Ik ben ook beter dan jij héquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 3 wedstrijden dat ik Chiellini heb er nog geen een gewonnen. Doe mij Gamberini maar
Als je Chiellini wint, kun je tientallen Gamberini's kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 3 wedstrijden dat ik Chiellini heb er nog geen een gewonnen. Doe mij Gamberini maar
Volgens mij neemt snijder de beste vrijetrappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja en alle anderen niks
Van Persiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens mij neemt snijder de beste vrijetrappenelke keer als ik ermee speel gewoon dodelijk schot
Ik moet voetbaltrainen en bier zuipenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vanavond ergens een potje dan? (:
Laat ik het zo zeggen, als Ajax zondag niet wint, dan krijg jij van mij IF Messi en C. Ronaldo cadeau.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wedden om een Chiellini van niet?
Dealquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:58 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Ajax zondag niet wint, dan krijg jij van mij IF Messi en C. Ronaldo cadeau.
Juist, kan je vast betalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:58 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Ajax zondag niet wint, dan krijg jij van mij IF Messi en C. Ronaldo cadeau.
Jij hebt wel erg veel vertrouwen in Ajax hè...quote:
Dan moet ik voetballen (in de zaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet voetbaltrainen en bier zuipendus vanavond ben ik niet van de partij, morgen avond misschien dan even?
Ik ben zelf een Nac fan, en heb daarnaast veel sympathie voor PSV.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel vertrouwen in Ajax hè...
Feyenoord is niet meer het Feyenoord van vorig seizoen hèAf en toe spelen ze erg goede wedstrijden nu.
Door met minder dan 5-0 te verliezen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh en ik denk dat Feyenoord ook voor een leuke verrassing gaat zorgen dit weekend.
En ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Nac fan, en heb daarnaast veel sympathie voor PSV.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat Feyenoord uberhaupt kans heeft, maar mocht ik ernaast zitten dan heeft PSV er hopelijk van geprofiteerd
Zo zijn er wel meer. Wallyson bijvoorbeeld. Snap niet dat hij maar een 76 is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:14 schreef BDIL het volgende:
Honda = A BEAST , als hij nog wat hoger pace had en dribbel dan was hij de beste speler uit het spel, nu dribbelt hij ziek versnelt goed en schot om u tegen te zeggen
Wallyson speelt als een 86, dat zeg ik al vaker hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer. Wallyson bijvoorbeeld. Snap niet dat hij maar een 76 is.
Volgens mij heb ik hem gisteren gekocht in 41212 voor 150c... is toch een Bronze MLS Striker uit Korea Republic?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wallyson speelt als een 86, dat zeg ik al vaker hier.Die gast is zo'n beest dat ik 'm beter vind dan IF Neymar, Pato en Robinho gecombineerd.
Long Tan staat op 3 goals per wedstrijd bij mij trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |