quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef Bluezz het volgende:
Syltsje, is dat net zo gevaarlijk als Juttertje?
Je kunt hem altijd gewoon nog weggeven aan ons, hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeez, heb net een iPhone cadeau gekregen (blij blij) en heb nu iPhone, iPad, 3 verschillende iPods en een iMac en eigenlijk vind ik Apple een kutbedrijf..
Zou Fok niet op een cv zetten, naam wekt verkeerde associaties bij mensen die het niet kennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef golfer het volgende:
Relevant vrijwilligerswerk kan altijd leuk staan in een CV.
In hoeverre moderator van een Internetforum dat is?
Een kutbedrijf met prachtige productenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd gewoon nog weggeven aan ons, hoor.
Viezerik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Eh ik schreef B E W W U HNiet B E V V U H
Dat is dus ook wat ik denkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou Fok niet op een cv zetten, naam wekt verkeerde associaties bij mensen die het niet kennen.
Dan worden ze nog bang van je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik een culinair blog zou hebben (wat ik niet heb) zou ik het ook niet direct op een cv zetten trouwens. Een high tech blog of een management methodiek blog weer wel.
Zet mijn gastdocentschappen er weer wel op, mijn vrijwilligerswerk in midden amerika ook, zeilsport ook, maar het verzamelen van koksmessen weer niet.
Fok is een beetje een klotenaam. met de activitieit op zich is niets mis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat ik denk
Had wel een keer gelezen dat iemand juist op grond van zijn wow-status een baan kreeg (ik heb daar serieus heel veel dingen geleerd die te maken hebben met organizeren en leiderschap), maar dat was vast bij een computerbedrijf en niet bij een zorginstelling
nee, iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef TAV74 het volgende:
Fok is een beetje een klotenaam. met de activitieit op zich is niets mis.
Prachtige, goed ontworpen producten, mijn iMac met SSD is hypersnel, photoshoppen of full hd video edit is een genot, is quasie instand,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:13 schreef borisz het volgende:
Nog nooit een apple product gekocht. En ook niet van plan
Wat is een wow status?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat ik denk
Had wel een keer gelezen dat iemand juist op grond van zijn wow-status een baan kreeg (ik heb daar serieus heel veel dingen geleerd die te maken hebben met organizeren en leiderschap), maar dat was vast bij een computerbedrijf en niet bij een zorginstelling
Ja dat!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iemand contact heeft met krakje, wens haar beterschap van me
Goed dat hij gaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat dus toch naar de begrafenis van zijn grootvader; die wordt volgende week vrijdag begraven (dat kan dus niet in nl) en hij vertrekt woensdag naar Engeland.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat dus toch naar de begrafenis van zijn grootvader; die wordt volgende week vrijdag begraven (dat kan dus niet in nl) en hij vertrekt woensdag naar Engeland.
In de meeste sectoren is dat niet echt een issue.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef Vork het volgende:
Fok vermelden als je bijvoorbeeld wat voor geenstijl en aanverwanten wil gaan doen is niet handig.
jawel hoor. de wet lijkbezorging bied hier ruimte voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Was zekere weer een sms of bel-actie die het bepaalde?quote:
VI won maar met 37%. Dus het was heel close.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Was zekere weer een sms of bel-actie die het bepaalde?
In dat geval logisch dat alle voetbalsupporters zich massaal als stemvee heeft laten gebruiken, maar in mijn ogen had Wie is de Mol wel eens eindelijk mogen winnen, voorzover ik van de genomineerden op de hoogte was.
Voetbal Internationalquote:
Boooooooringquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Voetbal International.
Met Johan 'De Snor' Derksen, Wilfred 'De Föhn' Genee en normaal gesproken Rene vd Gijp.
men neme een spijker en een hamerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Whoei, riemgat van 80 cm wordt te klein, morgen gaatje laten bijmaken
/dagboek
Beide niet aanwezig in huis, echter wel een bevriende kleermaker op weg van huis naar stadscentrumquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
men neme een spijker en een hamer
ben jij nou n echte vent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beide niet aanwezig in huis, echter wel een bevriende kleermaker op weg van huis naar stadscentrum
Zo ongeveer, jeez wat heb ik daar de schurft aan, collegas die het alleen maar over voetbal kunnen hebben.quote:
Of hun kinderen (werk tussen voornamelijk vrouwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo ongeveer, jeez wat heb ik daar de schurft aan, collegas die het alleen maar over voetbal kunnen hebben.
Huiver!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of hun kinderen (werk tussen voornamelijk vrouwen)
vertel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een vermakelijk filmpjeOrlando Bloom in een slechterikken-rol
The Three Musketeersquote:
Staat hier al een paar weken op het binnenhengel-lijstje, maar nog geen goede versie gevonden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag naar Ides of March geweest, met George Clooney en Ryan Goseling.
Goeie film, aanrader, over spindoctors bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen.
Whhoeiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
/dagboek
Ah, okay.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
The Three MusketeersNu in de bios. Leuk
![]()
Steer, heb jij hem ook al gezien? Vermoedelijk wel
Verbeterdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whhoei
* Bluezz is in 3 weken tijd ook alweer zes pakjes boter anderhalf pak suiker vet kwijtGa Goe
Yep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
The Three MusketeersNu in de bios. Leuk
![]()
Steer, heb jij hem ook al gezien? Vermoedelijk wel
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep.
Mila Jovovich![]()
Die blondine
Sterkte!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef borisz het volgende:
Ik waag me maar eens aan het nieuwe album van coldplay.
Ik heb iets tegen die zeikstem van de zangerquote:
quote:
Oh dat is wel fijn zeg!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Skinny biatch!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
/dagboek
Ik ben er ook niet zo van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb iets tegen die zeikstem van de zanger
Hoeft toch niet persé gekke sjineschquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
En toen was het weer 1:00
Lastig, dat op tijd naar bed gaan
Wanneer zou het op de olympische spelen komen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Ik kom Ross maar eens halen om naar bed te gaan, die kijkt nog steeds Blizzcon. Heb al grapjes gemaakt dat hij eens wat beter moet worden in gamen, ze hebben daar al meer dan 700.000 dollar aan prijzengeld weggegeven tot nu toe (er is 2 miljoen aan prijzengeld voor dit weekend alleen al) . Hij zei net dat in bijv Korea gaming zo populair is dat de gamers net zo bekend zijn als beroemde voetballers hier! En dat het hele volk op tv gaming kijkt net zoals wij hier Ajax-PSV en zo kijken. Nou vind ik het beiden saai om te kijken, maar wel geinig
Ik hoop nooit, want dan zijn het alleen Koreanen die winnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Wanneer zou het op de olympische spelen komen?
Je kan er toch ook voor kiezen om bij een wat grotere buurgemeente de rest bij elkaar te sprokkelen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
soms wordt ik zo moedeloos van dit dorp.. heb je een leuk menu samengesteld met allerlei producten die ik normaal gesproken regelmatig tegen kom in de winkels, is er niets van terug te vinden op het moment dat ik het een keer nodig heb
![]()
![]()
Echt, op deze manier is er echt geen lol aan om iets leuks te verzinnen
High Stakes Pokerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop nooit, want dan zijn het alleen Koreanen die winnen
Maar het kijken naar gamers op tv wat populairder kan worden is helemaal geen gekke gedachte. Nu kijken we ook naar dingen als snooker, darten en poker. Volgende generaties zullen zich steeds beter kunnen identificeren met mensen die goed zijn in spelletjes.
daar heb ik geen zin meer in.. en dan moet ik als nog enorm zoeken waar ik dingen kan vinden en dan maar hopen dat het er is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan er toch ook voor kiezen om bij een wat grotere buurgemeente de rest bij elkaar te sprokkelen?
Wel, want morgen vroeg opstaan om naar pa's verjaardag te gaan en dat slúrpt energiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoeft toch niet persé gekke sjinesch
Och dat is zo frustrerend. Ik bedenk ook wel eens een lekker menu en moet vervolgens diverse winkels af fietsen om de betreffende produkten te vinden en zal je zien dat je uiteindelijk toch het voorgerecht moet wijzigen of een ander ingrediënt maar moet gebruiken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
soms wordt ik zo moedeloos van dit dorp.. heb je een leuk menu samengesteld met allerlei producten die ik normaal gesproken regelmatig tegen kom in de winkels, is er niets van terug te vinden op het moment dat ik het een keer nodig heb
![]()
![]()
Echt, op deze manier is er echt geen lol aan om iets leuks te verzinnen
Succes Steer! Welke film ga je kijken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Wel, want morgen vroeg opstaan om naar pa's verjaardag te gaan en dat slúrpt energie
MoggelVandaag filmpje pakken en scriptie krabbelen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ik had dus júist allemaal seizoensdingen bedacht omdat de kans dan groter is dat het te krijgen is.. niet dus.. Zomergroente in overvloed maar postelein of raapstelen ho maarterwijl ik die een week geleden nog wel overal tegen kwam. En zo ging het dus met meer ingrediënten.. Maar goed, ik had qua groente gelukkig wel een backup plan achter de hand.. Alleen van het vlees baal ik...
Blizzcon is de jaarlijkse conferentie van Blizzard waarin al hun games centraal staan zoals World of Warcraft (Warcraft in het algemeen), Starcraft en Diablo III. Die laatste moet nog uitkomen, maar dan krijg je allemaal previews etc (en te horen dat als je een trouwe wowspeler bent je het spel gewoon gratis krijgt incl een mooi vliegend paard voor in wowquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Wat is blizzcon Isa ? gamers tegen elkaar die je dan 'kijkt' ipv meedoet, zoiets?
Mooi! Door de foto's krijg ik ook zin om (weer) richting Vlieland te gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:11 schreef TAV74 het volgende:
Verslagje![]()
http://sonnie-tieske.nl/verslagen/Vlieland2011/vlieland2011.html
Wat voor vlees had je dan bedacht?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, ik had dus júist allemaal seizoensdingen bedacht omdat de kans dan groter is dat het te krijgen is.. niet dus.. Zomergroente in overvloed maar postelein of raapstelen ho maarterwijl ik die een week geleden nog wel overal tegen kwam. En zo ging het dus met meer ingrediënten.. Maar goed, ik had qua groente gelukkig wel een backup plan achter de hand.. Alleen van het vlees baal ik...
Kalfssucade..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor vlees had je dan bedacht?
(en ik wil die foto's niet zien van de vakantie, want dan verlang ik altijd zoooo enorm naar een vakantie op zo'n eiland. Maar dan wel NU. haha ga zo wel foto's kijken)
Hmm, ik denk dat ik dat bij een slager zou bestellen. Dat weet ik hier verder ook niet te vinden.quote:
Irritante is dat ze het vaak wel hebben, maar niet altijd. Zul je altijd zien dat als je het nodig hebt......quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik dat bij een slager zou bestellen. Dat weet ik hier verder ook niet te vinden.
Nja als ik van de week thuis was geweest had ik dat ook ff gedaan of het gewoon vast mee genomen want ze hebben het dus meestal wél. Het was net op..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik dat bij een slager zou bestellen. Dat weet ik hier verder ook niet te vinden.
Jericho?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhnet wakker
Mag ook wel want was 3 uur vannacht. Wilde een TV-serie afkijken. Bleek een gecancelde serie te zijn dus mega-open einde
Nee. Die hebben ze redelijk afgesloten. Dit was Threshold. Een buitenaards ras probeert de wereld over te nemen door ons DNA aan te passenquote:
Nou, dat is echt een film voor mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1598778/
Vanavond deze film
Dus ze zijn er nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Die hebben ze redelijk afgesloten. Dit was Threshold. Een buitenaards ras probeert de wereld over te nemen door ons DNA aan te passen
Lijkt me leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1598778/
Vanavond deze film
Doe SCH de groetjes van me, mis hem hier. Ik luister vooral podcasts van radio, dan kan ik in de auto luisteren naar wat ik wil ipv wat net uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja Jericho, hebben wij ook nog gezien
Wat worden er toch enorm veel series gemaakt, echt niet normaal!
Voor degenen die de VK hebben : in Het Vervolg een mooi stukje over Floris Meydam, de pas overleden schoonvader van mijn vriendinnetje SCH
Ik luister trouwens nu al een uurtje of zo naar Radio 6, leuke zender is dat toch! Beter dan dat geouwehoer en flauwe gesprekken op 2 tegenwoordig.
(met uitzondering van een paar programma's)
bloes...... Je bent niet meer de jongste. Je weet toch dat dat allemaal nep isquote:
in dit geval vereer ik Pathe met mijn aanwezigheidquote:Lijkt me leuk
In de bios of je eigen bios?
De Jazz en Soul zenderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
Bestaat er tegenwoordig ook Radio 6
Mijn belastinggeld, wat doe je
Dat zijn die vrachtwagens die je ziet rijden, daarmee kun je over het strand naar de andere kant van het eiland, ofwel de Vliehorst.quote:
Okquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
Dat zijn die vrachtwagens die je ziet rijden, daarmee kun je over het strand naar de andere kant van het eiland, ofwel de Vliehorst.
http://www.vliehorsexpres.nl/
Enig partijloos burgemeester van NLquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok
Aansluitend : leuk stuk over de jonge burgervader van Vlie in VK, toeval bestaat niet
de zender voor zwarte muziek (hoezo positieve discriminatie). Inclusief een top zoveel die gebaseerd is op deze toch al vage typering en waarbij het ineens niet meer uitmaakt of de uitvoerende artiest nog wel zwart is (om het makkelijk te houden).quote:
Ik scrol door over de mousepad te wrijven aan de rechterkant. Kan je bij veel pads instellen maar ze hebben niet allemaal die functie. Even bij configuratiescherm en dan je mousepad cheken of dat kan. Ik vind dat zelf de handigste en snelste manier.. Dan is het net alsof je met een scrollwiel van de muis werkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ach zomaar een uurtje als achtergrondbehang maakt mij de kleur niet zoveel uit
Even een tipje gevraagd qua scrollen op een lappie : ik wil wat handiger worden daarmee (ja ik heb ook een muis) nu ga ik met cursor naar rechter scrollbar en klik op het bewegende blauwe staafje, hou vast met llinkerklikkertje en scroll dan.
Is er ook een andere manier?
Ik scroll eigenlijk alleen maar met page up en page downquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ach zomaar een uurtje als achtergrondbehang maakt mij de kleur niet zoveel uit
Even een tipje gevraagd qua scrollen op een lappie : ik wil wat handiger worden daarmee (ja ik heb ook een muis) nu ga ik met cursor naar rechter scrollbar en klik op het bewegende blauwe staafje, hou vast met llinkerklikkertje en scroll dan.
Is er ook een andere manier?
Vorig jaar hadden wij een bruiloft op het drenkelingenhuisje. Met de Vliehors daar naar toe gebrachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zijn die vrachtwagens die je ziet rijden, daarmee kun je over het strand naar de andere kant van het eiland, ofwel de Vliehorst.
http://www.vliehorsexpres.nl/
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden wij een bruiloft op het drenkelingenhuisje. Met de Vliehors daar naar toe gebracht.
of met de spatiebalk. Dan gaat hij precies 1 'view' naar beneden. Omhoog gaat wat lastiger...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik scroll eigenlijk alleen maar met page up en page down.
oeeh hongerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:06 schreef golfer het volgende:
Heerlijke versche tomaten-groentensaus gemaakt om vanavond bij de lamsfiletjes met verse spaghetti te eten.
En straks als voorafje ook nog escargots met kruidenboter uit de oven.quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm courgettesoep, altijd lekker
Nee, in mijn nov vakantieweekje naar concertgebouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef AnneX het volgende:
En vanavond naar het Concertgebouw?
Hebben jullie wat te vieren?
Voor zijn verjaardag kreeg Herr AnneX van mij een appeltaart.
Die staat klaar met de geklopte slagroom met een scheut Tia.
Gister ook een pan dal soep gemaakt en daarna broodjes met zalm etc.
Laat het verjaarsbezoek maar komen...
hmm dat lijkt me dan niet zo... maar kruidenboter is wel lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En straks als voorafje ook nog escargots met kruidenboter uit de oven.
alwéér vakantie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, in mijn nov vakantieweekje naar concertgebouw
Feli met de mr!
Ja in november een weekie en in december een weekie en dan neem ik nog een week of zo mee naar 2012, krijg het niet opquote:
ach heerlijk tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja in november een weekie en in december een weekie en dan neem ik nog een week of zo mee naar 2012, krijg het niet op
En daarom mag je lekker vakantie!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Tussendoor werk ik me dan wel de pleuris
Ik nooit gesnapt wat mensen daar aan vinden, je proeft alleen maar kruidenboter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En straks als voorafje ook nog escargots met kruidenboter uit de oven.
En een sponsig, sappig slakjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik nooit gesnapt wat mensen daar aan vinden, je proeft alleen maar kruidenboter?
Viessss Patrick coño...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een vuile gore rothond loopt hier nog vrij rond... gelezen van die 85-jarige vrouw die verkracht was? hij heeft een aantal ribben bij haar gebroken, een halswervel en ze is ernstig verwond in haar gezicht. en hij ging er daarna vandoor met haar geld, sieraden en ID-kaart. en loopt dus nog vrij. gatverdamme
nee Amsterdam.quote:
Have fun!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga fietsen en naar All Stars; Old Stars
Hoe laat verwacht je ons ook alweer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Had dadels ingelegd in cream sherry een paar uur tot alles opgezogen, en omwikkeld met biologisch livar spek, deze kort krokant gebakken.
Daarna iberico varkenswangen, die waren gezouten, gepepert en gerooktepaprikapoederd gebakken en daarna gesmoord in rose en wat fond, knoflook en wat foelie. Saus gezeefd en licht gebonden. Daarbij gebraden roseval aardappels, in boter gestoofde zeekraal en een kommersalade. Ga nu een aarbeien sorbet draaien.
Zegt niks over de gezelligheid hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat had je uiteindelijk gemaakt, sun?
en wat vroeg, voor visite om naar huis te gaan!
Ik had een herfstbuchetta gemaakt met paddenstoeltjes en geitenkaas vooraf, toen sucade met gedroogd nagelholt, aardappel-knolselderijgratin en doperwtenpuree met munt. Toe een bread and butter pudding met cranberry en kokos, bolletje vanilleijs en wat warme cranberrycompote.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat had je uiteindelijk gemaakt, sun?
en wat vroeg, voor visite om naar huis te gaan!
En vooool!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
oh en nu instorten op de bankben dood op
En de halve liter theequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]beetje wel.. komt door de bonbons
Ene gast is getrouwd, heeft baan, succesvol. De andere gast is single, gaat met 5 vrouwen per week naar bed, en ze zouden wel eens van leven willen verwisselen. En zie daar! Door omstandigheden gebeurt dat. En dan zitten ze opgesloten in elkaars lichamen en proberen ze het leven van de ander te leiden.quote:
Op basis van de poster denk ik ook niet dat ik er iets aan zou vinden, maar ben wel benieuwd of ik het mis kan hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Op basis van de poster denk ik van een manwhore die verandert in een brave huispapa ofzo
ehm.. origineel verhaal....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ene gast is getrouwd, heeft baan, succesvol. De andere gast is single, gaat met 5 vrouwen per week naar bed, en ze zouden wel eens van leven willen verwisselen. En zie daar! Door omstandigheden gebeurt dat. En dan zitten ze opgesloten in elkaars lichamen en proberen ze het leven van de ander te leiden.
Als Dostoyevsky dit had geschreven, prees iedereen het de hemel in![]()
Nee, Shakespeare's Twelfth Night is origineelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehm.. origineel verhaal....
not
Punt is??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Shakespeare's Twelveth Night is origineel
Beetje druk, in m'n hoofd ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Piet & Sun, jullie hebben lekker gegeten 9
En Lie waar was jeLang niet gepost!
Ah volle bak, klinkt bekendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:22 schreef LieLie het volgende:
Beetje druk, in m'n hoofd ookafstuderen, werken, volle bak wel
Auwquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. heb een lichtelijk beurse plek op mijn hoofd bij mijn slaap.. ontmoeting met het nieuwe plankje én het haakje van de handdoek in de keuken was niet echt zachtzinnig
Fijn ja.. snap nu ook waar mijn hoofdpijn vandaan komt. Ik was het namelijk al weer vergeten tot ik er net per ongeluk aan kwam..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Auw
Wij hebben nog wel eens het keukenkastje openstaan tijdens het uitruimen van de afwasmasjien... ook nog wel eensvanuit de bukstand
Oh diequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
In het kader van Biertjes rond de wereld. Vandaag Moskou, Rusland. Namelijk de Stary Melnik Iz Bochonka Osoboe
[ afbeelding ]
Morgen ga ik je deense lievelingskostje maken, een varkensbraadstuk met krokante zwoerd,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe laat verwacht je ons ook alweer?
Fleskesteg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen ga ik je deense lievelingskostje maken, een varkensbraadstuk met krokante zwoerd,
Denk dat ik die ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, okay.
Heb goede herinneringen aan deze verfilming daarvan
http://www.imdb.com/title/tt0072281/
+1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
oh en nu instorten op de bankben dood op
Balen zeg, met veel verloren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef TAV74 het volgende:
Hier ook dood. Verloren met handballen, maar lekker gespeeld en pijnvrij uit de wedstrijd gekomen gelukkig. Hopelijk gaat mijn kut nu alleen maar beter worden
Ja, redelijk dik, 26-18, maar we hadden gewoon dichtbij moeten blijven gelet op de enorme hoeveelheid kansen die we gemist hebben. Maar ja, we hadden geen wissels door die &^%$ zaterdagavond wedstrijd, dan kun je de mensen die niet op schot zijn niet even aan de kant zetten. Thuis moeten we het maar even recht zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Balen zeg, met veel verloren?
Nou ik zal even een foto uploaden van de staat van onze keuken hier in huis. Dan kan je wel raden welk huis onze prioriteit krijgtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:15 schreef TAV74 het volgende:
Trekken jullie het nog een beetje Kaas/Lein?
Moet dat nou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou ik zal even een foto uploaden van de staat van onze keuken hier in huis. Dan kan je wel raden welk huis onze prioriteit krijgt
Gooi 'm dan in de kliko in plaats van een foto er van postenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wees nou maar blij dat de prullenbak niet op de foto kan
Ja doe jij dat maar, ik zit al in m'n badjas hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
Gooi 'm dan in de kliko in plaats van een foto er van posten
Het valt ook best mee; de keuken hier is zó klein dat wanneer er 3 borden en 2 kopjes op het aanrecht staan deze al vol oogt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ooohhh Lein, dat valt best mee! Dat kan nog veeeeeel erger![]()
Echt? Oh gelukkigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Heb bij CF thuis ooit een ergere keuken gezien hoor![]()
Oh maar de andere hapjes van het voorgerecht (een proeverij) waren heerlijk! Er zat een goddelijk truffelsoepje bij, en een mini ossenhaas carpaccioquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:30 schreef kaasplankje het volgende:
Gegeten hebben we dus bij nul10. Het wel goed maar bij het voorgerecht zat een vreemde combi. Ze hadden 3 kleine voorgerechtjes op een bord en 1 daarvan was coquille, sashimi en appelcompote. Wat een rare combinatie.
Ook ben ik met mijn schoonpa vanmiddag nog even naar een proeverij geweest van Biologische wijnen; bij een wijnhandel.
Ik hou niet van de meeste soorten vis. Wel tonijnsteak, wilde zalm, zwaardvis, slibtong en kibbeling. Maar de meeste soorten vis hebben voor mij een te sterke smaak en/of zo'n enge structuur.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Lein houdt niet van vis / schaaldieren
Oh in Berlijn kwamen we trouwens een whiskywinkel tegen waar Zwager als een kind zo blij werd. Heel veel verschillende merken en ook echt bijzondere flessen. De verkoper sprak best goed Engels en we verlieten de winkel met 4 flessen ter waarde van ruim 220 euroquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:48 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, Coal Ila smaakt best na het sporten, denk dat ik straks wel kan slapen
Jum, in een goede zaak ben je zo een paar honderd euro armer ja. Wij huppelden ook zo ongeveer door van Zuylen en kwamen ook arm buiten (geloof dat we samen 400+ euro kwijt warenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh in Berlijn kwamen we trouwens een whiskywinkel tegen waar Zwager als een kind zo blij werd. Heel veel verschillende merken en ook echt bijzondere flessen. De verkoper sprak best goed Engels en we verlieten de winkel met 4 flessen ter waarde van ruim 220 euroWas in Kreuzberg, geen beste buurt maar zwager was zo blij als een kind in een snoepwinkel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef TAV74 het volgende:
Jum, in een goede zaak ben je zo een paar honderd euro armer ja. Wij huppelden ook zo ongeveer door van Zuylen en kwamen ook arm buiten
Wel goedkoper ja, maar tot nu toe valt me op dat het verschil ind e single malts nihil is helaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ja je geeft inderdaad wel snel veel geld uit aan drank. Maar in Duitsland is het goedkoper dan hier
En een weekendje Berlijn is ook een erg goed idee.
Ja maar dan ben je wel 2 uur onderweg, en dan ben je alleen maar heen en terug gereden! Je bent zo 2,5 tot 3 uur bezig met boodschappen doen! Da's niet tofquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Het stomme is dat we binnen een uur in de supermarkten in Duitsland kunnen staan, maar dat heb ik nog nooit gedaan sinds ik hier woon
Neh, binnen een uur sta ik er binnen en ben dus al aan het shoppen. En er schijnen hier leuke Duitse steden te zijn vlak over de grensquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je wel 2 uur onderweg, en dan ben je alleen maar heen en terug gereden! Je bent zo 2,5 tot 3 uur bezig met boodschappen doen! Da's niet tof
Welterusten
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
SunTav, over enige tijd als jullie in de buurt van Haarlem zijn (...) maar eens dan bij Liquid Gold binnen stappen om te kijken of daar nog iets van jullie gading te vinden?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
SunTav, over enige tijd als jullie in de buurt van Haarlem zijn (...) maar eens dan bij Liquid Gold binnen stappen om te kijken of daar nog iets van jullie gading te vinden?
Als ik op een uur van +49 zou zijn zou ik zeker iedere maand wel de boodschappen in Duitsland doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Het stomme is dat we binnen een uur in de supermarkten in Duitsland kunnen staan, maar dat heb ik nog nooit gedaan sinds ik hier woon
Je zou niet de enige zijn, op zaterdag rijdt half Twente Duitsland in en half Duitsland rijdt naar Enschede. Onderweg zwaaien we naar elkaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik op een uur van +49 zou zijn zou ik zeker iedere maand wel de boodschappen in Duitsland doen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Met zijn 4tjes op de scootmobiel
Fijn he, laptopjequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:18 schreef Bluezz het volgende:
wat is dit toch lekker, gewoon op de bank met lappie meekijken en posten met de NvP.
En ik ga negeren dat ik me ziek voel worden![]()
ik weet het nog niet goed. Ik vond hem op een gegeven moment wel langdradig worden. En Jude Law had er uit mogen blijven eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe vond je Contagion, Pee? Vond het wel spannend eigenlijk.
Niks mis met die damequote:Net terug van Change Up:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb de afgelopen maanden de trailer vaak gezien, maar de film is echt goed. En weer met het vrouwtje dat jullie niet knap vonden:
[ afbeelding ]
Omnomnom
Ik was niet vingervlug genoeg nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezznieuw topic openen over nacht van
![]()
Een beetje rusty geworden qua vingervlugheid, inderdaad.quote:
Die kan echt heel goed mis gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan Valerie ook doen met het popkoor, ik hou mn hartje vast
Ze was super getalenteerd. Zo zonde en jammer, die laatste jaren...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Vond haar best goed hoor, maar ik vond het de hype toch niet helemaal waard.. ik 'vat' het iig niet helemaal..
Ja maar vond het niet echt heel erg bijzonder wat ze deed.. maar dat komt ook omdat het gewoon niet echt in mijn smaak-hoek zat.. Hoorde wel dat ze talent had hoor, dat wel..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze was super getalenteerd. Zo zonde en jammer, die laatste jaren...
Maak je wel foto's om het met ons te delen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef DarkElf het volgende:
Wat een ontzettend gezellige stad is Dublin! Erbuiten prachtige kust/kliffen/wandelgebieden. En in de stad zelf overal drukte/eten/gezelligheid en vooral muziek!
Nu lekker mijn mandje in. En morgen nog zo'n dag!
Hier ook!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Elf
Dublin, sowieso Ierland, ook nog op mijn to do list
Ik ben bang dat het net even te vroeg voor mij is om live te gaan kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef borisz het volgende:
Ik wilde nog bijna zeggen wel om 9u in de pub zitten of een ander groot scherm, maar die Rooien waren te sterk in de kwartfinale.
Vandaag om 10u NLtijd. de WK rugbyfinale. Zwart tegen Blauw ofwel NZ - Frankrijk. Ik ga kijken.
Tof! Allebei !quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk DE! Dublin staat op de todo list
Zus had aangeboden als afstudeercadeau een midweekje Europese stad te doen, denk dat ik Dublin neem.was ook een test voor haar, om te kijken of ze een midweek zonder peuter T kon
![]()
Andere vriend had me aangeboden voor m'n afstuderen me mee te nemen naar Beluga![]()
![]()
Op de een of andere manier zijn mensen erg blij als ik afgestudeerd ben_!
Talk Talk geeft al commentaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het net even te vroeg voor mij is om live te gaan kijken.
Hou het wel bij de samenvatting.
En dan noem je 3 groepen die echt totáál verschillende muziek makenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scherp
Dit komt niet bij me binnen, dit soort groepen (radiohead/coldplay/u2)
Radiohead is zoveel experimenteler, baanbrekender en creatiever dan Coldplay en zelfs U2, echt geen vergelijk. Maar goed, als je alleen op het nummer van net af moet gaan snap ik het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scherp
Dit komt niet bij me binnen, dit soort groepen (radiohead/coldplay/u2)
ja maar het was net alsof je bedoelde dat het een zelfde soort bands zijn, en das heul niet zoquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ik bedoel echt alles van CP, U2 en Radiohoofd. Het ijn gewoon groepen die me niet veel doen
Grappig fenomeen is dat, smaak enzo
Wiki, waar iedereen zijn bijdrage mag leverenquote:The wine tastes like shit from the historical Beaujolais province and wine producing region
Nee dat bedoelde ik niet. golfer vergeleek, ikke niequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja maar het was net alsof je bedoelde dat het een zelfde soort bands zijn, en das heul niet zo
Ik ga niet meer naar de bios, maar wil hem wel zien en tot nu toe geen goede downloaderbare versie ervan gevonden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
is er al een culi naar de film 'El Bulli' geweest? lijkt me een best leuke docu
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. golfer vergeleek, ikke nie
Waren wij vorig jaar niet bij jullie met de NvdP
Kan me in de roes van whisky wel herinneren naar muziek gekeken te hebben.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
Als jullie een in de buurt zijn(..) ook maar eens kijken naar die ouwe vinylmeuk hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |