De piraten baai vindt `m nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat ik niet weet waar die cd is...of in een doos hier, of in een doos bij mn ouders op zolderik kan natuurlijk op zoek naar alle losse tracks en dan op mn mp3 gooien...
nee, daar heb ik ook ooit gezocht. evt losse tracks kuiken dan maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De piraten baai vindt `m niet![]()
![]()
@ TT
Rock the funky beat![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel toffer zonder gasten![]()
![]()
ja denk `t welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, daar heb ik ook ooit gezocht. evt losse tracks kuiken dan maar
of glijmiddel....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
Beetje stroef... Moet eerst meer alcohol in dus.
nee, ze begonnen er net zelf over nav de gelijkende track Circles in de Sandstormmixquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef minthy het volgende:
Lezen ze mee in dit topic of was het al bekend dat ze deze gingen draaien??
Weet je toevallig wat The Box gebruikte toen het nog een zwart/wit logo had in hun promo's en bumpers?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze begonnen er net zelf over nav de gelijkende track Circles in de Sandstormmix
dit was toen hip ja...TMF gebruikt Block Rocking Beats van Chemical Bros (?) altijd in hun filmjes
dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
dit was toen hip ja...TMF gebruikt Block Rocking Beats van Chemical Bros (?) altijd in hun filmjes
nope, die zender heb ik nooit gehad in dat dorp waar ik woondequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat The Box gebruikte toen het nog een zwart/wit logo had in hun promo's en bumpers?
in den beginne was TMF best goed. met Alter8 en Wet n Wild en die geile Fabiënne!quote:
The Box, dat was pas een zenderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat The Box gebruikte toen het nog een zwart/wit logo had in hun promo's en bumpers?
Alter8quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in den beginne was TMF best goed. met Alter8 en Wet n Wild en die geile Fabiënne!
met dan de DeWaele-broertjes die zeggen: "kijken maar" terwijl ze hun duimen in de lucht stekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alter8![]()
Heb `m nu ff gekuikt: een 8 minuten versie, de original mix
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met dan de DeWaele-broertjes die zeggen: "kijken maar" terwijl ze hun duimen in de lucht steken
heb je ooit hun mix-cd As Heard on Radio Soulwax part2 gehoord? wereldcd!quote:
+3quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Dus de zendmast achter het Mediapark heet vanaf nu de Man Bijt Hond-mast... Vanwege het winnen van de TV Canon.
en niet alleen onder je kerstboom!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef minthy het volgende:
Hmmmzzz.... Tjibbe onder m'n kerstboom... *twijfel*
Die ballen!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en niet alleen onder je kerstboom!
Je mist de f. 3fm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan btw een kerstboom van ruim 3m hoog kwijt!
quote:
Nee volgens mij niet. Heb wel de Radio Soulwax app op m`n gsmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je ooit hun mix-cd As Heard on Radio Soulwax part2 gehoord? wereldcd!
er liggen een aantal Radio Soulwaxbootjes in de piratenbaaiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Heb wel de Radio Soulwax app op m`n gsm
wattes??? ik snap er geen zak van!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
jaaaa ik heb zramon op zijn kin momeent dat hij beloofde![]()
![]()
komt eraan
hij beloofde vanmiddag bij C&S om iets te doen, en toen zei hij dat hij zijn kin in zn nek zou drukken dan leek hij op iemand ofzo,, maar dat deed hij dus ook nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wattes??? ik snap er geen zak van!
Dalijk eens kijken of ik nog aan boord van die bootjes kan komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er liggen een aantal Radio Soulwaxbootjes in de piratenbaai
part2 is degene die ook op cd is verschenen met oa een 10CC - Destiny's Child mash-up...
deze van Cake? nee joh! is leuk. ik leerde ze kennen door een I will Survive-coverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dalijk eens kijken of ik nog aan boord van die bootjes kan komen
Wat een verschrikkelijke graftakkenplaat is dit![]()
![]()
![]()
coolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
hij beloofde vanmiddag bij C&S om iets te doen, en toen zei hij dat hij zijn kin in zn nek zou drukken dan leek hij op iemand ofzo,, maar dat deed hij dus ook nog
gottegot wat een idiootquote:
NEEE die is super tof. Ik bedoelde die van Gavin DeGraw...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze van Cake? nee joh! is leuk. ik leerde ze kennen door een I will Survive-cover
gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NEEE die is super tof. Ik bedoelde die van Gavin DeGraw...
Ik dacht dat je die laatst ook al eens had besteld?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
zo, de vis kan er weer bijna in!
en zodadelijk toekomstig RadioRingWinnaar Rob Stenders!
en deze vinden jullie vast prachtig!
[ afbeelding ]
ik hoop dat ze snel binnenkomen en passen!
nee, toen waren ze ineens opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die laatst ook al eens had besteld?!
Ah, oke... Ik dacht ze al te herkennenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, toen waren ze ineens opmaar nu zijn ze er weer!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
http://www.zshare.net/video/9501619605bef259
The BOX bumper (geluid only)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, die zender heb ik nooit gehad in dat dorp waar ik woonde
buk maar even, dan haal ik mijn sidderaal tevoorschijn!quote:
klinkt een beetje Beastie Boys achtig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
http://www.zshare.net/video/9501619605bef259
The BOX bumper (geluid only)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
buk maar even, dan haal ik mijn sidderaal tevoorschijn!
Ik las het, mijn hele timeline wordt eronder bedolvenquote:
nee, de rum is toch voor Grogquote:
Freek ownt de toko!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |