quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hou helegaar niet van piccen. Ben toch lesbrokkemaker? Tsjoooongeeee
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Hou helegaar niet van piccen. Ben toch lesbrokkemaker? Tsjoooongeeee
Moet je niet even iets voor jezelf gaan doen ofzo?quote:
Mijn god, Bertina! Welk een schunnig voorstel doet u nu weder?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef lezzer het volgende:
Moet je niet even iets voor jezelf gaan doen ofzo?
Bertina?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn god, Bertina! Welk een schunnig voorstel doet u nu weder?
Je weet dat die standaard PI van je heel verwarrend is denk ik hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
zolang het geen bettina wertheimer is
Ik weet 't niet, die vond ik altijd wel leuk ofzo. Lekker dominant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
zolang het geen bettina wertheimer is
pardon? waarom is dat verwarrendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef lezzer het volgende:
Mies
[..]
Je weet dat die standaard PI van je heel verwarrend is denk ik hè?
Tegenstrijdige signalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
pardon? waarom is dat verwarrend
vertel me meerquote:
Wij zaten hier ook wel even te lachen.quote:
Uiteraardquote:
Melk warm maken in een pannetje, blooker er bij, goed roeren met de garde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg, hoe maken jullie lekkere warme chocolademelk?
jaquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meid, flikker even gelijk je levensverhaal de huiskamers in
Dat hoefde van mij ook niet....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meid, flikker even gelijk je levensverhaal de huiskamers in
Maar dit ben ik niet met je eens.quote:Het zingen is ook al niets.
quote:
Aardig weerquote:
heheheh luek garpjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Ach, ik maak toch maar een grapje kindeke.Nie zo serieus opvatten, het is Fok! maar.
ik ook. negerenkliekvorming enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou ik ga weer weg, wees lief![]()
kthnxbye
Goed plan, ik zet vast rooibostheequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik bestel de verhuiswagen alvast.
Jeetje, ik schrijf een zin en iedereen is weer gelijk van de leg. Met je kliekvorming.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook. negerenkliekvorming enzo
Wat een layoutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:25 schreef Blue-eyes het volgende:
http://www.lesbischemensen.net/quiz.html
Ik had 5 vragen fout
Op twijfelface?quote:
Ik zie die altijd als een soort 'meh'-face..quote:
Ik dacht dat dit "meh-face" wasquote:
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik zie die altijd als een soort 'meh'-face..
Leeftijd zegt helaas niks in gezondheid is mijn ervaringquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmm ben jij niet de jonge blom in de relaasie?
Omdat zij reuma heeft en ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:05 schreef Vanyel het volgende:
Waarom moet jij dan tillen en niet zij?
Ik vind kaasfondue altijd zoiets waar je na 3 happen genoeg van hebt. Ik zal wel iets verkeerd doen. Niet dat ik zo vaak fondue. Eigenlijk nooitquote:Ik overweeg voor vanavond geitenkaasfondue. Lekker dagje kaasboer, groente kopen in Lombok en kneuteren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Geitenkaas met dadels. Geitenkaas met peer.![]()
![]()
Ik ben er rond zessen, oké? Ik neem DP mee in m'n tas.
I think we're aaaaaalone nooooow....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:38 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Wordt waarschijnlijk later deze week. Hebben zo'n 88 verwaarloosde klusjes. De poets kan niet eens meer alles poetsen door de troep die we verzameld hebben..
* DancingPhoebe slikt hem net voor de enter weer in...quote:
goedemorgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:28 schreef LizzyAdam het volgende:
ik zit hier weer hardop te grinniken achter de computer. goedemorgen dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |