abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103384434
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Riann

BrandX

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_103384873
O: Appeltje, yoghurt met Special K
T: sinaasappel
L: boterham met kaas, boterham met pindakaas
D: Mosterdsoep uit een zakkie, 9 sneetjes stokbrood met kruidenboter
T: appel
c_/ : krap 2 liter water, 2 grote koppen groente thee
*O* : niks nakkes nada, mezelf vrijaf gegeven, want ongesteld en retezielig
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:33:04 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103385357
:* voor arme zielige Feebs...

Ik zit op de bank en geniet van mijn glas wijn O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_103385425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:33 schreef Sjeen het volgende:
:* voor arme zielige Feebs...

Ik zit op de bank en geniet van mijn glas wijn O+
:* en proost!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:49:00 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103386219
Knuf voor Phoeb!

Net een verse eierkoek van de bakker, en een stukje 70% chocolade op. Mmm!

Ik mis trouwens roze-spekkie ook al een tijdje.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:03:27 #6
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103387021
Met die kcal teller app kun je gewoon streepjescodes scannen met je tab/telefoon :D

Het is m'n nieuwe speeltje ;)
pi_103387721
Tihihihi ik vermaak me er ook als een malle mee :D
(Dank voor de knuf :D)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:22:36 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103387909
Hebben jullie die fitness app? Ik heb een android en zie er een paar in de market
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:25:01 #9
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103388016
Jep, ik heb uit de android market 'fat secret calorie counter'. Heel tof, en het scannen is hartstikke tof!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:52:38 #10
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_103390001
Ik ga je niet knuffen hoor Phoebs. Je bloedt. Ieuw :{w

En wijn, dat wil ik ook. Eén droge witte kan best toch?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:55:48 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103390225
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef m@x het volgende:
Ik ga je niet knuffen hoor Phoebs. Je bloedt. Ieuw :{w

En wijn, dat wil ik ook. Eén droge witte kan best toch?
Mits je ervan geniet :Y
pi_103398367
By wijn heb ik eigenlijk zoiets "eentje zet geen zoden aan de dijk" dus dan doe ik het maar helemaal niet :') :@

GOEDENAVOND MIJN NAAM IS DANCINGPHOEBE EN IK BEN EEN ALCOHOLICA! :W
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:19:27 #13
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103400255
*In koor en kring* Hallo DancingPhoebe!
pi_103400462
Jezus! Midnight cravings!!

* DancingPhoebe mantraat "nothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeelsnothingtastesasgoodasskinnyfeels"
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:43:25 #15
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103401552
Nu wou ik dat ik een smartphone had ... kon ik ook zulke handige apps gebruiken.
Soms is de motivatie een beetje op. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:24:54 #16
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103409420
Ik weet niet of die app mij ook gaat helpen en motiveren hoor. Tot nu toe ik vind ik het scannen een leuke gadget, maar weten wat er in iets zit, wist ik al. Ik ben een tijdje geleden begonnen met dingen afwegen op een keukenweegschaal. Vaak staat er tegenwoordig op producten 'Bevat ... kcal per ... gram'. Maar tot je het afweegt heb je geen idee hoeveel die X aantal grammen is. Juist door dingen af te wegen, wordt je bewuster. En het opschrijven werkt ook, met de kcal uitgewerkt.

Lijstje/planning voor vandaag:

O: 2 boterhammen met 30+ komijnenkaas, beker melk.
L: 4 boterhammen. Ik denk sandwichspread en kipfilet. Beker karnemelk/melk.
T: Pakje granenbiscuits, stukje fruit.
D: Pasta, met roerbakgroenten, pastasaus uit pot en misschien wat geraspte kaas.
A: Stukje donkere chocolade, thee. Handje ongezouten noten.
pi_103411901
Hier is het weekend
en we hebben niks in huis -O-
dus vanochtend crackers met pindakaas gegeten :@
zo maar eens boodschappen doen..
de lunch is ook al geweest dus het wordt een mini-calorien dagje vandaag :o

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_103412568
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:24 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of die app mij ook gaat helpen en motiveren hoor. Tot nu toe ik vind ik het scannen een leuke gadget, maar weten wat er in iets zit, wist ik al. Ik ben een tijdje geleden begonnen met dingen afwegen op een keukenweegschaal. Vaak staat er tegenwoordig op producten 'Bevat ... kcal per ... gram'. Maar tot je het afweegt heb je geen idee hoeveel die X aantal grammen is. Juist door dingen af te wegen, wordt je bewuster. En het opschrijven werkt ook, met de kcal uitgewerkt.

Ik doe altijd een guestimation. Hmmm er zit zoveel in, ik gebruik nu op het oog zoveel % van de verpakking / ik doe zoveel keer met een verpakking, ik heb nu grofweg X gram.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:07:48 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_103412821
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik doe altijd een guestimation. Hmmm er zit zoveel in, ik gebruik nu op het oog zoveel % van de verpakking / ik doe zoveel keer met een verpakking, ik heb nu grofweg X gram.
Ik ook! En als ik iets van crackers neem ofzo, staat er meestal ook op hoeveel kcal's ze per stuk bevatten...

Als ik al m'n eten zou moeten wegen, zou ik echt geen lol meer hebben in koken hoor, met een weegschaal en een rekenmachine erlangs uitrekenen hoe goed of slecht iets voor me is :|

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_103412978
Ja, nou ja volgens mij is dat natuurlijk ook maar even. Na een tijdje heb je je basisdingen wel in je hoofd zitten denk ik.

Maar voor mij zou het ook niet werken. Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor anderen juist wel werkt.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:26:50 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103413356
Ik blijf dingen ook niet afwegen hoor :)
Maar bijv. met hagelslag/vlokken/zoutjes, dan weeg ik een keer af hoeveel ze dan met een portie van bijv. 20 gram bedoelen, dan weet ik dat en dan kan ik me makkelijker voorstellen hoeveel ik eet.

Ik kan natuurlijk wel roepen 'Oooh, boehoehoee, ik val niks af en ik doe zo m'n best' maar als uiteindelijk blijkt dat ik 2000 kcal per dag inneem, is dat natuurlijk pure aanstellerij.
pi_103415422
Pff, ik heb even extra hard gesport. 3 miles in plaats van 2 plus buikspieroefeningen. Ik heb gisteren niet gemiled en morgen ook niet en vanavond gaan we geloof ik Chinees eten ofzo. We gaan bij vrienden slapen. Ik hoop dat die 420 calorieën van net het een beetje goedmaken :s) .

En nu ga ik lekker in bad O+ .
Spoilers!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:21:30 #23
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103416751
De schade na een uur markten :
1 zuurdesembrood van le perron
1 groot stokbrood van de authentieke bakker
1 pond kastanjes
2 maiskolven
2 vijgen :) ik hou van de markt
ik heb geen idee hoe ik werkdagen zoals vandaag moet plannen.
Als ik om zes uur opsta en pas om 15 uur pauze heb vind ik het echt lastig.

anyhow

o : 2 creamcrackers met een dun laagje smeerkaas
t : een halve bagel, een vruchtensapje.
t : halve bagel deel 2
l : wit broodje met pindakaas
t : twee vijgen
d : tomatensoep met het mooie verse stokbrood met kruidenkaas
en pasteitjes met pompoencurry
pi_103417003
Hihi mijn marktschade: 2 kilo appels, trosje bananen, tros tomaatjes, 2 komkommers, 10 vijgen, aardappels, paprika en een hoop pepertjes *O*

O+ Markt O+

De brood en snackkramen ben ik snel voorbij gerend!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:04:40 #25
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103418472
Bij mij is de notenkraam een enorme guilty pleasure. Grappig genoeg kan ik de snoepkramen altijd links laten liggen. Ik hou totaal niet van drop/winegums/toffee's. Ik vind een stuk goede chocolade met minstens 70% cacao veel lekkerder, of een stuk nougat.

Zei ik, terwijl ik op 4 geschrapte worteltjes zit te kauwen :')
pi_103421380
Ik eet nu een prima salade met paprika, komkommer, biefreepjes en sesam. :9
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:50:57 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_103421965
Ik heb deze maand tot nu toe 7700 Kcal's verbrand met sporten :P
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:54:41 #28
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_103422086
Nou daar gaat je dieet dus eventjes. Schoonvader gister hartinfarct gehad. Dus rennen, vliegen, springen en soms eens wat eten (en niet echt gezond) en sporten... geen tijd voor gehad.

Maar goed, het lijkt beter te gaan, dus morgen proberen iets meer, eetmomenten in te plannen, zodat ik gewoon normale dingen ga eten.

Ik houd dus helemaal niet van zoet... Als ik slecht eet is het meestal iets van kaas, of worst of chips ofzo. :+ Winegums etc vind ik echt zum kotsen. :D
pi_103422230
Sterkte SIlmarwen!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:55:57 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_103423805
Sterkte idd!

Ik heb *omg, waarom?* bij de winkel daarstraks 2 bussen pringles meegebracht *ze waren in de aanbieding*

Mag er vanavond een paar en de rest gaat maandag mee op road trip naar Texel, zodat we ze delen met vijf man!

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_103423955
Wow, sterkte!

Ik ga vanavond lasagne eten en er zo erg van genieten dat ik me er niet eens fout over ga voelen. Nomnomnom.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:17:52 #32
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103426885
Haha Tink, ik heb vanwege diezelfde aanbieding deze week minstens 100 bussen pringles gescand. Ik kan ze niet meer zien ;)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:57:55 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103430910
Sil :*

Hier een vage dag... Dochter zwemdiploma en daarna visite. Ik had geen planning, maar dit heb ik gehad:
O - stokbroodje filet americain, latte machiato
T - koffie verkeerd
L - stuk appeltoeslag (vlaai)
T - koffie verkeerd
D - Chinees (nasi, tjaptjoi, babi pangang, koe lo yuk), rode wijn
T - rode wijn
pi_103431944
O: appel
L: yoghurt roer met muesli
T: yoghurt roer met banaan
D: salade met bief, paprika, komkommer en sesamzaadjes
T: klein stukje roti met pompoen en sardientjesprut
T: volkorencracker pindakaas
c_/ : te weinig, 3 koffie, 2 hele grote mokken thee, volgens mij was dat het?
*O* : helegaar NAKS!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:22:50 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103432061
Ik hang de alcoholist uit vanaaf Feebs :P veel rode wijn... * hips*
pi_103432238
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik hang de alcoholist uit vanaaf Feebs :P veel rode wijn... * hips*
als je maar van mijn fles afblijft! o|O
:P

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_103432486
Proost dames!
  zondag 23 oktober 2011 @ 10:35:55 #38
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103444557
En hoe is het met jullie hoofden? Een heel nest met katers? ;)

Ik merkte dat m'n keel gisteravond zeer begon te doen, en ja hoor, een verkoudheid te pakken.
Vanavond lekker kippensoep maken, dat schijnt te helpen. En veel drinken. Planning:

O: 2 boterhammen pindakaas, golden appel, beker thee.
T: Water, reepje 'nep' Balisto van de Lidl. 100 kcal per stuk.
L: 4 boterhammen. 2 met 30+ kaas, 2 met pure hagelslag. Beker chocomelk light.
T: Granenbiscuit, stukje fruit. Thee.
D: Kippensoep met vermicelli, kipfilet en een parisenne broodje erbij (Zo'n frans achtig punt broodje).

Fijne dag allen! :)
pi_103444756
met het hoofdje niks aan de hand ! :D
een groot glas water voor het slapen gaan doet wonderen! :Y

menu vandaag:
o: tosti's
l: tosti's :P
d: nog geen idee.. iets met kip waarschijnlijk :P

gister teveel kcal's gegeten.. maar toch afgevallen :P
misschien mijn kcal inname maar eens opschroeven :P

zondag 23 oktober 2011 @ 10:50:25 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_103444840
Dames,

hoe lang duurt het eigenlijk voor eten omgezet is in vet? Ik heb gisteren flink pringles gegeten en vraag je me af hoe lang het duurt voor ik dat (wel of niet) terug zie in m'n gewicht...

Xx
pi_103444987
Kan paar dagen duren Tink. Als je nu weer hortsik in het gareel gaat, kan het ook zijn dat je het helemaal niet terugziet. En dat is verraderlijk, want dan denk je de volgende keer *gnomgnomgnomdakanwel*....

Mijn planning voor vandaag is iets met een hoop yoghurt, wat fruit, saladetje en ergens een cracker met O+ pindakaas O+.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:57:36 #42
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103446535
:P ik eet al een week meer en ik val nog af.
ik wil iig in de komende weken voor kerst onder de 80 kilo wegen, dus nog ongeveer 3 kilo.
Gister was het helemaal uit de hand gelopen.. ik heb chipjes op en een toetje. Foei.
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:59:56 #43
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_103448456
HEBBEN JULLIE MIJN TICKER GEZIEN?!?!?!?!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 23 oktober 2011 @ 13:10:37 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103448894
Whoohoo! *O*
pi_103449004
*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G* *O* *G*
way to go M@X!

pi_103463076
Yeaaah M@x!!!

Mijn lijstje:

O : Appel, yoghurt, muesli
T : Cracker met pindakaas
L : Yoghurt met muesli en banaan
T : Appel
D : Salade met biefstuk, paprika, komkommer en sesamzaad
T : Ws. zo nog een bakje kwark met appel
c_/ : Klein beetje te weinig. Heel veel koffie. Bijna een liter water
*O* : Nada
pi_103487215
Even jompelen voor m@x *O* _O_ :*
pi_103487898
Ik ga als een trein!

Afgelopen week heb ik mijzelf een schop gegeven om mijn eetpatroon weer onder controle te krijgen. Dat is gelukt!

Door puur toeval de hele week niet gesport, dat pak ik deze week weer op, iig 2 x zijn al geplanned en ik verwacht dat het er 3 gaan worden.

Mijn gewicht is weer op weg omlaag te gaan en ik ga voor dat 31 december doel: 78 kilo!
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:06:09 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103488381
m@x, wat goed zeg! _O_ *O* Echt geweldig! :Y

Hier ben ik, stomme doos, weer eens in de vliegvalkuil gestapt. Wanneer leer ik nou eens dat ik niet op de weegschaal moet gaan staan de dag nadat ik gevlogen heb. -O- Dat is zo enorm demotiverend als je je zo keurig aan alles gehouden hebt. :{
En dus heb ik me oiv koppijn en slecht slapen totaal laten gaan dit weekend. Het was niet eens een 'foutje' of een 'ongelukje', gewoon compleet totaal bewust flink over de schreef gegaan. -O-

En dan ga je vanmorgen op de weegschaal staan, en die is niet eens superonaardig en dan denk je WTF?!?!?!? Why did I do it again! -O-

En dus is het vandaag voor de zoveelste keer dag 1.
Mijn volgende werkreis is pas in Januari, dus ik heb even de tijd om er flink de schouders onder te zetten zonder druk van etentjes etc. (Ok, ok, kerst enz zijn er ook nog, maar daarbij heb ik veel meer de vrije keuze en geen getrut met vliegen en uit mijn ritme zijn.)
  Licht Ontvlambaar maandag 24 oktober 2011 @ 10:08:44 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103488429
Heb je wel genoten van het over de schreef gaan of was het achteraf eigenlijk het niet waard?
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:17:41 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103488612
Van het een wel, van het ander niet zo. ;) :D
Maar ik heb het idd wel heel bewust gedaan, als ik het dan toch doe, dan goed zeg maar. :@
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:39:02 #52
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103489048
Congratz M@x! Heel goed :Y

Ik ben zó verkouden, ik heb het gevoel dat ik onder een trein heb gelegen. En ik dacht vorige week nog 'Goh, wat fijn dat ik de laatste maanden helemaal niet meer ziek ben geweest!'
Planning voor vandaag:

O: Boterham met pindakaas, golden appel, 2 kiwi's. Beker chocolademelk.
T: Thee, veeeel thee.
L: 2 boterhammen met kaas, beker opkikker. Wat geschrapte worteltjes.
T: Granenbiscuitje/plakje ontbijtkoek, thee met honing.
D: Misschien een restje pasta van van de week.
pi_103489178
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga als een trein!

Afgelopen week heb ik mijzelf een schop gegeven om mijn eetpatroon weer onder controle te krijgen. Dat is gelukt!

Door puur toeval de hele week niet gesport, dat pak ik deze week weer op, iig 2 x zijn al geplanned en ik verwacht dat het er 3 gaan worden.

Mijn gewicht is weer op weg omlaag te gaan en ik ga voor dat 31 december doel: 78 kilo!
_O_ nice :D

Hier ook weer wat energie terug na een weekje weg.. erg prettig dat je het gevoel hebt niet meer zo lusteloos en moe bent en nergens zin in heb
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:48:46 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103489254
Oh ja, lijstje zal ik ook maar weer doen:

O: kwark met zoetstof
L: Cesar Salade met wat kipfilet
T: boterham met appelstroop
D: Kipreepjes-dinges (van Sonja B. maar die doet het met rundvlees ;) ) (kruiden, atjar, kipreepjes en rijst. Zoiets geloof ik)
pi_103489495
Mijn moeder zei gisteren dat ze het al wel echt kon zien. O+ Toch stiekem altijd wel leuk om van mensen te horen.

Vrijdag een onwijs toffe nieuwe jas gekocht die eigenlijk nog net iets mooier zou zitten als ik wat meer kwijt zou zijn en zeker niet meer dicht kan als ik aankom, dus goede motivatie. Ik heb er weer zin in. :D

Meer zin dan in marketing. Studie ontwijkend gedrag, yay.
pi_103489655
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder zei gisteren dat ze het al wel echt kon zien. O+ Toch stiekem altijd wel leuk om van mensen te horen.

Vrijdag een onwijs toffe nieuwe jas gekocht die eigenlijk nog net iets mooier zou zitten als ik wat meer kwijt zou zijn en zeker niet meer dicht kan als ik aankom, dus goede motivatie. Ik heb er weer zin in. :D

Meer zin dan in marketing. Studie ontwijkend gedrag, yay.
Leuk is dat he? Als mensen het gaan zien O+
Ik had mijn moeder al een tijdje niet gezien , en ze zat echt zo te kijken wat er nou verandert was :D _O-
Erg leuke reactie vond ik dat
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:04:22 #57
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103508282
ik voel me al een paar dagen niet super, heb geen honger, mijn maag zegt bleh..
maar mijn kitty lost het graag voor me op <3

optimel ;)
pi_103517257
_O- _O-
Spoilers!
pi_103517394
Slechte eetdag. Foei Fiebel!

O: Appel, yoghurt, muesli
T: banaan,
L: 2 boterhammen met chocopasta
T: appel, yoghurt
So far, so good
D: Volkoren cracker met pindakaas
T: Zo nog een appel
c_/ : ruim 2 liter water, 3 koffie, 2 grote koppen thee
*O* : Half uur cardio, wat gewichten (slap sportrondje :D)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:18:33 #60
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103532929
Nog steeds ziek, en dadelijk toch maar gaan werken. Rotte proeftijd ook. Hopen dat ze zien dat ik echt beroerd ben, en ik naar huis gestuurd word :')

O: 1 boterham met pindakaas, beker chocomelk, een banaan.
L: 2 droge broodjes, misschien een stukje fruit. Karnemelk.
T: Granenbiscuitje, kopje thee.
D: Prei, aardappeltjes en een vegaburger.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:33:05 #61
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_103534500
* Barreltje gaat toch nog even over d'r doel nadenken..
had het op 90 kg gesteld, maar ik weeg nu al 92.7 kg
:D

anderszijds is het misschien ook WEL een doel om 1 januarie nog steeds 90 KG te wegen met da aankomende feestdagen.. :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_103534622
Hihi heb im ook barreltje, maar ik juich niet voor de beer geschoten is!

(en wat jij zegt...)
pi_103534909
Nou, ik ga ook weer wat strenger voor mezelf zijn. Twee kilo nog. Twee maar! Dat moet toch wel lukken voor december...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:51:03 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_103534945
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihi heb im ook barreltje, maar ik juich niet voor de beer geschoten is!

(en wat jij zegt...)
ik maak me wel een beetje zorgen om die feestdagen :@
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:30:51 #65
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103536012
ik ga mijn doel wel redden :D nog twee kilo, en voor de leuk maken we er drie van, daar ga ik keihard aan werken :D
ik wil voor het mooie namelijk 79 wegen, eindelijk onder de 80!
Ik kan steeds meer eten zonder aan te komen of stil te staan, dus ik heb er de volste vertrouwen in!

O : twee crackers met pindakaas, een glas yoghurt
t : nootjes en een appel
l : twee geroosterde boterhammen met geroosterde paprika en hummus en wat tomaatjes
t : of een kopje leftover soep van gisteravond of iets fruitigs
D : we eten vanavond pasteitjes/ english pies van left over curry, ovenpatatjes en daarbij iets van salade :)
t : fruit!

ik moet zo naar het ziekenhuis om mijn arts te vragen of hij me een briefje wil geven waarop staat dat ik mag duiken, en dan gaan we over twee weekjes onze padi halen. Ik zie nog een beetje tegen de wetsuits op :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:57:57 #66
54772 Silmarwen
pi_103536910
Argh nou dus 1 kilo aangekomen. *zucht* maar heb sinds gister wel weer echt normala gegeten en netjes gegeten. Dus nu nog 2 kilo voor mijn nieuwe doel. Moet lukken voor het nieuwe jaar.
Dan is er officieel 15 kilo vanaf en weeg ik onder de 90 *O*

Soms wou ik dat ik afviel van stress, dan was ik onderhand graatmager geweest :+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:25:15 #67
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103537703
Ja, dan had ik dankzij mijn scriptie alle kilo's verloren..dat is dan nog 1 goed iets aan dat onding
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:39:53 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103540281
Lijstje voor vandaag:

O: eiwitshake
T: 2 mandarijntjes
S: half uurtje hardlopen (met intervallen)
L: 2 bruine boterhammen met kipfilet en pesto, sla met balsamico-olie
T: botherham met kaas
D: Hutspot met kwart magere rookworst
T: geen idee

Kom nu vlgs mijn appje op 1160Kcal, dus met nog een tussendoortje vanavond zit ik in principe prima.
Zal eens kijken wat de Myfitnesspal app zegt.

Ik wou dat mijn ruggegraat nou toch eens een keer gewoon rechtop bleef. Al met al ben ik sinds mei geloof ik al 3-4 keer een kilo of 2 afgevallen, maar steeds komen ze er weer aan. Als ik vol gehouden had was ik al weer bijna op mijn gewicht van vorig jaar geweest. :') :D

[ Bericht 27% gewijzigd door BE op 25-10-2011 13:51:18 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:57:35 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103540981
*ruggengraat, wat is dat? Hier ligt alles overhoop, als ik niet werk is mijn planning waardeloos...
pi_103541094
Ik denk dat ik.mn complete gewicht al een keer ben afgevallen...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:11:31 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103541491
:D Geen idee of ik dat haal, maar ik zou ook best een eind in de buurt komen geloof ik. Iig zou ik een flink eind onder mijn nu huidige streefgewicht zitten. :+

Die MyFitnessPal app is leuk! :Y Stuk handiger dan het ding dat ik had.
En streng! Ik kreeg in het rood te zien dat ik toch echt meer moet eten. :o :D
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:42:14 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_103542556
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
:D Geen idee of ik dat haal, maar ik zou ook best een eind in de buurt komen geloof ik. Iig zou ik een flink eind onder mijn nu huidige streefgewicht zitten. :+

Die MyFitnessPal app is leuk! :Y Stuk handiger dan het ding dat ik had.
En streng! Ik kreeg in het rood te zien dat ik toch echt meer moet eten. :o :D
^O^ bij mij is ie ook constant rood.. juist omdat ik de inname verhoogt heb naar 1600 kcal :Pen je kan ook gewoon dingen toevoegen die niet in de lijst staan :P
dat is handig :Y
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:45:21 #73
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103544601
ik haal tegenwoordig veel tips en inspiratie van livestrong.com :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:08:50 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_103545394
Hallo!

Ik was even weg *ook maar 3 dagen ofzo* maar ik ben er weer...

Gisteren road-trip naar Texel gedaan en vandaag een shopdagje, maar vanaf morgen weer in het gelid :D

Xx
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:37:36 #75
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103553453
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik maak me wel een beetje zorgen om die feestdagen :@
Ah joh, niet doen. Er zijn maar 2 kerstdagen per jaar, dan ga ik me écht niet druk maken hoeveel kcals er ergens in zitten. Lang leven de spijsbroden, roomboter en kerstchocolade O+

Mijn planning verliep best oké geloof ik. *Kijkt even terug*. Ja, lunch was 2 meergranenbolletjes, droog en een 400 gram ananas. Alleen geen karnemelk. Tussendoor niks gegeten, en indd prei vanavond met vegaburger. Simpelweg geen honger vanwege de verkoudheid.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:07:00 #76
54772 Silmarwen
pi_103554763
Met Kerst eet ik ook lekker waar ik zin in heb en niet ziek van word.

Bovendien kook ik toch. :D

Planning van vandaag ging perfect!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:47:47 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103556571
Ik maak me op zich niet eens zo zeer zorgen om de dingen die ik op die dagen eet, maar meer of ik me dan daarna ook weer terug in het gareel gestopt krijg. ;)

Ik heb net een wasa-vezel-cracker op als tussendoortje. Lekker! :Y :9
(Ik vind vooral 's avonds tussendoortjes lastig te bedenken.)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:05:29 #78
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_103557416
Even een kleine update.

Vandaag naar 1,5 week weer gewogen. 6 kilo spiermassa erbij en 9 kilo vetmassa eraf :7
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:34 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103558503
Weet je zeker dat dat klopt? 3 kilo eraf in anderhalve week kan natuurlijk best op zich, maar 9 kilo vet eraf? En ook nog eens 6 kilo spieren erbij? Wat heb je dan gegeten, want voor het een moet je heel weinig eten en voor het ander heb je juist bouwstoffen nodig.
Toch?
pi_103559386
Idd, dat kan echt niet in 1,5 week. Godsonmogelijk.

Hier weer terug na 5 dagen Boedapest. Ik ga me pas morgen wegen. Ik kom sws al 2 kilo vocht aan van vliegen.
pi_103559624
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
Even een kleine update.

Vandaag naar 1,5 week weer gewogen. 6 kilo spiermassa erbij en 9 kilo vetmassa eraf :7
Alright we got a situation.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:51:34 #82
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_103559943
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Idd, dat kan echt niet in 1,5 week. Godsonmogelijk.
Dan liegt het apparaat misschien.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je zeker dat dat klopt? 3 kilo eraf in anderhalve week kan natuurlijk best op zich, maar 9 kilo vet eraf? En ook nog eens 6 kilo spieren erbij? Wat heb je dan gegeten, want voor het een moet je heel weinig eten en voor het ander heb je juist bouwstoffen nodig.
Toch?
Kan best hoor. Ik ben van vetpercentage 51 naar 48 gegaan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_103562280
Misschien moet ik me ook maar eens melden hier :D
Ben ooit begonnen met 100kg. Aangezien ik 1.82m ben is dat niet heel relaxed, dus ben ik gaan afvallen. Een tijdje geschommeld tussen de 78kg-80kg, maar inmiddels zit ik weer op een ruime 88 :@ Kortom, ik moet weer flink gaan lijnen, wil toch echt een keer die 80 vasthouden!
Morgen eens uitzoeken hoe die site werkt :)
pi_103565731
O: appel, yoghurt, Special K
L: pistolet rosbief
D: spruitjes, gebakken aardappels, karbonaadje
T: Chocomelk met een muffin
c_/ : ruim 2 liter water, 3 koppen koffie, 2 grote koppen thee
*O* : 100 situps
  woensdag 26 oktober 2011 @ 07:28:30 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103569934
O: Brinta
T: Peer
L: 2 boterhammen, sla met balsamico-olie
T: Cracker met kaas
D: Bonensoep
T: Cracker met appelstroop

S: mss vanavond callanetics als ik er aan denk. ;)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:11:23 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_103571021
* Barreltje moet boodschappen doen :N :X

geen ontbijt vanmorgen :o
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:11:49 #87
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_103571026
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 07:28 schreef Brighteyes het volgende:
T: Peer
L: 2 boterhammen, sla met balsamico-olie
T: Cracker met kaas
D: Bonensoep

wat is callanetics nou weer?? klinkt als iets uit de jaren 80 :@
  woensdag 26 oktober 2011 @ 09:35:48 #88
54772 Silmarwen
pi_103571594
Enorme maagpijn dus lijnen lukt wel vandaag :')

Met pijn en moeite beetje cornflakes naar binnen gekregen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:02:13 #89
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103572274
suf silmarwen :(

callanetics is zo jaren 80 dat het pijn doet. Nee echt, vooral in je buik en bips :P

hier - 0,5

o : drie crackers met pindakaas, glas optimel drinkyoghurt
t : druiven
l : bruin broode hummus met rauwe paprika
t : niets want tentamen van 14.00 tot 18.00 , rauwkost
d : pasteitjes, curry + rijst
t : fruit

ik kreeg gister nieuwe medicijnen bij het ziekenhuis. De vraag van mijn kant of ik daar van aankwam.. "nee, daar is niets van bekend.."
nou..eenmaal thuis en even gegoogled en ik lees alleen maar aankom verhalen :S
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:09:29 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_103572488

:@
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:17:27 #91
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103572722
Oh my, die pakjes! Hoe episch _O-

Ik wil deze verkoudheid noooooit meer kwijt, 1,1 kilo eraf sinds gisteren wegens het eetgedrag van een zieke kip O+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:01:52 #92
54772 Silmarwen
pi_103574045
Geen wonder dat je daarmee afviel. In zo'n pakje moet je wel dun zijn. xD
pi_103588110
Zo, ik ga nu lekker geen Turkse pizza halen. Ook niet eentje zonder saus.

Ik heb me de afgelopen dagen slecht gedragen en nu gaat het eindelijk goed en dat wil ik niet verpesten. Tsjakkaaaaaa!
Spoilers!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:25 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103588387
Herstel lijstje:

T: Peer Ontbijt was pas om half 11.
L: 2 boterhammen, sla met balsamico-olie gekookt ei
T: Cracker met kaas Niets, want visite.
D: Bonensoep Pannekoeken (Samen met een vriendin en haar kinderen en de mijne, wegens avondje vader/echtgenoot-loos

En die callanetics weet ik ook nog niet, mijn naaipatroon is binnen dus mijn handen jeuken. Maar goed' mss toch even half uurtje doen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:06:07 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103588419
Oh, en ik heb NIET zo'n pakje! :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:17:27 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_103588971
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
-O-
pi_103589205
quote:
Nee? -O-
Ja doei.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:57:08 #98
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103590394
:S echt niet?
pi_103590774
Schandalig!
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar woensdag 26 oktober 2011 @ 18:16:01 #100
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103591093
quote:
*gedesillusioneerd om zich heen staart...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:40:16 #101
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103594702
Ik zou eruit zien als een karikatuur van 'Little Brittain' in zo'n pakje :')
Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen met pindakaas, een banaan, beker karnemelk.
L: 2 droge meergranen bolletjes, 200 gram ananas, 500 ml karnemelk.
T: 2 bekertjes warme chocolademelk uit de DE automaat O+
D: Sperziebonen, aardappeltjes, rundervink.
A: Stukje gevulde speculaas, beker thee.
pi_103601919
O: appel, muesli, yoghurt
L: boterham pindakaas, boterham kaas
T: banaan
D: 2 crackers met pindakaas
c_/ : ruim 2 liter water, 2 grote koppen thee, 3 koffie
*O* : 40 minuten cardio, apparaat of 5, 3x15

Niet zo'n best lijstje.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:56:03 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103602316
Nou ja, wat is daar dan mis mee?! Phoeb, niet zo streng voor jezelf meid, dit is een prima lijstje! :Y
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:08:14 #104
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103613521
O : 3'crackers met 1 plakje kaas verdeeld over de crackers :)
t : fruit + yoghurt
l : weet nog nier
T : fruit
D : wat eten met een vriendin, nog geen idee wat
t: yoghurt

Gister een belangrijke les geleerd...had gister dat monster tentamen van 4 uur lang en had geen eten mee voor tussendoortje. Toen ging de trein stuk en moest ik met de bus. Dus van 14 tot 20 geen eten. Eenmaal thuis ging ik massive snaaien (slechte dingen dus...) dus voortaan maar iets meenemen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:11:24 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103613559
Oei ja, da's idd wel lang zonder eten en als je er dan eenmaal iets in gooit sla je helemaal door.
Nou ja, nu weet je dat voor de volgende keer. :Y

Lijstje voor vandaag:

O: Kwark met zoetstof
S: hardlopen
L: 2 boterhammen met smeerworst, sla met balsamico-olie
T: boterham met smeerkaas
D: Spinazie, gebakken vis, aardappelpuree
T: cracker met het een of ander
pi_103613577
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Purdey het volgende:
Nou ja, wat is daar dan mis mee?! Phoeb, niet zo streng voor jezelf meid, dit is een prima lijstje! :Y
D gezien? }:|
  Licht Ontvlambaar donderdag 27 oktober 2011 @ 08:32:52 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103613763
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, dat... Feebs, je moet wel genoeg eten :)
pi_103614343
hier vandaag een rare dag :P

o: boterhammen met pindakaas
l: broodje in de stad
S: shoppen :P
D: geen idee.. afscheidsborrel van collega, met hapjes en drankjes :P

pi_103614430
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, dat... Feebs, je moet wel genoeg eten :)
Ik had een salade gepland, eventueel met als T nog een pindakaascracker, maar ik was kwart over 8 thuis en had er de krrrrrrrrrracht niet voor :@
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:01:43 #110
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103615267
Mag het gelijk in praktijk brengen :P net een uur op het station gestaan omdat er vervangende bussen waren ivm seinstoring. De bussen konden maar een x aantal mensen hebben dus vandaar..vervolgens in totaal zo denk ik meer dan een uur te laat op mn werk. ( en dus twee uur onderweg)

Anyhow, dat overleef ik nog wel zonder eten. Maar gemene ( als ik niet zou lijnen hadden ze liefffff geweest) ns deelt nu frisdank en chocolaatjes uit. Dus die rusten nu braaf in mijn tas en knabbel ik zo op mn appeltje :) vriendjelief krijgt de snickers
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:48:33 #111
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103616377
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat was me niet opgevallen _O-
Ik zag alleen yoghurt, fruit en crackers ;) Ah joh, ik heb weleens een D gehad met een reep chocolade met hazelnoten. Omdat ik te misselijk was om te eten :')
pi_103616950
Zo, ik ben redelijk goed bezig geweest gisteren, ik heb me voor het grootste deel aan mijn goede voornemens gehouden. Alleen hadden we al om half 7 gegeten en dat is toch echt veel te vroeg voor mij.
Lijst van gisteren:
O: yoghurt met cruesli
S: 3 miles
T: glas tomatensap, paprika
L: 4 crackers met St. Moret
T: 2 crackers met 30+ kaas
D: Kip cashew van MeiAsia met rijst (geen aanrader)
T: 2 chocotoff, 1 zuurbal, cup a soup tomaat met 1,5 witte boterham met boter

Lijst van vandaag:
S: 3 Miles
L: 3 Boterhammen met St. Moret
T: Opkikker, 2 rijstwafels met smeerkaas
D: Ratatouille met kip, geitenkaas en 2 stukjes bladerdeeg.
T: 2 Zuurballen.

Het is wel cool dat ik inmiddels de 3 miles aankan. Ik begon een beetje suf te worden van de 2 miles filmpjes.
Spoilers!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:11:01 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103625436
Ik kom vandaag niet aan de 1200 vlgs MyFitnessPall en heb dus net iig nog een extra cracker met appelstroop aan mijn avond T: toegevoegd.
En ik heb nu pepermuntje 6 in mijn mond en 7 ligt voor me. En dan is het weer klaar. :+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 16:55:01 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_103629673
M'n broertje en z'n vriendinnetje komen zo eten en ik heb *echt, echt, echt* geen energie om te koken, dus we halen chinees... ga wel gewoon aan de tjaptjoy :)

Xx!
pi_103634067
Lol, mijn demente oma was vandaag in een koekjesbui (ze heeft projecten, pas ging ze trouwen _O- ). Ze bleef me maar koekjes aanbieden en was elke keer verongelijkt als ik niet wilde want ik had toch zo'n prachtfiguur. Heel lief natuurlijk maar volkomen nonsens.
Spoilers!
pi_103634387
O: Yoghurt, muesli, appel
T: Banaan
L: boterham pindakaas, boterham kaas
T: Cupasoepje
D: Bloemkool, aardappel, saucijzje
T: Appel?
*O* : Nada
c_/ : ruim 2 liter water, 3 koffie, 2 thee
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:11:10 #117
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103635628
O: 2 boterhammen met een plak 30+ komijnenkaas, een kaki, beker chocolademelk light.
L: 2 crackers met surimi/garnaalsalade, een kaascroissant, beker karnemelk.
T: 3 walnoten, glas water, glas spa&fruit.
D: Mini beetje witlof, aardappel en een Valess camembert burger.
A: Beker groene thee, een paar pepernoten.

Ik heb alleen maar zin in 'lif lafjes' voedsel :@ Crackers, koekjes, chocolade.. Foei foei.
pi_103635785
Zin hebben mag toch?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:20:52 #119
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103636086
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zin hebben mag toch?
Vind ik wel :D
Ik doe er natuurlijk niks mee ;)
pi_103636297
Geen zin hebben is fijner, want makkelijker. Als ik wel zin heb, maar het weet te weerstaan, ben ik echter trotser op mezelf :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:56:46 #121
319308 Tink89
To live is to dance
pi_103660159
Goeiemorgen!

Na een hele week herfstvakantie ben ik nog steeds op gewicht, ondanks alle uitstapjes met uit eten enzo... *O*

Vandaag een dagje bij mama, ga lekker fietsen met m'n kleine zusje: toedeloe kcal's!

Xx
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:01:51 #122
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103660259
En weer een pond erbij sinds gister. Dit schiet gewoon niet op. Maar goed, ik blijf gewoon lachen, en positief enzo. Mij krijgen ze niet klein.

Wheeeeeeee, ik ben er depressed van ;(
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:12:17 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103660493
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:01 schreef Purdey het volgende:
En weer een pond erbij sinds gister. Dit schiet gewoon niet op. Maar goed, ik blijf gewoon lachen, en positief enzo. Mij krijgen ze niet klein.

Wheeeeeeee, ik ben er depressed van ;(
@Purdey: het lijkt me heel frustrerend als je probeert af te vallen en het lukt niet. Heb je het al eens geprobeerd met het maken van een dagplanning? Maak een lijst met wat je op een dag mag eten. En zet er genoeg op! Als je kiest voor levensmiddelen die gezond zijn (groente! en groente! magere kwark, augurken met ham etc) en die laag in calorien zitten kan je heel veel eten zonder trek te krijgen. Want trek zorgt voor het snaaien van meuk.

Bijvoorbeeld
O: 2 boterhammen met een plak 30+ komijnenkaas, een ei , beker chocolademelk light, een paar koppen thee
t. een mandarijn/kaki en een bakje kwark
L: 2 crackers met surimi/garnaalsalade, een kaascroissant, beker karnemelk, rauwkost of salade of warme groente, soep, gebakken kipfilet of vis
T: 3 walnoten, glas water, glas spa&fruit.
D: Mini beetje heel veel witlof, een beetje aardappel en een Valess camembert burger.
A: Beker groene thee, een paar pepernoten. augurk-hamrolletjes, een in stukjes gesneden paprika met kwarkdip, stukjes komkommer
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:31:38 #124
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103660996
K zou bijna trek krijgen van dat menu, maar mijn maag is weer van slag :S had daarnet ook een heerlijke oogmigraine dus moest rijles afzeggen.

o :twee crackers kaaa
T : druiven
L: zalm en sojabonen
T : weetiknogniet
D: rijst, mais en nog iets
pi_103664150
Hmm, mijn vriend was zo laat thuis dat ik verging van de honger. Ik zag hotdogs voorbij komen op tv en toen ben ik heel hard naar de supermarkt gerend om spul daarvoor te halen. Wel met groente maar toch :{ .
Ik heb er wel verschrikkelijk van genoten. Ik heb telkens een half broodje met een knakworstje genomen (beide uit de grillpan, lekker!!) en daar een berg groente op gedaan. Het waren net taartjes :Y) .

Lijst van gisteren:
S: 3 Miles met gewichten!
L: 3 Boterhammen met St. Moret
T: Opkikker, 2 rijstwafels met smeerkaas 2 stukjes oude kaas
D: Ratatouille met kip, geitenkaas en 2 stukjes bladerdeeg. 3 witte puntjes met 6 knakworstjes, zuurkool, augurk, gebakken uitjes, tomaat, 30+ kaas, lente-ui en een beetje ketchup en mosterd.
T: 2 Zuurballen.

Lijst van vandaag
S: ongeveer een uur aan diverse matoefeningen
L: gegrilde groenten, weet nog niet precies
T: Opkikker, 2 rijstwafels met smeerkaas
D: Ratatouille met kip, geitenkaas en 2 stukjes bladerdeeg
T: zuurbal, paar zoute sticks

En ik ga me maar eens heel goed in Beck verdiepen. Het boek kopen, lezen en er niets mee doen schiet niet op natuurlijk.
Spoilers!
pi_103664652
Mensjes, ik snap iets niet. Dit recept komt van MoBlo en is werkelijk verrukkelijk. Maar ik snap werkelijk niet hoe ze aan zo'n hoog aantal calorieen en vet komen in dit recept. Zo veel bijzonders zit er toch niet in? Alleen wat olie en wat pijnboompitten. Gaarne jullie input, ik vond het namelijk erg gezond klinken allemaal eigenlijk...
Ainsley's Spicy Casablanca Couscous
Spoilers!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:56:45 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103665808
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensjes, ik snap iets niet. Dit recept komt van MoBlo en is werkelijk verrukkelijk. Maar ik snap werkelijk niet hoe ze aan zo'n hoog aantal calorieen en vet komen in dit recept. Zo veel bijzonders zit er toch niet in? Alleen wat olie en wat pijnboompitten. Gaarne jullie input, ik vond het namelijk erg gezond klinken allemaal eigenlijk...
Ainsley's Spicy Casablanca Couscous
De kcal zitten in:
2 tablespoons olive oil
350 ml chicken stock or 350 ml vegetable stock
225 g couscous
50 g pine nuts, toasted
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103666309
Ik vind het dan nog moeilijk om te geloven dat er in dit gerecht voor 2 personen 1633 calorieën zitten eigenlijk.

Ok, in pijnboompitten zitten gewoon 628 kcal in per 100 gram!!! Dat is dus de boosdoener. Zonder pijnboompitten is er eigenlijk weinig aan de hand.

1,5 bouillonblokje: 35 kcal
2 lepels olijfolie: 240 kcal
225g couscous: 750 kcal

Ook met de pijnboompitten kom ik niet aan de 1633, maar vooruit. Het komt erop neer dat dit dus geen leuk lunchgerecht is maar een avondmaaltijd :s) .
Spoilers!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:19:19 #129
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103666676
Of je eet dit als lunch en een mager diner :)
pi_103666727
Euh... Eerder dit als lunch en de rest van de dag.niks :D
pi_103666953
225 gr couscous is ook well veel volgens mij, als je dat nog moet wellen krijg ik het niet in 1x op? Doe meestal 6 eetlepels vor 2 personen, volgens mij is dat rond de 150 gram, droog...?
pi_103667600
Ik maak dit klaar voor 2 personen, mijn vriend is een grote eter. Ik denk wel dat ik dit voor mezelf kan maken voor 500-550 kcal met een berg gegrilde groente erbij. Da's dan inderdaad een avondmaaltijd. Zwaar lunchen en licht dineren werkt voor geen meter bij mij.
Spoilers!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:01:56 #133
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103678870
@Tinkepink: Ik dacht even 'Hé, Tink heeft hetzelfde gegeten als ik!' haha :D Maar ziet er goed uit :) Had gister en vandaag weer niet zoveel trek, nog steeds ziekjes. Normaal probeer ik 's morgens 2, en 's middags 4 boterhammen te eten, met 1 tussendoortje tussen m'n lunch en diner. Momenteel eet ik gewoon heel onregeltig door onregelmatige/onverwachte werktijden..

O: 2 boterhammen met pindakaas, een Golden dilicious appel, grote mok melk.
L: 1 plak voorverpakte ontbijtkoek, golden d. appel, 2 bekertjes warme chocomelk uit de automaat.
D: Snijbonen/witte bonen, aardappeltjes, Valess camembert burger. Bekertje activia yoghurt.

M'n lunch was dus een noodlunch. Ik had geen eten bij me omdat ik geen lunchpauze zou hebben, op de plak ontbijtkoek voor noodgevallen na. Gelukkig lagen er nog wat appels in de kantine. Morgen vrij en weer beter m'n best doen :@
pi_103699444
O: yoghurt, muesli, appel
T: vergeten mee te nemen, ik verging van de honger, maar ben van de ongezonde dingen afgebleven *O*
L: boterham kaas, boterham pindakaas
D: pizza, sla, chocopudding
*O* : 75 situpjes
c_/ : 1,5 liter water, 2 koffie, 2 thee, 2 cola zero
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:33:57 #135
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103700302
Planning voor vandaag:

O: 1 boterham pindakaas, bekertje activia yoghurt, beker melk.
T: Een appel.
L: 2 boterhammen met 30+ kaas, 2 met garnalensalade, beker karnemelk.
T: Pakje granenbiscuit, beker groene thee. Water.
D: Zelfgemaakte tomaten/groentensoep met pesto en een pariesenne broodje.
pi_103715514
O: Bagel, halve avocado, honging, mosterd, zongedroogde tomaatjes
L: Kwark met een appel
D: Salade, twee eitjes - kwark met appel
T: Cracker met pindakaas
c_/ : Ruim anderhalve liter water, 2 koffie
*O* : uur cardio, uur gewichten

[ Bericht 2% gewijzigd door DancingPhoebe op 29-10-2011 19:52:02 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 01:41:54 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103728923
-O- Ik heb vandaag extra hard gesport en gepoetst maar ik denk niet dat dat het 8-gangen menu rechttrekt dat ik net achter de kiezen heb....
Spoilers!
pi_103733141
8 gangen als superrsjiek ui it eten? :9~
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:07:44 #139
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103734259
Gisteravond soep gegeten, en geen gram aangekomen. Geen vocht, hulde!
Planning:

O: 1 boterham met gestampte muisjes, 1 appel, bekertje activia yoghurt, beker thee.
L: Misschien een broodje halen bij supermarkt straks, beker melk.
T: Kommetje overgebleven soep van gisteren, wat soepstengels.
D: Mihoen van eiermie, een bamipakket, garnalen, en een zakje Bami goreng mix van improba.

Ik zag trouwens van de week toen ik aan het werk was, dat Hertog 1 persoons bakjes ijs verkoopt tegenwoordig O+ Rond de 230 kcal per stuk. Zo lief om te zien :Y
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:36:09 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103734804
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
8 gangen als superrsjiek ui it eten? :9~
8 Gangen als in sjiek eten maar in een heel normaal restaurant. Er zit hier vlakbij een restaurant van een jongen die een echte foodie is (het is hem aan te zien ook, hij barst bijna uit zijn koksjasje). Hij heeft vaak hele aparte ingrediënten die hij heel bijzonder klaarmaakt maar voor hele normale mensen serveert. Dus een soort haute cuisine in je spijkerbroek zeg maar.

Eens in de paar weken heeft hij een speciale avond en gisteren was het de beurt aan Halloween. We hebben dus veel Engelse, Ierse en Amerikaanse dingen gegeten. Pompoenijs met safari bijvoorbeeld. En eigengerookte zalm. Beercan chicken. En nog veel meer.... Het is gewoon afwachten wat hij klaarmaakt, er is geen kaart ofzo. Elke ronde is weer een verrassing, je weet niet eens hoeveel gangen je krijgt.

Van Beck moet ik mezelf complimenten geven in plaats van boos zijn dat ik van sommige dingen meer dan eens heb opgeschept dus bij deze. Wat ben ik toch geweldig dat ik geen brood, alcohol en slechts de helft van mijn zalm en pork belly op heb. Woehoe!
Spoilers!
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:37:38 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103734836
Jij hebt bruut gesport trouwens Phoebs! Ik heb vrijdag 40 minuten matwork gedaan, en gisteren 10 minuten staande buikoefeningen en 2 miles. Ik heb spierpijn, niet te doen. Maar ik stop niet voor ik het ook een uur vol kan houden.
Spoilers!
pi_103735059
Heerlijk Lucky!! Ik probeer mijn afvallen nu te structureren rond is het het waard? Is het het niet waard?

Ik mag genieten van heerlijke dingen, wanneer ik bereid ben daarbij op de koop toe te nemen dat het langer duurt voor ik mijn streefgewicht bereik. (Dus niet dat ik het NIET bereik, dat het langer duurt VOORDAT ik het bereik!)

Wanneer ik dingen eet die dat waard zijn. Nog steeds niks aan de hand, nog steeds lekker bezig! Geen reden "boos" te zijn op mezelf.

Wanneer het dat niet is echter... Dan ben ik niet boos op mezelf, maar (komt ie :D) teleurgesteld :D Omdat het niks meer en niks minder is dan achteloos destructief gedrag en dat probeer ik mezelf nou juist af te leren. Op meer vlakken dan alleen eten.

Idd lekker gesport! Bij mij is echt het onvoorstelbare gebeurd. Wanneer ik het mensen vertel die niet dichtbij mijn veranderproces (Beetje Hallmarky, maar bij gebrek aan beter woord) hebben gestaan, klapperen ze ook echt met hun oren, maar ik ben sporten echt leuk gaan vinden :D Gewoon puur de activiteit op zich. Helemaal nu ik voorzichtig hardlopen in de mix aan het gooien ben. Ik word er gewoon high van... En dan natuurlijk nog dat wat het met je lijf doet... Ik kan soms niet ophouden met aan mijn bovenarmen of bovenbenen voelen... Daar zitten gewoon spieren :D Voelbare spieren :D Ik heb ineens niet meer 1 veel te groot bovenbeen, maar een bovenbeen spier met daarover (nog iets te veel) vetjes... Ik kijk zo anders naar mijn lijf nu door het sporten :D

Ik ben nog net niet zo'n bodybuidertje met een kippenborstje dat zijn bovenarm bij elke lift een kusje geeft :D
pi_103735111
Jeetje, veel :D

zondag 30 oktober 2011 @ 11:00:12 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103735390
Ik begin sporten ook echt leuk te vinden. Ik beging alleen soms de miles een beetje zat te worden. Ik ben vrijdag begonnen met het binnenhalen van een hele berg andere filmpjes. Daar zitten echt heftige dingen tussen, niet te doen zeg. De hele moeilijke staan in een mapje dat ik de komende maanden even niet open. Wanneer ik 5 miles en wat andere minder moeilijke filmpjes vol kan houden moet ik van mezelf aan de moeilijke beginnen. Ik ben heel benieuwd naar mijn progressie.

Ik moet alleen wel uitkijken dat sporten niet mijn nieuwste vorm van scriptie ontwijkend gedrag gaat worden oO< .

Ik voel trouwens vooral veel aan mijn 'buikspieren'. Ik ben altijd al zo iemand geweest met een buikje maar ik blijf hopen op zo'n prachtige buik van zo'n verschrikkelijk mens in een cardio filmpje.
Spoilers!
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:18:17 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103760909
Weekendje weg met vrienden en dat is me al met al niet tegengevallen. Voor het grootse deel heb ik gewoon normaal gegeten en niet gesnoept. Vanmorgen ben ik gaan hardlopen en vanmiddag nog een uur in het bos gewandeld dus ook genoeg beweging. Ging net op de weegschaal staan en dat viel absoluut niet tegen. :N *O*
pi_103762212
O: Yoghurt, banaan, appel
L: yoghurt, appel
D: 2 bruine pistoletjes, zalmsalade, kaas, kruidenboter, tomatensoep
*O* : 100 sit upjes
c_/ : veul thee
  Licht Ontvlambaar zondag 30 oktober 2011 @ 21:44:13 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103762938
O - 1,5 bagels, creamcheese, zalm, koffie verkeerd
T - koffie verkeerd
L - Banoffee Pie :')
T - 2 merengue spookjes
D - salade nicoise, rode wijn
T - Banoffee Pie, rode wijn
Een echte zondag...

Gisteren
O - niets
T - niets
L - Italiaanse bol, halve avocado, gekookt ei, mayo, koffie verkeerd
T - niets
L - uiensoep, witte wijn
T - Banoffee Pie, koffie verkeerd

Ik verrek van de spierpijn en heb een blauwe plek van 10 bij 3 op mijn linker bovenbeen... We zijn vrijdag bij Ikea geweest en hebben een 5x5 Expedit met bureau en een garderobekast voor Isa in elkaar gezet. Zijn ruim 6 uur bezig geweest met sjouwen en schroeven :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:04:09 #148
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103768252
Ik heb ook overal pijn, kan amper lopen. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden enzo....

Isa is vast blij met een mams die zo veel pijn voor haar lijdt ;)
Spoilers!
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:13:55 #149
319308 Tink89
To live is to dance
pi_103775792
Ik heb niet helemaal teruggelezen, maar de vakantie is voorbij en ik ben redelijk op gewicht gebleven.

Gisteren van m'n paard gevallen en nu dus flinke pijnstillers en maagbeschermers...

Lijstje!:

O: 3 volkoren boterhammen, kipfilet, pindakaas en 30+ komijnenkaas. 2 crackers met pindakaas. Glas cranberrylimonade. Diclofenac, paracetamol en omeprazol :{
T: Sultana's. Thee of flesje water.
L: Na college, wrs 3 boterhammen, zoals O. Kop mocha-koffie.
T: Niks, heb vanmorgen al veel te veel gegeten, dus laat deze T zitten.
D: Kip cashew :D
T: Handje chocoladepepernoten (5 of 6).

Xx!
  Licht Ontvlambaar maandag 31 oktober 2011 @ 09:20:58 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103775945
Nieuwe week, normaal ritme O+ Vakantie weer voorbij, alhoewel het niet voelde als vakantie met een ziek kind :P

Tink, auw! Dacht ik dat ik zielig was met mijn blauwe plek :+

Planning:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - banaan of 2 kiwi, thee
L - 4 sneden bruin, cervelaat, augurk, thee
T - appel, thee
D - iets van andijviestampot met spekjes en braadworstje...
T - 2 koekjes, koffie verkeerd
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:48:45 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_103776486
Vervelend Tink! Lijkt me behoorlijk pijnlijk, sterkte ;(
Zondag was ik nog op gewicht, zelfs na de soep. Vanmorgen weer 6 ons aangekomen en er weer fris tegenaan! Planning:

O: 2 boterhammen gestampte muisjes, bekertje activia, beker thee.
T: Golden D. appel, glas water/beker thee.
L: 4 boterhammen. 2 met komijnenkaas, 2 met pindakaas. Beker melk.
T: Maria kaakjes, thee.
D: broccoli, aardappeltjes en een vega burger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')