heb je ooit hun mix-cd As Heard on Radio Soulwax part2 gehoord? wereldcd!quote:
+3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus de zendmast achter het Mediapark heet vanaf nu de Man Bijt Hond-mast... Vanwege het winnen van de TV Canon.
en niet alleen onder je kerstboom!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef minthy het volgende:
Hmmmzzz.... Tjibbe onder m'n kerstboom... *twijfel*
Die ballen!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en niet alleen onder je kerstboom!
Je mist de f. 3fm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan btw een kerstboom van ruim 3m hoog kwijt!
quote:
Nee volgens mij niet. Heb wel de Radio Soulwax app op m`n gsmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je ooit hun mix-cd As Heard on Radio Soulwax part2 gehoord? wereldcd!
er liggen een aantal Radio Soulwaxbootjes in de piratenbaaiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Heb wel de Radio Soulwax app op m`n gsm
wattes??? ik snap er geen zak van!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
jaaaa ik heb zramon op zijn kin momeent dat hij beloofde![]()
![]()
komt eraan
hij beloofde vanmiddag bij C&S om iets te doen, en toen zei hij dat hij zijn kin in zn nek zou drukken dan leek hij op iemand ofzo,, maar dat deed hij dus ook nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wattes??? ik snap er geen zak van!
Dalijk eens kijken of ik nog aan boord van die bootjes kan komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er liggen een aantal Radio Soulwaxbootjes in de piratenbaai
part2 is degene die ook op cd is verschenen met oa een 10CC - Destiny's Child mash-up...
deze van Cake? nee joh! is leuk. ik leerde ze kennen door een I will Survive-coverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dalijk eens kijken of ik nog aan boord van die bootjes kan komen
Wat een verschrikkelijke graftakkenplaat is dit![]()
![]()
![]()
coolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
hij beloofde vanmiddag bij C&S om iets te doen, en toen zei hij dat hij zijn kin in zn nek zou drukken dan leek hij op iemand ofzo,, maar dat deed hij dus ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |