sokken kunnen ook meerdere dagen toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Maarrrrr, mannen he... Die denken daar anders over
Zal ik eens komen snuffelen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef wonderer het volgende:
Ja, als het stinkt moet het in de was natuurlijk. Maar dat doet het niet
Met lange ij denk ik hè? Want anders vind ik het nog ergerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer jij bent gewoon van het spreekwoord, een mens leidt het meest van het leiden dat ze vreest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met die vragen zit ik ook hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:16 schreef Vanyel het volgende:
Maar ben je dan al die tijd hardcore bezig of telt gewoon kijken en voorpretten ook mee? Vind ik nogal een verschil.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Eindelijk een onderwerp dat enigszins bij de TT past.
Maar lezzer, met voorpretten wordt het minder gedoe?
Dan begrijpen we elkaar eigenlijk best.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het 2e en zelden hoor, maar het is geen onmogelijkheid.
Alweer een voordeel van de baas zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bofkont. Ik zit aan de thee, omdat de koffie hier niet te hachelen is...
Vaak he, popje...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar eigenlijk best.
En dat ondanks dat jij eenquote:
Geen idee, ik weet niet hoe ze er uit ziet. Behalve dat ooit een foto in een jurkje in LIF.quote:
Ik zal het nooit begrijpen denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Als lesbeau wel. Als man ga je ws opgelucht eenzijdig tekeer.
Sorry liefje. Maar ook dit mag gewoon hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee v je had moeten zeggen sommige heterovrouwen... Zo klinkt het zo... Eeuh.. Ja. Eeuhm.
Je hoeft het gelukkig ook niet te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zal het nooit begrijpen denk ik
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
STOKJE GAATJE JAH! HET PAST NIET VOOR NIETS ZO MOOI IN ELKAAR JAH!
Ik was er ooit eentje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:43 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens DP, ook in Lesbeauland zijn hier en daar wel ontzettende tops te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |