Really? Ik erger me er altijd kapot aan als Wilders zich weer eens als de beschermheer van de Joden opwerptquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:02 schreef TwenteFC het volgende:
Mijn tante heet Ingrid en is getrouwd met een Henk, true story brah.
Die vinden het ook geweldig dat Wilders hen als voorbeeld neemt.
welke intelligentie bedoel je dan ..iq sg of eq ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:27 schreef babipangang het volgende:
[..]
Geen asociale tokkies nee, maar over het algemeen toch wel mensen met wat minder verstand en minder intelligentie dan gemiddeld
Omdat je vader uit Hongarije komt? Haal niet van die onzin erbij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Een buitengewoon zielige allochtoon(volgens sommige definities) die je moet helpen.
Volgens sommige definities ben ik een allochtoonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat je vader uit Hongarije komt? Haal niet van die onzin erbij.
Je bent een timmerman, met een Ingrid die op de PVV stemt. Ingrid zou geen Ingrid zijn zonder een Henk. Jullie zijn ook Henk en Ingrid.
Ik geloof inderdaad dat je een allochtoon bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens sommige definities ben ik een allochtoon![]()
Henk zou het goed keuren dat zijn vrouw PVV stemde, ik heb mijn afkeuring gegeven en gelukkig mijn vrouw uit die roes kunnen halen.![]()
Dus ik ben geen Henk, mijn vrouw heet trouwens Heidi.
Dat is aardig aan mijn spelling te zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:12 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat je een allochtoon bent
Ik ben volgens diezelfde definities meer allochtoon dan jou, hoewel ik dat niet zo ervaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens sommige definities ben ik een allochtoon![]()
Henk zou het goedkeuren dat zijn vrouw PVV stemde, ik heb mijn afkeuring gegeven en gelukkig mijn vrouw uit die roes kunnen halen.![]()
Dus ik ben geen Henk, mijn vrouw heet trouwens Heidi.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben volgens diezelfde definities meer allochtoon dan jou, hoewel ik dat niet zo ervaar.
In ieder geval voldoe jij aan het profiel van Henk. Qua uiterlijk (wat ik van andere users heb vernomen), qua gedrag, en qua levensomstandigheden.
nee hoor...je zegt tegen je vrouw wat ze moet doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is aardig aan mijn spelling te zien.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef cempexo het volgende:
[..]
nee hoor...je zegt tegen je vrouw wat ze moet doen
Dames en Heren, ik denk dat we Henk en Ingrid hebben gevonden ! Het is dus babipangnang !quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef cempexo het volgende:
[..]
welke intelligentie bedoel je dan ..iq sg of eq ?
Nee hoor? Je wil het gewoon niet zijn, maar je bent het wel.quote:
Tjeetje..je snapt je eigen tekst toch wel ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
[..]Ik zeg tegen mijn vrouw wat ze moet doen? Leg uit.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee hoor? Je wil het gewoon niet zijn, maar je bent het wel.
Ik wel, jij snapt het blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef cempexo het volgende:
[..]
Tjeetje..je snapt je eigen tekst toch wel ?
Je gaf net aan dat jij je afkeuring hebt gegeven, en dat ze zich dusdanig mentaal onderdrukt voelde, dat ze geen PVV heeft gestemd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wel, jij snapt het blijkbaar niet.
Mentaal onderdrukt? Nee hoor. Ze moet zelf weten wat ze doet, ik hoef er toch niet mee eens te zijn? Dat ik haar vervolgens het hele programma van de PVV geef is de rest natuurlijk haar zaak wat ze met die informatie doet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Je gaf net aan dat jij je afkeuring hebt gegeven, en dat ze zich dusdanig mentaal onderdrukt voelde, dat ze geen PVV heeft gestemd.
Je bemoeit je gewoon met haar stemrecht. Wat een disrespect voor het stemrecht van vrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Mentaal onderdrukt? Nee hoor. Ze moet zelf weten wat ze doet, ik hoef er toch niet mee eens te zijn? Dat ik haar vervolgens het hele programma van de PVV geef is de rest natuurlijk haar zaak wat ze met die informatie doet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Je bemoeit je gewoon met haar stemrecht. Wat een disrespect voor het stemrecht van vrouwen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah, je gaat het even creatief interpreteren?
De leukste komt uit Duitsland: Otto Normalverbraucherquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:26 schreef Specularium het volgende:
Henk en Ingrid = Jan Modaal. De VS versie is Joe the plumber.
Je vaart hierbij misschien iets te blind op 1 bron.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die domme mensen zijn voor een kwart van de SP en voor een zesde van de PvdA afkomstig. Niet vreemd dat deze twee partijen jarenlang deze domme mensen herbergde, gezien de standpunten van die partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |