Meet het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:42 schreef -tape- het volgende:
Oke top, dat is goed te doen. Vraagje; Is het beluisteren van radio via je telefoon zwaar voor je internetverbruik? Ik luister eigenlijk altijd radio in de trein (3 uur per dag, 3x per week)?
Heb lopen zoeken naar mijn internetverbruik op mijn.hi.nl maar kan het niet vinden in de factuurspecificaties.. Iemand enig idee hoe je het op kan vragen?quote:
Gewoon een app laten draaien van KPN op je iPhone.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:44 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heb lopen zoeken naar mijn internetverbruik op mijn.hi.nl maar kan het niet vinden in de factuurspecificaties.. Iemand enig idee hoe je het op kan vragen?
Daarom een iPod Classic, sowieso is die accu zoveeeeeeel beter!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
16 is erg weinig. Dat was het al op de iPhone 4, maar nu kom je nog sneller tekort:
- 13gb aan bruikbaar geheugen
- elke foto is 5mb (200 foto's is al 1gb)
- 2 minuten HD video is 329mb, dus voor zes minuten video ben je al 1gb kwijt
- verbeterde graphics + meer snelheid = grotere spellen (en sommigen zitten al rond 1gb)
Dus 200 foto's en een kwartier video kost je al 3gb, als je dan 500 nummers op 320 kbps (4min per nummer) hebt, komt daar nog 4,57gb bij.
Dan zit je dus al op 7,5gb en heb je geen apps, geen podcasts en geen video's. Dat moet je in 5gb proppen.
Ik heb een Blackberryquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een app laten draaien van KPN op je iPhone.
Voor veel mensen is dat het niet waard om met twee apparaten rond te lopen. Bovendien is een iPod Classic erbij kopen duurder dan de meerprijs van extra geheugen (niet per gb dan).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom een iPod Classic, sowieso is die accu zoveeeeeeel beter!
Ja dacht ik ook, maar op KPN staat dat hij alleen in de Android/iOS market zit helaas.quote:
Het is nog een weekje afzien..quote:
Kijk, dat jij nou zo'n apart geval bent dat het voor jou handig is, ok, maar voor het leeuwendeel is dit het domste advies wat je kan geven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom een iPod Classic, sowieso is die accu zoveeeeeeel beter!
Vind ik ook. Vooral voor mensen die de iPhone 4 hebben en deze willen verkopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef TC03 het volgende:
De iPhone 4S is los trouwens maar ¤599,-. Schappelijke prijs!
Vooruit!quote:
Op de 6 kan je dan lang wachten denk ik, volgend jaar eerst de 5 en het jaar daarop de 5S..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net een iPhone 4 cadeau gekregen.
Zat te dubben of ik een 4s zou kopen of op de 5 zou wachten, nu, dat is wel duidelijk.
Wacht op de 5, of 6...
Niet weer deze discussie aub.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Op de 6 kan je dan lang wachten denk ik, volgend jaar eerst de 5 en het jaar daarop de 5S..
Hoe lang moet je bij Vandenborre wachten? Daar staat de 32GB aan 740quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
De 32GB kost hier in Antwerpen 749,95, en een voorschot van 227 euro om hem te bestellen. Maar dan kan ik hem ook pas 4 november ophalen.. Ik verkoop morgen mijn iPhone 4. Doe het dan maar een week of twee, drie met een 3GS tot Vodafone hem levert. Scheelt toch bijna 85 euro.
Hou dat neerbuigende toontje maar voor je hoor. Niks mis met een iPod Classic als je deze verbind met je receiver en er thuis vaak muziek via luisterd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kijk, dat jij nou zo'n apart geval bent dat het voor jou handig is, ok, maar voor het leeuwendeel is dit het domste advies wat je kan geven.Losse MP3-spelers zijn zooo 2002.
Zwart,poosje geleden de 4 in het wit een weekje gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke kleur hebben jullie genomen, altijd wel benieuwd naar.
Yep. En hoeveel kost het Apple in totaal om een Iphone te maken? 200 euro productiekosten. Die dingen gaan 3 keer over de kop hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:43 schreef TC03 het volgende:
De iPhone 4S is los trouwens maar ¤599,-. Schappelijke prijs!
Inderdaad, best ziek eigenlijk. Dan ziet het scherm er zo ontzettend duur uit, en kost uiteindelijk 23 dollar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Yep. En hoeveel kost het Apple in totaal om een Iphone te maken? 200 euro productiekosten. Die dingen gaan 3 keer over de kop haha
Vergeet de R&D en software ontwikkeling nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Yep. En hoeveel kost het Apple in totaal om een Iphone te maken? 200 euro productiekosten. Die dingen gaan 3 keer over de kop haha
heb ik erbij berekend ( productie kosten zijn namelijk maar 166 dollar) dus heb het ruim berekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Vergeet de R&D en software ontwikkeling niet
En wat is je punt? Dat een bedrijf winst maakt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
heb ik erbij berekend ( productie kosten zijn namelijk maar 166 dollar) dus heb het ruim berekend
Je weet niet dat dat met bijna alles zo is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Totaal irrelevant. Andere telefoons kosten nog veel minder, dat weet ik zeker. Alles moet betaald worden van de opbrengst he, ook het salaris van de 50.000 mensen die in Cupertino werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gaat het zo kut met de andere produkten van Apple? Snel m'n aandelen verkopen dan maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Totaal irrelevant. Andere telefoons kosten nog veel minder, dat weet ik zeker. Alles moet betaald worden van de opbrengst he, ook het salaris van de 50.000 mensen die in Cupertino werken.
Dat geldt voor alle producten van Apple, daar moet veel meer van betaald worden dan enkel de productiekostenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Gaat het zo kut met de andere produkten van Apple? Snel m'n aandelen verkopen dan maar.
Natuurlijk is er niks mis met de iPod. Je geeft al meerdere malen in dit topic aan dat je vindt dat het niet handing vindt om de muziekspeler van de iPhone te gebruiken terwijl dat helemaal nergens op slaat. Eén van de redenen waarom de iPhone zo briljant is is juist de iPod-functionaliteit. Overigens mis je nu de Airplay-functionaliteit, iets wat eigenlijk onmisbaar is als je via je eigen receiver muziek luistert via je iPod/iPhone.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou dat neerbuigende toontje maar voor je hoor. Niks mis met een iPod Classic als je deze verbind met je receiver en er thuis vaak muziek via luisterd.
Luister jij je muziek op je iPhone met de standaard meegeleverde Apple oordopjes?
Ik heb ook nog een aparte iPod. De batterij van m'n iPhone is anders zo leeg. De iPod is ook een stuk kleiner, dus die frot ik makkelijker in m'n broekzak, en er zit radio op, dan ga ik niet zo snel over m'n datalimiet heenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar als je toch al een iPod hebt, is het toch zonde om die niet meer te gebruiken? En als je er niks op tegen hebt om twee dingen mee te nemen, zie ik het probleem niet
Dat was bij vandenborre. Daar heb je hem op zijn vroegst 4 november.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe lang moet je bij Vandenborre wachten? Daar staat de 32GB aan 740
De productiekosten zijn geen 166 dollar. Dat zijn de kosten van de onderdelen. En research & development en de softwareontwikkeling kosten echt wel wat meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
heb ik erbij berekend ( productie kosten zijn namelijk maar 166 dollar) dus heb het ruim berekend
Staat nog nergens of de resellers überhaupt een voorraad krijgen vrijdag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:31 schreef bambino het volgende:
Zijn er winkels waar je hem niet kan preorderen?
Zodat als je daar als 1e bent de 28e dat je hem ook hebt?
Hmm. Stomme voorwaarde dat je in België moet wonenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gereserveerd bij Mobistar. Als het goed is, kan ik hem vrijdag tussen 8 en 10 ophalen.
Kon wel alleen het 16gb model kiezen, dus dat wordt behelpen.
Tsja.. Eerst maar zien of het lukt. In belgie is hij wel 50 euro duurder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef DenS het volgende:
[..]
Hmm. Stomme voorwaarde dat je in België moet wonen
Voor 350 euro lukt het je vast ook wel om een 32 gig iphone 4 te halen, 2e hands. Welke in Nederland gekocht is en simlock vrij is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef SteelDogg het volgende:
Ik kan voor 350 euro een Amerikaanse iPhone 4 32 GB toestel kopen met:
- AT&T Simlock
- iOS versie 4.2.1
- Modemfirmware 3.10.01
De telefoon is al meer dan een jaar oud.. Dus ik wou vragen of ik het toestel simlock vrij kan maken d.m.v. bellen met AT&T (?) / softwarematig d.m.v. UltraSn0w of dergelijk?
Iemand hier ervaringen mee? De Amerikaanse simkaart heeft hij er wel bijgeleverd, en het toestel is ook geactiveerd, maar ik wil niet met een onbruikbare telefoon zitten straks..
Alvast bedankt
Nee, Apple resellers doen heel vaak moeilijk. Je kunt wel een Apple Service Center, zoals Van Leliveld, binnen lopen en om garantie vragen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:02 schreef Rainesz het volgende:
Een vraagje uit pure interesse.
Maar kun je bv niet met een iphone gekocht bij een telecomboer gewoon een Apple retail seller binnenstappen en dan om garantie vragen?
Of dat het sneller is weet ik dan niet,maar misschien dat een retail seller sneller ander telefoon terug geeft of refurbished toestel mee krijgt?
Het punt is dat Apple Premium Resellers de telefoons gewoon opsturen naar de providers/technische dienst v/d providers aangezien garantiekwesties e.d. in Nederland niet via Apple lopen. Het heeft voor de consument dus ook geen toegevoegde waarde om 'm bij een APR in te leveren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, Apple resellers doen heel vaak moeilijk. Je kunt wel een Apple Service Center, zoals Van Leliveld, binnen lopen en om garantie vragen.
Dat vallen gaat volgens mij geen verzekering tegen helpen. Eigen schuldquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:19 schreef k_i_m het volgende:
Mijn vorige Iphone had ook geen verzekering. Toen ik hem twee dagen had viel hij al uit mijn tas waardoor er een barst aan de achterkant zat, hij is later ook nog een keer op de voorkant gevallen (helemaal stuk, het glas viel eruit) en toen hij gemaakt was is hij gestolen. uit mijn tas in een kinderspeelparadijs
.
Ik ga hem deze keer wel verzekeren, maar ik wil zeker weten dat ik er wel wat aan heb, mocht hij nog eens gestolen worden. En dat is vrij tricky, als ik Google mag geloven.
Daar helpt een verzekering wel tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vallen gaat volgens mij geen verzekering tegen helpen. Eigen schuld
Je hoeft je oude niet in te leveren denk je en krijgt zo een nieuwe?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:22 schreef -tape- het volgende:
Ik doe er een verzekering bij, dat sowieso. Als je dan wat krasjes hebt o.i.d. na een jaar; pleur je dat ding op marktplaats en krijg je een nieuwe
Kun je tegenwoordig niet meer voor diefstal verzekeren? Ben best bereid daar een ruitje voor in te gooien hoor, als de verzekeraar langskomt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoeft je oude niet in te leveren denk je en krijgt zo een nieuwe?
Krassen niet, glas eruit kan je wel verzekeren. Ik wil me alleen niet eerst in elkaar laten slaan als mijn telefoon gestolen wordtquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vallen gaat volgens mij geen verzekering tegen helpen. Eigen schuld
Door mensen zoals jij gaan alle verzekeringspremies omhoog.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig niet meer voor diefstal verzekeren? Ben best bereid daar een ruitje voor in te gooien hoor, als de verzekeraar langskomt.
Je kan via inboedelverzekeringen bij verschillende maatschappijen je telefoon verzekeren, maar er zijn ook een aantal "gsmverzekering sites" waar je een verzekering kan afsluiten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef nelisb het volgende:
[..]
Daar helpt een verzekering wel tegen.
Ik vraag me alleen af hoe en waar je hem gaat verzekeren als je hem gekocht hebt via Apple.
Heilig boontje. Ga lekker lopen huilen om zulke dingen. Als ik daardoor een nieuw toestel krijg (t.w.v. 700 euro), wil ik best wat fraude plegen. En met mij menig ander durf ik te wedden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:31 schreef nelisb het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij gaan alle verzekeringspremies omhoog.
Zielig figuur.
Geen. Ik heb hem los gekocht, want ik moet nog een jaar met het abonnement van mijn gestolen telefoon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef Adelante het volgende:
Wat voor abo heb jij er bij k_i_m, sim only van het een of ander?
Neequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heilig boontje. Ga lekker lopen huilen om zulke dingen. Als ik daardoor een nieuw toestel krijg (t.w.v. 700 euro), wil ik best wat fraude plegen. En met mij menig ander durf ik te wedden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks heilig boontje. Ik vind gewoon triest dat je fraude moet plegen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heilig boontje. Ga lekker lopen huilen om zulke dingen. Als ik daardoor een nieuw toestel krijg (t.w.v. 700 euro), wil ik best wat fraude plegen. En met mij menig ander durf ik te wedden.
Als je (wanneer je ooit volwassen gaat worden wat niet te hopen is), ook je huis in de hens steekt. Je hebt er tenslotte voor betaald. Zonde om het niet te gebruiken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef -tape- het volgende:
Ik betaal er toch voor? Volgens mij betaal ik voor mijn verzekering hoor. Als ik daar nooit beroep op pleeg vind ik het zonde.
Je moet wel realistisch blijven hequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je (wanneer je ooit volwassen gaat worden wat niet te hopen is), ook je huis in de hens steekt. Je hebt er tenslotte voor betaald. Zonde om het niet te gebruiken.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef -tape- het volgende:
Ach het zou een noodmaatregel zijn, heb nog nooit meegemaakt dat iemand van de verzekering langskwam om het te checken. Voor <¤1000 doen ze niet moeilijk, dan wegen de opbrengsten namelijk niet op tegen de kosten.
Net als met een ongeluk, dan heb ik altijd 2 laptops, 3 HD-TVs en 4 mobiele telefoons op zak. Maandelijkse kosten aan verzekering, wel eens bij elkaar opgeteld wat je totaal aan verzekering heb betaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |