SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
Braakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Klips is rijk want hij heeft bloempje.
Wat slecht dit
Dat is naar johquote:
Met brokjes?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is naar joh
Ik heb woensdag nog 4 keer kots op moeten ruimen op m'n werk. Ik vind het naar. Die meur, echt, gadverdamme.
Neger wat?quote:
Ojaquote:
Nou, 2 keer wel. Andere 2 keer was groen slijmquote:
Je.moet het ook.niet doorslikken hequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef Furdinand het volgende:
kotsen is echt kut ik denk dan dat ik stik...
Klopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef Furdinand het volgende:
kotsen is echt kut ik denk dan dat ik stik...
Ach arm schaap. Gewoon het fietspad volgen vanaf het station, kom je er vanzelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik was opzoek naar Bloempje. Na 8 uurtjes maar opgegeven en richting Utrecht gegaan
Jeetje. Echte ronde ballen? Daar moet iets mis mee zijnquote:
je hebt echt net ff je ballen geschoren? Wat ben je van plan? Regulieres aftippelen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zo, scheerapparaat heeft mij stoppeltjes gegeven.
Gewoon grindr aanzetten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
je hebt echt net ff je ballen geschoren? Wat ben je van plan? Regulieres aftippelen?
Nu hele nacht naast burger king zitten daar toch ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik was opzoek naar Bloempje. Na 8 uurtjes maar opgegeven en richting Utrecht gegaan
Gewoon op spoor 7 zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nu hele nacht naast burger king zitten daar toch ?
Ga je nu Bob ook al van mij afpakken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:29 schreef Renesite het volgende:
Neem de trein naar Groningen Bob, dan tippel ik je daar wel op.
De trein stopte wel in Nieuw-Vennepquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach arm schaap. Gewoon het fietspad volgen vanaf het station, kom je er vanzelfMaarmaarmaar, kwam je er alleen langsracen?
Het voelt weer als de Nachtbagger meetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nu hele nacht naast burger king zitten daar toch ?
Was gezellig toch, toch wel 3 woorden gezegd denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het voelt weer als de Nachtbagger meet
?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga je nu Bob ook al van mij afpakken?
EN NOG REAGEER JE NIETquote:
Wtf is deze.quote:
Iedereen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
EN NOG REAGEER JE NIET
Wie heb ik nog méér (ook) van je afgepakt
Ik wist niet zeker of het echt Jan was. Dus durfde hem niet aan te spreken. En mijn mond zat vol met hamburgers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Was gezellig toch, toch wel 3 woorden gezegd denk ik.
Wat de?quote:
Dushi Kimberleyquote:
Specificerenquote:[..]
Iedereen..
Heb ze allemaal gezien. Te erg. Maar dit was wel erggggggggggquote:
Daarom heb ik dat spel ook verwijderd, ging nergens meer overquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef Renesite het volgende:
Ben gewoon met négen mensen aan het wordfeuden
Dat ik zoveel mensen ken, zég.
9 maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef Renesite het volgende:
Ben gewoon met négen mensen aan het wordfeuden
Dat ik zoveel mensen ken, zég.
20-02-2020quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Ik moet nog een jurk uitzoeken.
stuur eens eentje op dannnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef Bloempje. het volgende:
HALLO IK HEB OREOCAKESTERS EN JULLIE ZIJN JALOERSSSS!![]()
Kom maar halen, er is er nog 1 overquote:
Het is een algemene vraagquote:
waaaarrrrr???quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kom maar halen, er is er nog 1 over
Ja nou en jullie wonen toch te verquote:
wat is dit nou? Ik dacht dat wat wij hadden echte liefde was, Patjon!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nou en jullie wonen toch te ver
Wassenaaaeerrr.quote:
Tuurlijkquote:
Want het is nerderig om je vriend via fok te leren kennenquote:
ohh.. Beetje ver voor nu. Bewaar je hem? Ik kom binnenkort vast wel daar in de buurt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wassenaaaeerrr.
[..]
TuurlijkMaar:
[..]
Want het is nerderig om je vriend via fok te leren kennen
Haha, gekkie, nee, dan ga je maar gewoon naar de C1000 hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ohh.. Beetje ver voor nu. Bewaar je hem? Ik kom binnenkort vast wel daar in de buurt!
Jezus wat onwijs kut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die vriendin heeft een miskraam, hoe moet ik hier op reageren??
Nee nouja, enige wat je kan doen denk ik is er voor dr zijn, troosten oid heeft niet zoveel nut, want het is gewoon kut en je heb geen idee hoe zij zich voelt verder. Maar jemineetje zeg, wat naarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja raar man omgwtf ik kan hier niet mee omgaan dit dat
quote:
Mongool.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat Muse.
En tja mehh naar ja.
Beatles dan eventjes, maar daar weet ik geen nummer van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat Muse.
En tja mehh naar ja.
2000 Muse plays.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Muse staat op nummer 7 van mijn meest beluisterde artiesten in 3 weken tijd.
Ben toch mobiel, geen idee. Goede titel wel.quote:
Ze zag jou weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben toch mobiel, geen idee. Goede titel wel.
Mn zusje huilt
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is jouw probleem ook echt?Raar weer.
Jij danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nimmer meer zulken woorschat in uwen mond nemen.
Maar jij vindt mij lief enzulks, dusja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar jij vindt mij lief enzulks, dusja..
Ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar jij vindt mij lief enzulks, dusja..
Niet meer sterf zeggen tegen hem hoor, straks heb ik geen Jan meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niks, morgen pas. Ik wou gaan, maar was te druk dus geen tijd meer voor mij dusja morgen.quote:
Hij is toch je gay vriend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet meer sterf zeggen tegen hem hoor, straks heb ik geen Jan meer.
Tof.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nog niks, morgen pas. Ik wou gaan, maar was te druk dus geen tijd meer voor mij dusja morgen.
Das waar jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, dat moet het nog worden..
Seksen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb keelpijn, hebben jullie nog briljante ideeën om er vanaf te komen?
Pijpen en doorslikken, serieus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb keelpijn, hebben jullie nog briljante ideeën om er vanaf te komen?
quote:
Okeeee. Kom maar Klipsje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Pijpen en doorslikken, serieus..
Anders een lepeltje honing.
Ohja shit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Haarklip het volgende:
Ik kom eraan.
Nee want er is geen thee meer? Geen lekkere.
Ahwwquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloem en Klip, zo geweldig die twee. Ik ben jaloers.
Omdat er geen lekkere thee meer is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloem en Klip, zo geweldig die twee. Ik ben jaloers.
Wel verse munt trouwens. Joh, beetje moeite doen. Ik moet je straks al pijpen van Breezer, kun jij best thee zettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat er geen lekkere thee meer is?
Die communicatie, het kleffe, het gebitch. Gewoon alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat er geen lekkere thee meer is?
Vergeet de goddelijke chocoladecake die we nu aan het wegwerken zijn niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die communicatie, het kleffe, het gebitch. Gewoon alles bij elkaar.
En jouw pijpkunsten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vergeet de goddelijke chocoladecake die we nu aan het wegwerken zijn niet.
Wetransfer.comquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is een goede snelle site om up te loaden?
Zippyshare.comquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is een goede snelle site om up te loaden?
Dan is dropbox ook meteen de eigenaar van je bestanden.quote:
Ik ben er gewoon hoor. Had alleen koppijn netquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nou dolletjes, maar ik had al verwacht dat ik alleen zo overblijven.
'beetje'quote:
50% voor WIDMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
Voetbal International gaat die ring winnen gewoon
Ga jij dan om 5.30 mij wakker maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
Het is nog lang geen bedtijd voor je hoor![]()
Ik was er al. Maar je hield het niet echt levendig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zijn we al terug? Het is al bijna bedtijd.
En nét na TVOH is hij weer terug.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik zei toch dat ik andere dingen in de planning had..
Oe! Ook je burgerlijke status?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Facebook eens een beetje geupdate..
"het is ingewikkeld"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Alsof daar iets over te updaten valt..
Kak.. Meisje uit je geboorteplaats, zelfde leeftijd dit-dat... staat niet bij welke middelbare school ze heeft gedaan. Kan ik niet de vraag stellen ken je haar blablabla.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kak.. Meisje uit je geboorteplaats, zelfde leeftijd dit-dat... staat niet bij welke middelbare school ze heeft gedaan. Kan ik niet de vraag stellen ken je haar blablabla.
Oooow nevermind. Weet genoegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ken niemand uit mijn geboortestad hoor..
Ja, ik weet waar je middelbare school stond. Heb familie van mijn moeders kant die allemaal uit die trieste plekken komen. Zoals Haulerwijk, Wolvega en Norgquote:
Dat jij het nog weetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
#Cum voor 15 punten tegen @Beatles #mooiwoord
Ohja, kutdorpjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar je middelbare school stond. Heb familie van mijn moeders kant die allemaal uit die trieste plekken komen. Zoals Haulerwijk, Wolvega en Norg
Kut en Kutje hebben Jan en ik ook gelegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef Renesite het volgende:
Ik heb al een aantal keren hoer hoeren hoerend neuk en neukt gedaan
Kameraad van me had Anaal, penis en vagina... Die doet het erom!
Ghehequote:
Een kutje gelegd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef Beatles het volgende:
[..]
Kut en Kutje hebben Jan en ik ook gelegd.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een kutje gelegd?
Dat klinkt vrij speciaal
Jaquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef Bloempje. het volgende:
Nouja zeg, vuillakken. En ik werd al ge ''t toen ik penis had gemaakt.
Gewoon doen,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
Helemaal nietnu ben ik depressief en ga ik Klips z'n zak chips leegeten.
Oh, hij zegt nee.
Ja, maar ssssht, hij leest meequote:
Oh snel berichten editen toch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar ssssht, hij leest meeNou heb je me verraden.
Onder welke voorwaarden krijg ik mijn borg terug?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Borg betalen of je kontje opofferen.
Goed gedrag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Onder welke voorwaarden krijg ik mijn borg terug?
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ik dacht: huh? Bui? Wat?
Maar ik heb m hoor. Eeennn... vreetbui.
Eenheidsworst is niet mijn ding. Alleen de echt familie, jullie 2 stelletjes en ik dus.quote:
Huh watwat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eenheidsworst is niet mijn ding. Alleen de echt familie, jullie 2 stelletjes en ik dus.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
Jullie zijn chinezen, in mijn ogen lijken jullie op elkaar maar voor jullie onderling is er onderscheid te maken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
Jullie zijn chinezen, in mijn ogen lijken jullie op elkaar maar voor jullie onderling is er onderscheid te maken.
Ik ben het ongeboren kindje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij & Jan, Bloem & Klip en dan ik. De rest is geen familie.
Hoe waren de familieverhoudingen ook alweer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En broertje als ie ooit zich aanmeldt, dan mag ie jouw seksslaaf zijn met ook zo'n UI.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik Jan z'n oma, en Breezer z'n kleindochter. Maarrr, toen opeens van Breezer Jan z'n broer, dus nu zijn het mijn kleinkinderen allebei? Of is Jan ook mijn opa. Verwarrend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoe waren de familieverhoudingen ook alweer?Jan je broer? Bloempje je zus?
Breezer is mn kleinzoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgens mij was ik Jan z'n oma, en Breezer z'n kleindochter. Maarrr, toen opeens van Breezer Jan z'n broer, dus nu zijn het mijn kleinkinderen allebei? Of is Jan ook mijn opa. Verwarrend.
Jij bent de godfatherquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ben de familiemanager.
Dat zie je aan mijn blauwe naam.
Ja jeeeeemig zeg. Zo snap ik het toch niet meer.quote:
Gezellig. Leuker dan mijn eigen kutfamilie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
We zijn gewoon familie. Broeders en zusters, neven en nichten, opa's en oma's, vaders en moeder, kinderen en kleinkinderen.
Ahhwquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:43 schreef Beatles het volgende:
[..]
Gezellig. Leuker dan mijn eigen kutfamilie.
Jullie zijn mijn enige familie. En een achterneefje uit Zwitserland die ik als contact houd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:43 schreef Beatles het volgende:
[..]
Gezellig. Leuker dan mijn eigen kutfamilie.
Een dagje uit met de hele familie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
Doe we dan ook familieweekenden en dagen?Dat is met jullie vast veel leuker dan met m'n eigen familie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |