Die staan wel betrouwbaar vaak in de garage...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Alfa Romeo, Lancia, Lotus, Land Rover, Citroën...
Door alle electronica in de auto`s worden auto`s wel complexer. Vroeger kon je nog zelf aan de auto sleutelen maar dat gaat bij de meeste merken niet meer. Zelfs voor een lampje wisselen ben je al bij sommige auto`s genoodzaakt om naar de garage te gaan,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef tupolev141 het volgende:
Volgens mij zijn kwa betrouwbaarheid alle merken een beetje naar mekaar toegegroeid. De geoden een beetje slechter, de slechten een beetje beter. Logisch ook ze gebruiken allemaal onderdelen van elkaar of van een paar grote wereldspelers in de toelevering, zoals Bosch of Delphi.
Ik denk dat er mechanisch minder misgaat dan vroeger, maar electonisch is een ander verhaal.
Zonder gekheidquote:
Citroen C1?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zonder gekheid![]()
Design van Citroen (met stippen op de e maar kan de toetscombinatie niet vinden) met de betrouwbaarheid van Toyota ik zou het kopen
![]()
![]()
![]()
Ik heb +/-40.000 KM in een Lancia Delta Turbo gereden zonder noemenswaardige problemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:19 schreef Cybje het volgende:
Ik rijd een Lancia en heb de laatste 1400 km geen problemen gehad!
Die oude Volvo's hadden toch een Peugeot motor?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Onmisbaar het volgende:
Japanse en Duitse auto's. Die ouwe Volvo's zijn ook erg betrouwbaar.
Renault volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:53 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Die oude Volvo's hadden toch een Peugeot motor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |