abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103406724
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:06 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe talent trees: meh
Aan de ene kant, weinig keus. Aan de andere kant lijken ze mij wel allemaal even nuttig dus weer meer variatie tussen dezelfde classes / talents.
pi_103406750
Er zal altijd cookie cutter blijven voor de beste opties. Daar kan je gewoon niet omheen.
pi_103406865
Waarom is Round 5 nog niet begonnen in pvp tournament?
pi_103406921
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Er zal altijd cookie cutter blijven voor de beste opties. Daar kan je gewoon niet omheen.
Dat inderdaad. Glyphs zouden ook voor variatie zorgen, maar iedereen heeft alsnog dezelfde.

Opzich wel okay dat je straks gewoon een tree kiest en automatisch dingen unlockt die normaal talents waren.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:21:37 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_103406959
Leuk, is het AV weekend en verliest de Horde 3/4e van de battles :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_103406978
Waar ligt Pandaria nou op de worldmap? Bij Undermine tussen de 2 continenten in, of gewoon aan de andere kant van de planeet of wat?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:24:50 #163
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103406997
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:23 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Waar ligt Pandaria nou op de worldmap? Bij Undermine tussen de 2 continenten in, of gewoon aan de andere kant van de planeet of wat?
Bij de pokemon.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103407041
Hoeveel betaal je voor die anual pass: 1x (+/-) 156 euro of 12 x 13 euro?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_103407099
Waarom gaan ze de shaman buffs eruit slopen dan? Dat verminderd drastisch hun toegevoegde waarde in raids zou je zeggen... Nieuwe talent systeem ziet er ook lame uit maar het is wel begrijpelijk dat ze zo'n koers varen.

Verder lijkt me die nieuwe wereld best wel cool.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_103407118
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:27 schreef Reuzelbek het volgende:
Hoeveel betaal je voor die anual pass: 1x (+/-) 156 euro of 12 x 13 euro?
Geld wordt gewoon maandelijks afgeschreven.
12 x 13 euro dus.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_103407270
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

12 x 13 euro dus.
Hoe moet je dat doen dan? Ik heb nu een subscription van 1x 13 euro maar moet ik dan 12x13 euro doen voordat de Annual Pass werkt?
pi_103407591
zo ik heb de annual pass genomen,
mijn subscribtion stond toch altijd al aan of ik nu wel of niet speelde :')
kan geen kwaad dus.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_103408083
Skill Capped bovenaan. :)

Nu slapen. Kut tijdsverschillen. :')
pi_103408175
Godsamme, vriendlief is nog steeds blizzcon aan het kijken :O Maar het is om 8 uur of zo afgelopen, dus dan wil hij slapen. Handig, raid om 13:00.

Pet-battlesystem lijkt me leuk om te doen; verveel me nu af en toe op mijn main en dat is gewoon weer een nieuw onderdeel van het spel om te leren. En als het je niet bevalt dan doe je het toch niet? Daarbij krijgt iedereen alle pets op alle accounts O+ Geweldig!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103408180
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef Wolve000 het volgende:
Je zegt dat je het niet meer serieus kan nemen, wat impliceert dat je dat ooit wel hebt gedaan. :P
Het spelen van een koe die op zijn achterbenen loopt is heel serieus hoor }:|

Er zaten al panda's in Warcraft III voor wie denkt dat dit heel erg nieuw is en dat kwam uit in 2003 :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 06:37:23 #172
296917 Abby79
Being myself!
pi_103408181
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

12 x 13 euro dus.
Nee, je moet een jaar betalen, en je kan kiezen, OF 12x 13 euro, OF 4x 36 ofzo OF 2x 65 euro. Het zijn dezelfde opties als je normaal hebt, alleen leg je het vast voor een jaar. (Vandaar ook dat iDeal niet kan, maar creditcard en automatisch afschrijven wel)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_103408236
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef Bartcoah het volgende:
Ik deed het alleen voor de mount....
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef Bartcoah het volgende:
Want ik ga collectors edition ook kopen :'(
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:

:')_! Wat een geldverneukerij.
Niet dus!! Als je de annual pass neemt voor de flying mount en je koopt daarna Diablo III collector's edition krijg je 4 maanden subscription time op wow 'gratis'.

Je kan dus de annual subscription rustig nemen als je ook de collector's edition wilt.

En zo zijn er nog veel meer regels die best gunstig zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 22-10-2011 07:17:55 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:22:11 #174
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_103408256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 06:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het spelen van een koe die op zijn achterbenen loopt is heel serieus hoor }:|

Er zaten al panda's in Warcraft III voor wie denkt dat dit heel erg nieuw is en dat kwam uit in 2003 :X
Daarbij heeft Warcraft (III althans, de eerste twee heb ik niet gespeeld) zichzelf nooit al te serieus genomen. De unit quotes, de ontploffende schapen en andere critters, de Pandaren Brewmaster, de kleine details in de animaties... Dat is echter niets vergeleken bij alle absurditeiten die in World of Warcraft zitten. Niet eens verstopt of zo, gewoon open en bloot. Maar néééé, nu Blizzard met een stel panda's op de proppen komt die al bijna tien jaar deel uitmaken van de officiële lore, nú kan men het niet meer serieus nemen.

Laat wel zien hoe slecht die pretentieuze lui de franchise eigenlijk kennen, in tegenstelling tot wat ze zelf beweren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_103408272
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:22 schreef Rikketik het volgende:

Laat wel zien hoe slecht die pretentieuze lui de franchise eigenlijk kennen, in tegenstelling tot wat ze zelf beweren.
QFT _O_
pi_103408278
Chris Metzen zei overigens nog dat de panda's eigenlijk geintroduceerd zouden worden met Burning Crusade (maar dan alleen voor Alliance), maar dat was op dat moment niet logisch genoeg en dít was wel het perfecte moment. Kalmte voor de storm, omdat de grootste war ooit in Azeroth nog komen gaat.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:33:38 #177
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408284
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:22 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Daarbij heeft Warcraft (III althans, de eerste twee heb ik niet gespeeld) zichzelf nooit al te serieus genomen. De unit quotes, de ontploffende schapen en andere critters, de Pandaren Brewmaster, de kleine details in de animaties... Dat is echter niets vergeleken bij alle absurditeiten die in World of Warcraft zitten. Niet eens verstopt of zo, gewoon open en bloot. Maar néééé, nu Blizzard met een stel panda's op de proppen komt die al bijna tien jaar deel uitmaken van de officiële lore, nú kan men het niet meer serieus nemen.

http://www.wowwiki.com/Pandaren#A_history_of_rumors

Kom nu maar weer van dat hoge paard af.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_103408292
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik snap nu echt niet waar je op wil duiden?
pi_103408293
nvm, mijn begrijpend lezen is niet zo best in de ochtend blijkbaar :')
pi_103408294
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:38 schreef Chau het volgende:

Ik snap nu echt waar je op wil duiden?
Ik dus ook niet.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:39:35 #181
171357 Rikketik
pi_103408296
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Welk hoge paard? Waar de fuck heb je het überhaupt over? Misschien is het voor jou heel duidelijk, maar ik kan niet zo bijzonder veel met een linkje en een one-liner. Wil je me uitlullen? Doe het dan in je eigen woorden, luid en duidelijk.
pi_103408300
Wat ik begrijp is dat Fir3fly te snel gelezen heeft en niet mee gekregen heeft dat Samwise Didier in 2008 een uitzending had en ging reflecteren hoe hij op het idee van Pandaren in 2003 kwam.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:43:49 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408306
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:39 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Welk hoge paard? Waar de fuck heb je het überhaupt over? Misschien is het voor jou heel duidelijk, maar ik kan niet zo bijzonder veel met een linkje en een one-liner. Wil je me uitlullen? Doe het dan in je eigen woorden, luid en duidelijk.
Panda's begonnen als 1 april grap. Simpel genoeg?
pi_103408308
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:43 schreef Fir3fly het volgende:

En....?

Ik denk dat er héél veel in wow begonnen is als grap _O-
pi_103408309
quote:

[..]

Dat ontdenkt die toch ook niet :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:50:23 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408319
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En....?

Ik denk dat er héél veel in wow begonnen is als grap _O-
Het punt is dus dat wat ooit zo ridicuul werd gedacht om als 1 april grap te fungeren nu serieus in het spel gezet wordt. En dit keer niet om de grap verder uit te werken omdat mensen er zo leuk op reageerden (zoals dus in 2003), maar als een volledige expansion.

Veel simpeler kan ik het niet maken, sorry.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:50:55 #187
171357 Rikketik
pi_103408320
quote:

[..]

Dat is precies mijn punt! Blizzard maakte een 1-aprilgrap onderdeel van de officiële lore, gewoon, omdat het leuk was. Dat was bijna tien jaar geleden en sindsdien zijn ze nog veel verder gegaan. Vandaar dat ik het zo raar vind om nu te gaan beweren dat je WoW niet meer serieus kunt nemen, want dat had je überhaupt nooit moeten doen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 07:57:11 #188
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408328
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 07:50 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat is precies mijn punt! Blizzard maakte een 1-aprilgrap onderdeel van de officiële lore, gewoon, omdat het leuk was. Dat was bijna tien jaar geleden en sindsdien zijn ze nog veel verder gegaan. Vandaar dat ik het zo raar vind om nu te gaan beweren dat je WoW niet meer serieus kunt nemen, want dat had je überhaupt nooit moeten doen.
Ik neem WoW al niet meer serieus sinds WotLK, maar dat terzijde.

"Onderdeel van de officiële lore" gaat wat ver, ze zijn er destijds enigszins ingeschreven maar verder is er dus niets mee gedaan behalve die 1 april grap ergens tijdens TBC. Veel verder dan die originele grap is het niet gegaan.

Het feit dat ze dáár een volledige uitbreiding van maken maakt het dat het nauwelijks serieus te nemen is. Er zijn zoveel meer dingen uit de lore die nog behandeld hadden kunnen worden die niet alleen veel fundamenteler zijn maar ook nog eens veel beter uitgewerkt.
pi_103408337
Ik begrijp jouw definities niet en waarom je er zo op hamert dat een spel zichzelf blijkbaar wel serieus zou moeten nemen terwijl wow altijd al maf is geweest :? (wat ik overigens juist erg leuk vind)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:07:06 #190
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408347
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp jouw definities niet en waarom je er zo op hamert dat een spel zichzelf blijkbaar wel serieus zou moeten nemen terwijl wow altijd al maf is geweest :? (wat ik overigens juist erg leuk vind)
Neem een kop koffie en probeer het nog een keer? Het is nog vroeg :*.

Tip: met serieus nemen bedoel ik niet de inhoud van de lore, maar het spel en de ontwikkelaar als geheel.
pi_103408358
Wat betekent dat eigenlijk, een spel serieus nemen? Ik heb namelijk geen flauw idee wat je daar precies mee bedoelt.

Ik zie veel mensen die erg enthousiast zijn (incl de hardcore gamer die naast me zit en zegt lange tijd niet zo enthousiast te zijn geweest over een expansion). Daarnaast veel mensen die gezellig samen op de hatred bandwagon springen. Nou, prima, dan speel je het spel toch niet meer? Dan past het blijkbaar niet meer bij je.

Enige waar ik me druk om maak is dat ik niet genoeg characterslots heb om panda te spelen }:|
pi_103408372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, een spel serieus nemen? Ik heb namelijk geen flauw idee wat je daar precies mee bedoelt.

Ik zie veel mensen die erg enthousiast zijn (incl de hardcore gamer die naast me zit en zegt lange tijd niet zo enthousiast te zijn geweest over een expansion). Daarnaast veel mensen die gezellig samen op de hatred bandwagon springen. Nou, prima, dan speel je het spel toch niet meer? Dan past het blijkbaar niet meer bij je.

Enige waar ik me druk om maak is dat ik niet genoeg characterslots heb om panda te spelen }:|
Maak je niet druk! mijn probleem is een druid en een pala als main en juist die twee classes kunnen geen Pandaren worden! Moet ik weer een hunter overzetten op mijn main account -.-
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:16:53 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408375
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Dit geeft gewoon simpelweg aan hoe weinig Blizzard nog wil investeren in de game. Wat ligt er allemaal nog: Sargeras, Emerald Dream etc. In plaats daarvan komen ze met een uit de hand gelopen 1 april grap. Lekker makkelijk, hoeft er ook geen rekening gehouden te worden met continuïteit en aanverwante zaken.

Stel dat er een nieuwe Star Wars film aangekondigd zou worden, die dan vervolgens alleen over een groepje Ewoks zou gaan. Zelfde verhaal. (Al zouden sommige mensen daar zelfs nog enthousiast over worden... Ach, brood en spelen :').)

Ik speel al jaren niet meer maar als Blizzard met een goede uitbreiding over de Emerald Dream zou komen zou ik overwegen om daarvoor nog weer even te spelen.
pi_103408380
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit geeft gewoon simpelweg aan hoe weinig Blizzard nog wil investeren in de game. Wat ligt er allemaal nog: Sargeras, Emerald Dream etc. In plaats daarvan komen ze met een uit de hand gelopen 1 april grap. Lekker makkelijk, hoeft er ook geen rekening gehouden te worden met continuïteit en aanverwante zaken. Stel dat er een nieuwe Star Wars film aangekondigd zou worden, die dan vervolgens alleen over een groepje Ewoks zou gaan. Zelfde verhaal.
Geef ik je gelijk in, alleen als je die 2 dingen pakt kun je heel veel niet meer uitmelken :P
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:22:46 #195
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408396
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:19 schreef Chau het volgende:

[..]

Geef ik je gelijk in, alleen als je die 2 dingen pakt kun je heel veel niet meer uitmelken :P
Dit geeft juist aan dat het uitmelken al lang is begonnen, Blizzard heeft de aandacht verschoven naar hun nieuwe MMO. Die ongetwijfeld weer net zo succesvol gaat worden.
pi_103408428
Pandaren zie ik ook meer als filler aangezien nog steeds het onderstaande rond zweeft

quote:
Metzen said that in Cataclysm, a third named Old God will show up. It's name is N'Zath and is responsible to the Emerald Nightmare.
pi_103408442
Ik vind het echt dom dat mensen zich zo druk maken om een stel panda's, maar lopende koeien, blauwe space geiten, groene mannen en zombies prima vinden, laat staan vliegen op draken en gebruiken van magische krachten en het dragen van een zwaard van 500kilo :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:32:46 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408454
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:31 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind het echt dom dat mensen zich zo druk maken om een stel panda's, maar lopende koeien, blauwe space geiten, groene mannen en zombies prima vinden, laat staan vliegen op draken en gebruiken van magische krachten en het dragen van een zwaard van 500kilo :')
Oeh jammer, daar ben je toch echt een half uurtje te laat mee. Volgende keer beter.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:33:23 #199
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408457
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:28 schreef Chau het volgende:
Pandaren zie ik ook meer als filler aangezien nog steeds het onderstaande rond zweeft

[..]

Of daarmee wordt gewoon de hele Emerald Nightmare lijn afgeraffeld :+. Ik sluit het niet uit...
pi_103408458
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:31 schreef TwyLight het volgende:
Je gaat je toch niet verkleden als Panda bij een LARP feest..
pi_103408464
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Of daarmee wordt gewoon de hele Emerald Nightmare lijn afgeraffeld :+. Ik sluit het niet uit...
Zou mij ook niet verbazen :P
pi_103408473
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oeh jammer, daar ben je toch echt een half uurtje te laat mee. Volgende keer beter.
:?
pi_103408474
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:33 schreef Chau het volgende:

[..]

Je gaat je toch niet verkleden als Panda bij een LARP feest..
Ik ga altijd als Tauren
pi_103408562
Hahahaha wat is deze. :')

Panda's ? Cataclysm had tenminste nog een verhaal.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:57:34 #205
171357 Rikketik
pi_103408592
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit geeft gewoon simpelweg aan hoe weinig Blizzard nog wil investeren in de game. Wat ligt er allemaal nog: Sargeras, Emerald Dream etc. In plaats daarvan komen ze met een uit de hand gelopen 1 april grap. Lekker makkelijk, hoeft er ook geen rekening gehouden te worden met continuïteit en aanverwante zaken.
Ik vind juist dat ze het zichzelf moeilijk maken. Ze hadden heel makkelijk een expansion over de Emerald Dream kunnen aankondigen. Outland, Northrend, Deathwing... dan is de Emerald Dream een peulenschil. Maar nee, ze gaan voor de Pandaren, een ras van kong fu panda's dat nogal uit de toon valt in het huidige Azeroth. Je ziet het aan de reacties, niet iedereen wordt er wild van. Aan Blizzard nu de uitdaging om de Pandaren ook voor hen geloofwaardig te maken.

Ik ben ook juist blij dat ze nog even de Emerald Dream met rust laten. Ik persoonlijk heb het zo ondertussen wel een beetje gehad met 'een nieuw gevaar dat heel Azeroth bedreigt'. Dat zou dan al de vierde zijn in zeven, acht jaar tijd! Ik heb het idee dat zelfs Deathwing niet meer helemaal serieus wordt genomen door spelers omdat het je aan het eind van de rit toch weet hoe het gaat aflopen. De spanning is weg aan het vloeien en wat World of Warcraft nodig heeft om het terug te krijgen is een pauze voor de wereldbedreigende thema's en in plaats daarvan een andere focus. Die verdomde oorlog tussen de Alliance en Horde bijvoorbeeld, laat ze die eens netjes gaan uitwerken. En die panda's uit Warcraft III, werd het niet eens tijd dat die hun gezicht lieten zien in World of Warcraft?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:05:01 #206
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103408634
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 08:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik vind juist dat ze het zichzelf moeilijk maken. Ze hadden heel makkelijk een expansion over de Emerald Dream kunnen aankondigen. Outland, Northrend, Deathwing... dan is de Emerald Dream een peulenschil. Maar nee, ze gaan voor de Pandaren, een ras van kong fu panda's dat nogal uit de toon valt in het huidige Azeroth. Je ziet het aan de reacties, niet iedereen wordt er wild van. Aan Blizzard nu de uitdaging om de Pandaren ook voor hen geloofwaardig te maken.

Ik ben ook juist blij dat ze nog even de Emerald Dream met rust laten. Ik persoonlijk heb het zo ondertussen wel een beetje gehad met 'een nieuw gevaar dat heel Azeroth bedreigt'. Dat zou dan al de vierde zijn in zeven, acht jaar tijd! Ik heb het idee dat zelfs Deathwing niet meer helemaal serieus wordt genomen door spelers omdat het je aan het eind van de rit toch weet hoe het gaat aflopen. De spanning is weg aan het vloeien en wat World of Warcraft nodig heeft om het terug te krijgen is een pauze voor de wereldbedreigende thema's en in plaats daarvan een andere focus. Die verdomde oorlog tussen de Alliance en Horde bijvoorbeeld, laat ze die eens netjes gaan uitwerken. En die panda's uit Warcraft III, werd het niet eens tijd dat die hun gezicht lieten zien in World of Warcraft?
Leuke fanwank, maar als je echt gelooft dat Blizzard om die redenen voor de Pandaren heeft gekozen moet je wel erg naïef zijn.

Deze hele post haalt bovendien zichzelf onderuit, blijkbaar is het dus totaal geen uitdaging voor Blizzard, de fanbase slikt alles toch wel.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:11:19 #207
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_103408682
Wat een lappen tekst zeg op de vroege ochtend, ik heb wel een vraagje want ik heb nooit het verhaal gelezen of gevolgd van WoW, alleen maar het spelletje gespeeld maar zijn mensen nu echt zo boos dat het verhaal deze wending krijgt?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:11:59 #208
296917 Abby79
Being myself!
pi_103408687
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:11 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een lappen tekst zeg op de vroege ochtend, ik heb wel een vraagje want ik heb nooit het verhaal gelezen of gevolgd van WoW, alleen maar het spelletje gespeeld maar zijn mensen nu echt zo boos dat het verhaal deze wending krijgt?
Jup, maar volgens mij voornamelijk de mensen die niet meer spelen :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')