Ja jongeee, niet dichtgooien dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks traag, ik open gewoon geen SC topics jongee.
jij bent zeker nooit in T geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik bedoelde A. Maar M ook wel ja, T wat minder.
Dat gaat niet altijd bewust.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jongeee, niet dichtgooien dan.
Jajaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd bewust.
Klopt, alleen van de buitenkant gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij bent zeker nooit in T geweest
Prima stoeltjes daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, alleen van de buitenkant gezien.
Ziet er kek uit. Net de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Prima stoeltjes daar.
[ afbeelding ]
Die bureaulampjes in de Tweede Kamer. Nutteloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziet er kek uit. Net de Tweede Kamer.
nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Onder elke stoel zit een plug voor je kabel, en dan zit je rechtstreeks op de glasvezel. In 2 uur college makkelijk 20 films binnentrekken als je dat zou willen.
Collegezalen zijn iig top.![]()
Helaas zit ik nu op het hbo.
Wat? Een vrouwelijke docent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Onder elke stoel zit een plug voor je kabel, en dan zit je rechtstreeks op de glasvezel. In 2 uur college makkelijk 20 films binnentrekken als je dat zou willen.
Ja, waarschijnlijk gaat het om het vak 2d-tekenen ofzo, aangezien daar ook alleen maar vet jonge gastjes zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat? Een vrouwelijke docent?
Ah oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gaat het om het vak 2d-tekenen ofzo, aangezien daar ook alleen maar vet jonge gastjes zitten.
De serieuze vakken worden zonder uitzondering door zeer capabele mannen gegeven.
pfff. Mijn internet blokkeert torrentsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |