quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Syltsje, is dat net zo gevaarlijk als Juttertje?
Je kunt hem altijd gewoon nog weggeven aan ons, hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeez, heb net een iPhone cadeau gekregen (blij blij) en heb nu iPhone, iPad, 3 verschillende iPods en een iMac en eigenlijk vind ik Apple een kutbedrijf..
Zou Fok niet op een cv zetten, naam wekt verkeerde associaties bij mensen die het niet kennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef golfer het volgende:
Relevant vrijwilligerswerk kan altijd leuk staan in een CV.
In hoeverre moderator van een Internetforum dat is?
Een kutbedrijf met prachtige productenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd gewoon nog weggeven aan ons, hoor.
Viezerik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Eh ik schreef B E W W U HNiet B E V V U H
Dat is dus ook wat ik denkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou Fok niet op een cv zetten, naam wekt verkeerde associaties bij mensen die het niet kennen.
Dan worden ze nog bang van je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik een culinair blog zou hebben (wat ik niet heb) zou ik het ook niet direct op een cv zetten trouwens. Een high tech blog of een management methodiek blog weer wel.
Zet mijn gastdocentschappen er weer wel op, mijn vrijwilligerswerk in midden amerika ook, zeilsport ook, maar het verzamelen van koksmessen weer niet.
Fok is een beetje een klotenaam. met de activitieit op zich is niets mis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat ik denk
Had wel een keer gelezen dat iemand juist op grond van zijn wow-status een baan kreeg (ik heb daar serieus heel veel dingen geleerd die te maken hebben met organizeren en leiderschap), maar dat was vast bij een computerbedrijf en niet bij een zorginstelling
nee, iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef TAV74 het volgende:
Fok is een beetje een klotenaam. met de activitieit op zich is niets mis.
Prachtige, goed ontworpen producten, mijn iMac met SSD is hypersnel, photoshoppen of full hd video edit is een genot, is quasie instand,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:13 schreef borisz het volgende:
Nog nooit een apple product gekocht. En ook niet van plan
Wat is een wow status?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat ik denk
Had wel een keer gelezen dat iemand juist op grond van zijn wow-status een baan kreeg (ik heb daar serieus heel veel dingen geleerd die te maken hebben met organizeren en leiderschap), maar dat was vast bij een computerbedrijf en niet bij een zorginstelling
Ja dat!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iemand contact heeft met krakje, wens haar beterschap van me
Goed dat hij gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat dus toch naar de begrafenis van zijn grootvader; die wordt volgende week vrijdag begraven (dat kan dus niet in nl) en hij vertrekt woensdag naar Engeland.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat dus toch naar de begrafenis van zijn grootvader; die wordt volgende week vrijdag begraven (dat kan dus niet in nl) en hij vertrekt woensdag naar Engeland.
In de meeste sectoren is dat niet echt een issue.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef Vork het volgende:
Fok vermelden als je bijvoorbeeld wat voor geenstijl en aanverwanten wil gaan doen is niet handig.
jawel hoor. de wet lijkbezorging bied hier ruimte voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Was zekere weer een sms of bel-actie die het bepaalde?quote:
VI won maar met 37%. Dus het was heel close.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Was zekere weer een sms of bel-actie die het bepaalde?
In dat geval logisch dat alle voetbalsupporters zich massaal als stemvee heeft laten gebruiken, maar in mijn ogen had Wie is de Mol wel eens eindelijk mogen winnen, voorzover ik van de genomineerden op de hoogte was.
Voetbal Internationalquote:
Boooooooringquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Voetbal International.
Met Johan 'De Snor' Derksen, Wilfred 'De Föhn' Genee en normaal gesproken Rene vd Gijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |