Ja jongeee, niet dichtgooien dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks traag, ik open gewoon geen SC topics jongee.
jij bent zeker nooit in T geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik bedoelde A. Maar M ook wel ja, T wat minder.
Dat gaat niet altijd bewust.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja jongeee, niet dichtgooien dan.
Jajaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd bewust.
Klopt, alleen van de buitenkant gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij bent zeker nooit in T geweest
Prima stoeltjes daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, alleen van de buitenkant gezien.
Ziet er kek uit. Net de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Prima stoeltjes daar.
[ afbeelding ]
Die bureaulampjes in de Tweede Kamer. Nutteloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ziet er kek uit. Net de Tweede Kamer.
nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Onder elke stoel zit een plug voor je kabel, en dan zit je rechtstreeks op de glasvezel. In 2 uur college makkelijk 20 films binnentrekken als je dat zou willen.
Collegezalen zijn iig top.![]()
Helaas zit ik nu op het hbo.
Wat? Een vrouwelijke docent?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Onder elke stoel zit een plug voor je kabel, en dan zit je rechtstreeks op de glasvezel. In 2 uur college makkelijk 20 films binnentrekken als je dat zou willen.
Ja, waarschijnlijk gaat het om het vak 2d-tekenen ofzo, aangezien daar ook alleen maar vet jonge gastjes zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat? Een vrouwelijke docent?
Ah oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk gaat het om het vak 2d-tekenen ofzo, aangezien daar ook alleen maar vet jonge gastjes zitten.
De serieuze vakken worden zonder uitzondering door zeer capabele mannen gegeven.
pfff. Mijn internet blokkeert torrentsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
"je internet"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
pfff. Mijn internet blokkeert torrents [ afbeelding ]
Nu nog een kater? Tijd voor een pilsje dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Wat zitten die knorren hiernaast allemaal te zingen.Laat mij gewoon even chillen met mijn kater alsjeblieft.
Mijn internet, als in het internet op de HU.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef leeell het volgende:
[..]
"je internet"?
je provider?
de router?
oh das stom, tetheren dan met een smartphone dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn internet, als in het internet op de HU.
Veel te traag. Dan liever wachten tot ik thuis benquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
oh das stom, tetheren dan met een smartphone dan.
Ja pff, liep rond 4 uur nog zo hard te nekken dat er wat bloed meekwam. Ben echt veel te ver gegaan afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu nog een kater? Tijd voor een pilsje dan.
Nasty ouwe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja pff, liep rond 4 uur nog zo hard te nekken dat er wat bloed meekwam. Ben echt veel te ver gegaan afgelopen nacht.
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja pff, liep rond 4 uur nog zo hard te nekken dat er wat bloed meekwam. Ben echt veel te ver gegaan afgelopen nacht.
Behoorlijk ja. Het slaat ook gewoon nergens op want je maag is dan compleet leeg. En toch dan nekken, er komt gewoon niks uit.quote:
Sowieso toch altijd genot?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ThaTim, vanavond VI gaat een genot worden.
Klopt, maar nu helemaal, want ze gaan misschien de televizierring winnen en Johan maakt ook nog kans op een prijs. Bovendien Boskamp en De Mos. Ik zit al klaar met m'n bakkie popcorn en een flesje pils.quote:
quote:
quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Jordy's ouders zijn heel aardig en alles en nu gaan we een film kijken![]()
Dat wilde ik even melden.
ik was pas rond 2 uur in Tilburgquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik tevens buitengesloten uit mn huis, sleutels kwijt, moeder weg
Ik hoop het wel maar Linda de Mol zit in de wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, maar nu helemaal, want ze gaan misschien de televizierring winnen en Johan maakt ook nog kans op een prijs. Bovendien Boskamp en De Mos. Ik zit al klaar met m'n bakkie popcorn en een flesje pils.
Die zal wel een kutscheet laten en daardoor verliezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik hoop het wel maar Linda de Mol zit in de weg
Sowieso moet zij maar gaan voor faal moment van 't jaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zal wel een kutscheet laten en daardoor verliezen.
Wel jammer dat zo zo preuts is dat ze zelf niet naakt in bad zat.quote:
Brakke zin ben je toevallig brak?quote:
redelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Brakke zin ben je toevallig brak?
Patiënten..?quote:
Dolletjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:02 schreef Joosterd het volgende:
Weekend = Genot
Vakantie = Genot
Vriendin komt hier = Genot²
Emmaquote:
Goehoedquote:
Sowieso altijd mooi meegenomen.quote:
Jij hebt heul geen vriendin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef leeell het volgende:
goede jongen, vriendin is onderweg, dat wordt VI terugkijken
quote:
Oke toch wel, anders ga je me hacken en zulks.quote:
Terechte omdat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef leeell het volgende:
ze zegt hallo, maar ik laat haar niet teveel van de foks zien, omdat posthistorie
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef leeell het volgende:
VI en Fok!, vriendin neemt niet op dus die kan wegblijven
genot
Dus: die kan weg blijven betekent, ze haalt me met 1 blik toch wel weer over VI te vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef leeell het volgende:
uiteindelijk komt ze toch, dus nu is het Fok!+vriendin, ook genot wel
En stemmen hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:26 schreef ThaTim het volgende:
Oke, ben VI kijken.
MAG ER NIKS VAN MISSEN
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus: die kan weg blijven betekent, ze haalt me met 1 blik toch wel weer over VI te vergeten
Valt wel meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
Dylan lijkt echt een eeuwigheid geleden he Tim
Allemaal kutprogramma's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Dastan het volgende:
Wel schrijnend dat Wie is de mol ondanks die walgelijke promotie bij Matthijs alsnog hebben verloren.
Oke oke rustig maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Omdat het gewoon geniaal is dat zo'n programma, dat zichzelf totaal niet serieus neemt en eigenlijk inhoudelijk weinig voorstelt wint van een aantal programma's waarbij de mensen elkaar wel serieus nemen en die ook serieus verbitterd zijn dat ze niet hebben gewonnen.
Daarnaast zei iedereen, of nouja, de 'kenners', dat VI nooit kon winnen, daarom geweldig dat ze juist wel winnen.
Tevens heeft De Graafschap met 3-1 gewonnen (clubvoetbal), dus dat maakt mij automatisch heel vrolijk.
Verder sowieso genot omdat ik niet hoef te leren.
Ik ben een heel vrolijk persoon deze dag, laat me.
WIDMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oke oke rustig maarJeetje jeetje zeg. Wel zielig voor WIDM dat ze nog steeds niet gewonnen hebben
Ik ben onrustig, maar wel in de positieve zin. Heel erg vrolijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oke oke rustig maarJeetje jeetje zeg. Wel zielig voor WIDM dat ze nog steeds niet gewonnen hebben
Omg..quote:
GE-WEL-DIGquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een avond. Wat een uitzending. Wat een sensatie.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is een spel, met kaarten. Elke speler krijgt geldkaarten en een aantal kaarten met dieren erop. Je moet ervoor zorgen dat je een soort dieren gaat verzamelen, ofzo...quote:
Te moeilijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is een spel, met kaarten. Elke speler krijgt geldkaarten en een aantal kaarten met dieren erop. Je moet ervoor zorgen dat je een soort dieren gaat verzamelen, ofzo...
Je lijkt wel op m'n moeder. Die wil nooit Risk spelen want dat is te moeilijk.quote:
Risk is tof.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je lijkt wel op m'n moeder. Die wil nooit Risk spelen want dat is te moeilijk.
Doe normaal hoor, hoe burgerlijk is dat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh! Als je een kamer vindt ga ik dit spel een keer meenemen en gaan we het spelen!
Zeg dat maar tegen m'n moeder.quote:
Mag ik haar nummer dan even?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen m'n moeder.
Ze is digibeet, gebruikt geen telefoon, geen computer, helemaal niets. Huisnummer ga je niet krijgen.quote:
Deze faalt wel hard, zeker gezien mijn vorige post.quote:
Die post had ik nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze faalt wel hard, zeker gezien mijn vorige post.
Toch een leuke poging, een 3 voor de moeite.
040genotquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:49 schreef Dastan het volgende:
Ik had het ook over het huisnummer uiteraard, hipsters bellen vast.
quote:
Ga toch kamperen op het beursplein ofzo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gaat naar de mensen die het niet nodig hebben
Ongesteld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb hoofdpijn en ben chagrijnig ok moblo
Volgende keer eens goed trappistenbier proberen, je zult versteld staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi
Wie had er nou hier een keer gepost over Kasteel bier? Die wil ik graag even bedanken
Geen dank.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:36 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi
Wie had er nou hier een keer gepost over Kasteel bier? Die wil ik graag even bedanken
nee gijquote:
ik kan helemaal niet photoshoppenquote:
zondequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik kan helemaal niet photoshoppen
je kunt programmeren of je kunt designenquote:
combinatie zou prima moeten kunnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je kunt programmeren of je kunt designen
ik ken niemand die beide kanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
combinatie zou prima moeten kunnen
ik ook nietquote:
Ja, superquote:Mae Ysgrifenyddesau Uwchraddedig i ffwrdd y nawr tan Dydd Mercher 23 Chwefror.
Byddwn yn gallu ateb eich e-bost cyn gynted a phosib pam y dychwelwn i'r Swyddfa.
maar wel veel mensen die een van beide kanquote:
quote:The Postgraduate Secretaries are away from the office until Wednesday 23 February.
Apart taaltje hebben ze daar in Wales ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mail ik naar de universiteit van Aberystwith, krijg ik terug:
[..]
Ja, super!
Mochten we er gaan wonen dan wil ik 't wel leren.. Vorig jaar nog 'n paper over geschreven en het op z'n minst wat beter leren begrijpen. Maar het blijft raar, als je naar bijvoorbeeld BBC Wales kijkt.. alsof ze maar wat doen en ze eigenlijk helemaal niets zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Apart taaltje hebben ze daar in Wales ja.
Wil je Doerak erbij hebben?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb zin om de lion king te kijken.
Doerak?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je Doerak erbij hebben?
Omg, waar is mijn verhaal naartoe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Check mn fobo, die foto's.
Opgeslagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omg, waar is mijn verhaal naartoe.
Oh, oke.quote:
eindelijk heeft hij het doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef leeell het volgende:
doodzwijgen jegens mij, dan maar even saucijzenbroodje bakken
Je boek?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, oke.
Raad eens wat voor pakketje ik net heb gekregen?
van de Pabo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, oke.
Raad eens wat voor pakketje ik net heb gekregen?
Boek?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eindelijk heeft hij het door
[..]
Je boek?
Je schoolboek weetje ? Die ene waar je zo lang op wacht??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boek?
Hmm, nu verwar je me waarschijnlijk met iemand anders of ik heb plotsellinge amnesie.
Haha, nee dat heb ik al een tijdje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je schoolboek weetje ? Die ene waar je zo lang op wacht??
En nou vertel mij??
Ja die wil ik wel even lenen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Check mn fobo, die foto's.
Sorry mag niet, hihihihi.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:43 schreef Kutstudent het volgende:
Er moet trouwens sowieso meer VI geadoreerd worden.
Gemeen weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, nee dat heb ik al een tijdje.
Nee, het is iets veel beters dan dat.
Maar ik ga nu, want voetbal, ik kom er vanavond nog wel op terug.
wacht maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee, leeell is zoooo zomer '11.
nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TR gemaakt omdat bedreiging deze.
zie het van de zonzijde, iedereen lacht naar jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat dm't iedereen emo.gifs naar mij????
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zie het van de zonzijde, iedereen lacht naar jou
Moods Cigarillo'squote:
uiteraard, 071quote:
zorg dat de chateau petrus klaarstaat, anders kom ik nietquote:
het gaat uiteraard om de petrus, daarna ben ik weer wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:46 schreef Renesite het volgende:
Ow, housewarming op een forum. Te hip.
"Genot"
Uberhaupt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het gaat uiteraard om de petrus, daarna ben ik weer weg
JONGUHHH WAT IS JOUW PROBLEEM DAN HE HEquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:46 schreef Renesite het volgende:
Ow, housewarming op een forum. Te hip.
"Genot"
Met jou niets meissiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JONGUHHH WAT IS JOUW PROBLEEM DAN HE HE
met mijquote:
Genot.quote:
Genot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:38 schreef leeell het volgende:
Genot hoor
mn peuken waren op vanochtend
stond ik sigaren te roken op werk
iedereen keek zo;
Ik ga ook maar eens langs de C-mille. Heb al sinds gisterennacht niet gerookt omdat ik zo naar de tyfus was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
nu heb ik weer trek,
maar ik ga niet in me kamer lopen sigaren
boh lekker die dunnequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:57 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn huisgenoot rookt trouwenssigaren
met
filter
hey, je mist een quote te reageren, grquote:
Ja klopt, ze zijn ook niet smerig ofzo, maar het hoort gewoon niet. Het verneukt heel het concept "sigaar"quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:57 schreef leeell het volgende:
[..]
boh lekker die dunne
heb je wel sigaren voor over je longen hè
ik weet niet, het is wel chill an sichquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja klopt, ze zijn ook niet smerig ofzo, maar het hoort gewoon niet. Het verneukt heel het concept "sigaar"
Ow, verrek, je wilt mijn mening?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:57 schreef leeell het volgende:
[..]
hey, je mist een quote te reageren, gr
Ja precies, ik vind het 3 keer niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:59 schreef leeell het volgende:
[..]
ik weet niet, het is wel chill an sich
het zijn ook geen sigaren maar cigarillo's dan
ja graag ja, ik moet garanties hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, verrek, je wilt mijn mening?
Veel mensen willen dat niet namelijk. Ik schrik ervan. Pardoes.
Garanties? Die krijg ik normaal gesproken bij een wasmachine.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:02 schreef leeell het volgende:
[..]
ja graag ja, ik moet garanties hebben
ach, smaak komend van de man met marlboroquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind het 3 keer niks.
oh, magertjes voor jou datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Garanties? Die krijg ik normaal gesproken bij een wasmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |