Ja jongeee, niet dichtgooien dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks traag, ik open gewoon geen SC topics jongee.
jij bent zeker nooit in T geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik bedoelde A. Maar M ook wel ja, T wat minder.
Dat gaat niet altijd bewust.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jongeee, niet dichtgooien dan.
Jajaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd bewust.
Klopt, alleen van de buitenkant gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij bent zeker nooit in T geweest
Prima stoeltjes daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, alleen van de buitenkant gezien.
Ziet er kek uit. Net de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Prima stoeltjes daar.
[ afbeelding ]
Die bureaulampjes in de Tweede Kamer. Nutteloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziet er kek uit. Net de Tweede Kamer.
nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Onder elke stoel zit een plug voor je kabel, en dan zit je rechtstreeks op de glasvezel. In 2 uur college makkelijk 20 films binnentrekken als je dat zou willen.
Collegezalen zijn iig top.![]()
Helaas zit ik nu op het hbo.
Wat? Een vrouwelijke docent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Onder elke stoel zit een plug voor je kabel, en dan zit je rechtstreeks op de glasvezel. In 2 uur college makkelijk 20 films binnentrekken als je dat zou willen.
Ja, waarschijnlijk gaat het om het vak 2d-tekenen ofzo, aangezien daar ook alleen maar vet jonge gastjes zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat? Een vrouwelijke docent?
Ah oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gaat het om het vak 2d-tekenen ofzo, aangezien daar ook alleen maar vet jonge gastjes zitten.
De serieuze vakken worden zonder uitzondering door zeer capabele mannen gegeven.
pfff. Mijn internet blokkeert torrentsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
"je internet"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
pfff. Mijn internet blokkeert torrents [ afbeelding ]
Nu nog een kater? Tijd voor een pilsje dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Wat zitten die knorren hiernaast allemaal te zingen.Laat mij gewoon even chillen met mijn kater alsjeblieft.
Mijn internet, als in het internet op de HU.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef leeell het volgende:
[..]
"je internet"?
je provider?
de router?
oh das stom, tetheren dan met een smartphone dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn internet, als in het internet op de HU.
Veel te traag. Dan liever wachten tot ik thuis benquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
oh das stom, tetheren dan met een smartphone dan.
Ja pff, liep rond 4 uur nog zo hard te nekken dat er wat bloed meekwam. Ben echt veel te ver gegaan afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu nog een kater? Tijd voor een pilsje dan.
Nasty ouwe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja pff, liep rond 4 uur nog zo hard te nekken dat er wat bloed meekwam. Ben echt veel te ver gegaan afgelopen nacht.
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja pff, liep rond 4 uur nog zo hard te nekken dat er wat bloed meekwam. Ben echt veel te ver gegaan afgelopen nacht.
Behoorlijk ja. Het slaat ook gewoon nergens op want je maag is dan compleet leeg. En toch dan nekken, er komt gewoon niks uit.quote:
Sowieso toch altijd genot?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ThaTim, vanavond VI gaat een genot worden.
Klopt, maar nu helemaal, want ze gaan misschien de televizierring winnen en Johan maakt ook nog kans op een prijs. Bovendien Boskamp en De Mos. Ik zit al klaar met m'n bakkie popcorn en een flesje pils.quote:
quote:
quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Jordy's ouders zijn heel aardig en alles en nu gaan we een film kijken![]()
Dat wilde ik even melden.
ik was pas rond 2 uur in Tilburgquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik tevens buitengesloten uit mn huis, sleutels kwijt, moeder weg
Ik hoop het wel maar Linda de Mol zit in de wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, maar nu helemaal, want ze gaan misschien de televizierring winnen en Johan maakt ook nog kans op een prijs. Bovendien Boskamp en De Mos. Ik zit al klaar met m'n bakkie popcorn en een flesje pils.
Die zal wel een kutscheet laten en daardoor verliezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik hoop het wel maar Linda de Mol zit in de weg
Sowieso moet zij maar gaan voor faal moment van 't jaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zal wel een kutscheet laten en daardoor verliezen.
Wel jammer dat zo zo preuts is dat ze zelf niet naakt in bad zat.quote:
Brakke zin ben je toevallig brak?quote:
redelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Brakke zin ben je toevallig brak?
Patiënten..?quote:
Dolletjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:02 schreef Joosterd het volgende:
Weekend = Genot
Vakantie = Genot
Vriendin komt hier = Genot²
Emmaquote:
Goehoedquote:
Sowieso altijd mooi meegenomen.quote:
Jij hebt heul geen vriendin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef leeell het volgende:
goede jongen, vriendin is onderweg, dat wordt VI terugkijken
quote:
Oke toch wel, anders ga je me hacken en zulks.quote:
Terechte omdat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef leeell het volgende:
ze zegt hallo, maar ik laat haar niet teveel van de foks zien, omdat posthistorie
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef leeell het volgende:
VI en Fok!, vriendin neemt niet op dus die kan wegblijven
genot
Dus: die kan weg blijven betekent, ze haalt me met 1 blik toch wel weer over VI te vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef leeell het volgende:
uiteindelijk komt ze toch, dus nu is het Fok!+vriendin, ook genot wel
En stemmen hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:26 schreef ThaTim het volgende:
Oke, ben VI kijken.
MAG ER NIKS VAN MISSEN
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus: die kan weg blijven betekent, ze haalt me met 1 blik toch wel weer over VI te vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |