quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:33 schreef Sjeen het volgende:
voor arme zielige Feebs...
Ik zit op de bank en geniet van mijn glas wijn
Mits je ervan genietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef m@x het volgende:
Ik ga je niet knuffen hoor Phoebs. Je bloedt. Ieuw![]()
En wijn, dat wil ik ook. Eén droge witte kan best toch?
Ik doe altijd een guestimation. Hmmm er zit zoveel in, ik gebruik nu op het oog zoveel % van de verpakking / ik doe zoveel keer met een verpakking, ik heb nu grofweg X gram.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:24 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of die app mij ook gaat helpen en motiveren hoor. Tot nu toe ik vind ik het scannen een leuke gadget, maar weten wat er in iets zit, wist ik al. Ik ben een tijdje geleden begonnen met dingen afwegen op een keukenweegschaal. Vaak staat er tegenwoordig op producten 'Bevat ... kcal per ... gram'. Maar tot je het afweegt heb je geen idee hoeveel die X aantal grammen is. Juist door dingen af te wegen, wordt je bewuster. En het opschrijven werkt ook, met de kcal uitgewerkt.
Ik ook! En als ik iets van crackers neem ofzo, staat er meestal ook op hoeveel kcal's ze per stuk bevatten...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe altijd een guestimation. Hmmm er zit zoveel in, ik gebruik nu op het oog zoveel % van de verpakking / ik doe zoveel keer met een verpakking, ik heb nu grofweg X gram.
als je maar van mijn fles afblijft!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik hang de alcoholist uit vanaaf Feebsveel rode wijn... * hips*
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga als een trein!
Afgelopen week heb ik mijzelf een schop gegeven om mijn eetpatroon weer onder controle te krijgen. Dat is gelukt!
Door puur toeval de hele week niet gesport, dat pak ik deze week weer op, iig 2 x zijn al geplanned en ik verwacht dat het er 3 gaan worden.
Mijn gewicht is weer op weg omlaag te gaan en ik ga voor dat 31 december doel: 78 kilo!
Leuk is dat he? Als mensen het gaan zienquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder zei gisteren dat ze het al wel echt kon zien.Toch stiekem altijd wel leuk om van mensen te horen.
Vrijdag een onwijs toffe nieuwe jas gekocht die eigenlijk nog net iets mooier zou zitten als ik wat meer kwijt zou zijn en zeker niet meer dicht kan als ik aankom, dus goede motivatie. Ik heb er weer zin in.
Meer zin dan in marketing. Studie ontwijkend gedrag, yay.
ik maak me wel een beetje zorgen om die feestdagenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi heb im ook barreltje, maar ik juich niet voor de beer geschoten is!
(en wat jij zegt...)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Geen idee of ik dat haal, maar ik zou ook best een eind in de buurt komen geloof ik. Iig zou ik een flink eind onder mijn nu huidige streefgewicht zitten.
Die MyFitnessPal app is leuk!Stuk handiger dan het ding dat ik had.
En streng! Ik kreeg in het rood te zien dat ik toch echt meer moet eten.![]()
Ah joh, niet doen. Er zijn maar 2 kerstdagen per jaar, dan ga ik me écht niet druk maken hoeveel kcals er ergens in zitten. Lang leven de spijsbroden, roomboter en kerstchocoladequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik maak me wel een beetje zorgen om die feestdagen
Alright we got a situation.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
Even een kleine update.
Vandaag naar 1,5 week weer gewogen. 6 kilo spiermassa erbij en 9 kilo vetmassa eraf
Dan liegt het apparaat misschien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Idd, dat kan echt niet in 1,5 week. Godsonmogelijk.
Kan best hoor. Ik ben van vetpercentage 51 naar 48 gegaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je zeker dat dat klopt? 3 kilo eraf in anderhalve week kan natuurlijk best op zich, maar 9 kilo vet eraf? En ook nog eens 6 kilo spieren erbij? Wat heb je dan gegeten, want voor het een moet je heel weinig eten en voor het ander heb je juist bouwstoffen nodig.
Toch?
wat is callanetics nou weer?? klinkt als iets uit de jaren 80quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:28 schreef Brighteyes het volgende:
O: Brinta
T: Peer
L: 2 boterhammen, sla met balsamico-olie
T: Cracker met kaas
D: Bonensoep
T: Cracker met appelstroop
S: mss vanavond callanetics als ik er aan denk.
quote:
*gedesillusioneerd om zich heen staart...quote:
D gezien?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Purdey het volgende:
Nou ja, wat is daar dan mis mee?! Phoeb, niet zo streng voor jezelf meid, dit is een prima lijstje!
Ja, dat... Feebs, je moet wel genoeg etenquote:
Ik had een salade gepland, eventueel met als T nog een pindakaascracker, maar ik was kwart over 8 thuis en had er de krrrrrrrrrracht niet voorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, dat... Feebs, je moet wel genoeg eten
Dat was me niet opgevallenquote:
Vind ik welquote:
@Purdey: het lijkt me heel frustrerend als je probeert af te vallen en het lukt niet. Heb je het al eens geprobeerd met het maken van een dagplanning? Maak een lijst met wat je op een dag mag eten. En zet er genoeg op! Als je kiest voor levensmiddelen die gezond zijn (groente! en groente! magere kwark, augurken met ham etc) en die laag in calorien zitten kan je heel veel eten zonder trek te krijgen. Want trek zorgt voor het snaaien van meuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:01 schreef Purdey het volgende:
En weer een pond erbij sinds gister. Dit schiet gewoon niet op. Maar goed, ik blijf gewoon lachen, en positief enzo. Mij krijgen ze niet klein.
Wheeeeeeee, ik ben er depressed van
De kcal zitten in:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensjes, ik snap iets niet. Dit recept komt van MoBlo en is werkelijk verrukkelijk. Maar ik snap werkelijk niet hoe ze aan zo'n hoog aantal calorieen en vet komen in dit recept. Zo veel bijzonders zit er toch niet in? Alleen wat olie en wat pijnboompitten. Gaarne jullie input, ik vond het namelijk erg gezond klinken allemaal eigenlijk...
Ainsley's Spicy Casablanca Couscous
8 Gangen als in sjiek eten maar in een heel normaal restaurant. Er zit hier vlakbij een restaurant van een jongen die een echte foodie is (het is hem aan te zien ook, hij barst bijna uit zijn koksjasje). Hij heeft vaak hele aparte ingrediënten die hij heel bijzonder klaarmaakt maar voor hele normale mensen serveert. Dus een soort haute cuisine in je spijkerbroek zeg maar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
8 gangen als superrsjiek ui it eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |