Jackxblack?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef Blistering het volgende:
Woot, m'n Pandaren Monk naam is alvast gereserveerd hoorGewoon nog niet bezet ook, I love Auchindoun
Nee ''Pandabeertje'', nou goedquote:
Raar hoor, dat die nog niet bezet was. Die wil iedereenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee ''Pandabeertje'', nou goed
Kasabian![]()
Nou, op 6 andere realms was Kasabian dus wel bezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Raar hoor, dat die nog niet bezet was. Die wil iedereen
Geen RP naamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee ''Pandabeertje'', nou goed
Kasabian![]()
RP'en doe ik niet aanquote:
Dat word een battlegroundquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:24 schreef TwyLight het volgende:
Niemand heeft het trouwens over DOTA waar ze ook wat van hebben laten zien. Ben benieuwd of het een Starcraft II addon wordt, of een losstaande game. Misschien wel free-to-play alá Leage of Legends. Ik vond het er i.i.g. wel tof uitzien
Haha, dat vind ik ook verschrikkelijke namen. Ik pak gewoon namen van m'n favoriete bands, nummers, steden, vrouwen en dan kijk ik of die bezet zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik niet echt specifiek "roleplay" namen, weet niet precies wat daar onder valt ook maar je zult mij nooit als ijsblokje of koelkast rond zien lopen
Dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik niet echt specifiek "roleplay" namen, weet niet precies wat daar onder valt ook maar je zult mij nooit als ijsblokje of koelkast rond zien lopen
Ze hebben het alleen over de bovenste 2 gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Kirov het volgende:
[..]
Azshara Crater gaat hij heten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |