boterham kaas met dikkeklodder sambal hmmmquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:11 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
jij eet natuurlijk alles met een pot sambal.![]()
![]()
NL begrippen slaat natuurlijk nergens op. alsof iedereen hier dezelfde smaak heeft
negens last van kan er zo 4 van op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij die foto ziet hij er zowaar eetbaar uit. Maar ik lees van iedereen dat hij alleen heet is. Klinkt niet aanlokkelijk.
dat kan ik maar dan moetje meer biedden voordat ik met me kop op de cam gaquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
De persoon die deze pizza in één keer op eet zonder wat te drinken voor de cam die heeft mijn eeuwige FOK! respect
mensen die alles letterlijk nemen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:42 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen die hun hele imago en bestaan hier moeten ontlenen aan het feit dat ze een hete pizza kunnen verdragen
Ga lekker buiten spelen...
Is ie duurder geworden?quote:
Ik dacht in de 1,40 ik heb ook niet echt opgelet voor die prijsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Is ie duurder geworden?
Hij was 1,39 euro.
Gisteren lagen er nog 2, eigenlijk stom dat ik ze niet allebei heb meegenomen.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef Pharkus het volgende:
Gisteren was ik toevallig eens bij de Lidl in de buurt, deze bazenpizza voor 1.45 (goedkopere pizza's heb ik nog nooit op) meegenomen. De kassamevrouw vroeg of ik bekend was met de pizza, ik zei 'nog niet, maar ik ken de reputatie' (van het FOK!forum, maar dat zei ik er niet bij).
Van het weekend eens soldaat maken met een pilske erbij.
Je moet er ook minimaal 3 of 4 eten voordat ze lekker worden. Net zoals je bier moet leren drinken moet je de inferno leren etenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gisteren lagen er nog 2, eigenlijk stom dat ik ze niet allebei heb meegenomen.
De eerste keer was ik al huilend aan het etenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:34 schreef rashudo het volgende:
Ik ben wel wat gewend qua pittigheid maar deze pizza slaat echt alles. Ik heb hem wel 2x opgegeten maar ik ga hem echt nooit meer kopen want dit gaat gewoon te ver om er nog van te kunnen genieten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De eerste keer was ik al huilend aan het eten![]()
Na deze post toch even wezen kijken bij de dichtstbijzijnde Lidl (15 min lopen) en daar was de voorraad net aangevuld, denk ik. Het hele vriesvak lag vol en heb er gelijk 2 gescoordquote:
Misschien moet ik ook maar weer eens kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Na deze post toch even wezen kijken bij de dichtstbijzijnde Lidl (15 min lopen) en daar was de voorraad net aangevuld, denk ik. Het hele vriesvak lag vol en heb er gelijk 2 gescoorden ook de cd van Wilfred en Johan gekocht
![]()
Pilsje kan je achterwege laten, zonde van je bier!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:05 schreef Pharkus het volgende:
Gisteren was ik toevallig eens bij de Lidl in de buurt, deze bazenpizza voor 1.45 (goedkopere pizza's heb ik nog nooit op) meegenomen. De kassamevrouw vroeg of ik bekend was met de pizza, ik zei 'nog niet, maar ik ken de reputatie' (van het FOK!forum, maar dat zei ik er niet bij).
Van het weekend eens soldaat maken met een pilske erbij.
Het beste kan je puur suiker wegeten ipv wat drinkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Pilsje kan je achterwege laten, zonde van je bier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |