*30cm*7cm. Niet te tillen. Stel dat je daar nog platen op wilt maken en dakleer. Dat moet je met een kraan doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:45 schreef Nirak het volgende:
Ik heb wel zelf m'n houthokken gebouwd en daar zit idd zo'n simpel dakkie op. Maar wilde de carport netjes maken met een dak van dakleer en een net boeiboord enzo, zodat het netjes aansluit op de garage (is voor onszelf en achterburen nml in het zicht en dan wil ik het mooi hebben.. dan vind ik zo'n golfplaatje niet zo'n succes..)
owja, dat kan natuurlijk ook, want die lichtinval is wel weer heel fijn danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Enig idee hoe zwaar zo'n dak is met dakleer? Daar moet je een heel andere constructie onder maken. Wij hebben een overspanning van 6 meter. Dat zijn balken van 6m*30cm*7cm. Niet te tillen. Stel dat je daar nog platen op wilt maken en dakleer. Dat moet je met een kraan doen.
Bij ons komt er gewoon een mooie boeiboord omheen. Dit ziet er veel beter uit dan wat we hier voor hadden (een dak met houten platen...). En het voordeel van dat transparante is, dat er licht doorheen komt.![]()
Onze carport is heus heel netjes hoor
Ik las apple. Is de beeb er al?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef Nirak het volgende:
jou, nou, zeg, kijk.... ik maak ook zoveel mee de laatste tijd... dus ik heb niet zo gek veel te vertellen..
behalve dan dat ik net lees dat een appie hier in Eindhoven het rundvlees uit de schappen heeft gehaald omdat het te veel gestolen zou worden
Nu moet je ernaar vragen en mag je het daarna jatten denk ik
Bij ons liggen er balken om de 1.10m, daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:04 schreef Nirak het volgende:
En ff vraagje voor lezzer, want ik bedacht me ineens de vraag of golfplaat die doorzichtig is wel 10 cm sneeuw trekt? Ervaring met hoever je dan zou moeten overspannen tussen de balken?
Dit is natuurlijk wel hartstikke pottenpraat hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bij ons liggen er balken om de 1.10m, daar heb ik wel vertrouwen in
Ja, daarom dacht ik ook al dat het wel konquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel hartstikke pottenpraat he![]()
Nou, ik zou er even niet aan beginnen. Ik heb echt zoooooo'n spierpijn nogquote:krijg er bijna zin van om m'n houthakkershemd aan te trekken:')
Heb je dat er later ingefrut? Want volgens mij stond dat er niet toen ik reageerde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:18 schreef skunkasaur het volgende:
Uiteraard. Mogelijk heeft u over het hoofd gezien dat het woord "bijna" in de voorgaande post gebezigd werd.
En dat vraagt iemand die zijn beddengoed maandenlang niet verschoontquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
En dat vraagt iemand die zijn beddengoed maandenlang niet verschoont
Ik weet niet wat jij in bed doet, maar ik slaap er alleen in, ik bouw geen boerderijen in bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
En dat vraagt iemand die zijn beddengoed maandenlang niet verschoont
Awww, sterktequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:15 schreef Nizno het volgende:
Kees de KaterPoes is ingeslapen....![]()
Weet wel dat t goed is,.. hij was al oud..
Maar toch voelt het kut....
Nja, weet je hoeveel je zweet snachts! Ik vind iedere week een fris bedje heerlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in bed doet, maar ik slaap er alleen in, ik bouw geen boerderijen in bed
Nee hoor. Dat stond er al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je dat er later ingefrut? Want volgens mij stond dat er niet toen ik reageerde.
Alsof zweet zo vies isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nja, weet je hoeveel je zweet snachts! Ik vind iedere week een fris bedje heerlijk
Maarja... Wij doen dan ook meer in bed dan alleen slapen
sokken kunnen ook meerdere dagen toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Maarrrrr, mannen he... Die denken daar anders over
Zal ik eens komen snuffelen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef wonderer het volgende:
Ja, als het stinkt moet het in de was natuurlijk. Maar dat doet het niet
Met lange ij denk ik hč? Want anders vind ik het nog ergerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer jij bent gewoon van het spreekwoord, een mens leidt het meest van het leiden dat ze vreest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met die vragen zit ik ook hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Maar ben je dan al die tijd hardcore bezig of telt gewoon kijken en voorpretten ook mee? Vind ik nogal een verschil.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Eindelijk een onderwerp dat enigszins bij de TT past.
Maar lezzer, met voorpretten wordt het minder gedoe?
Dan begrijpen we elkaar eigenlijk best.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het 2e en zelden hoor, maar het is geen onmogelijkheid.
Alweer een voordeel van de baas zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bofkont. Ik zit aan de thee, omdat de koffie hier niet te hachelen is...
Vaak he, popje...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar eigenlijk best.
En dat ondanks dat jij eenquote:
Geen idee, ik weet niet hoe ze er uit ziet. Behalve dat ooit een foto in een jurkje in LIF.quote:
Ik zal het nooit begrijpen denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Als lesbeau wel. Als man ga je ws opgelucht eenzijdig tekeer.
Sorry liefje. Maar ook dit mag gewoon hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee v je had moeten zeggen sommige heterovrouwen... Zo klinkt het zo... Eeuh.. Ja. Eeuhm.
Je hoeft het gelukkig ook niet te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zal het nooit begrijpen denk ik
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
STOKJE GAATJE JAH! HET PAST NIET VOOR NIETS ZO MOOI IN ELKAAR JAH!
Ik was er ooit eentje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:43 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens DP, ook in Lesbeauland zijn hier en daar wel ontzettende tops te vinden.
Die gooide je gelijk op je rug?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:46 schreef lezzer het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik was er ooit eentje.
Tot ik Mrs ontmoette
Nee, maar ik kreeg wel zin om een beetje meer gelijkwaardig over te steken zeg maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die gooide je gelijk op je rug?
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Ik werk me trouwens hevig in het zweet tijdens dit gesprek
Is Mrs. een gristen-non met een houten peddel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Vanyel het volgende:
Niet doen. Nu krijg ik visioenen van lezzers in tuigjes die dagenlang niks mogen dan ja en amen zeggen.
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is Mrs. een gristen-non met een houten peddel?
Ja, zo zaten we ook ooit naar Jennifer te kijken hoor. Al sportendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
LOL
Ik sport, mevrouw l. Heel braaf en kuis.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Is Mrs. een gristen-non met een houten peddel?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Jullie wonen in Limburg, dus 't zal wel ja.
Je lijkt wel een ex-rokerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niets smaakt zo lekker als niet dik voelt
Ben je raar ofzo. ALLES SMAAKT LEKKERDER DAN NIET DIK VOELT.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niets smaakt zo lekker als niet dik voelt
Ik koop het toch ook niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vterwijl ik gewoon een dikke nietkoper ben
Al een jaar of 5 niet meer.quote:
Ik had op jouw leeftijd een heel ander mottoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn motto is naar de bekende woorden van René Descartes: Ik vreet, dus ik ben.
Nķg ergerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht overigens daarvoor ook al dat ik dat moest, maar achteraf bleek dat met de jaren heeeel anders te worden.
Een bietser?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben een welkoper maar een nietroker.
Kortom, grote kans van ja best wel gewond of bijna dood.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
Hangt er vanaf hoe hoog de verdiepingen per stuk zijn en of je de begane grond meetelt. Ook hangt het er vanaf op wat je valt, gras of beton etc. Of er geen auto's of andere obstructies zijn en daarnaast hoe je gebouwd bent(mager, stevig, lang, kort, etc).
Ik quote de verkeerde zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, juist het tegenovergestelde.
Ik zou het gewoon niet uit proberenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef LizzyAdam het volgende:
ik zit hier denk ik op 15 meter hoogte (bijenkorf verdiepingen) en ik denk dat als ik een collega naar beneden gooi met het hoofd eerst dat die dan best dood is. denk ik.
Hee, net stond dat nog andersom jij ninjaediter. Zo is wel zieliger.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:21 schreef Bakfiets. het volgende:
En die vrouw dan een aantal jaar geleden die in de Bijenkorf met baby van ongeveer die verdieping in het middenstuk afsprong. Moeder overleefde het, kind niet.
Ja, dat was lachen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Bakfiets. het volgende:
En die keer dat lezzer nee zei tegen döner en ik haar van m'n dak af gooide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |