Denk het val wel. Krijg je een fel groen schoentje, is leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:09 schreef IPeePie het volgende:
Hoppa, young in 4-1-2-1-2 opgepikt voor 25k. Als ik er een LM van maak, zou ik dan nog meer winst maken dan als ik hem als LW verkoop?
Is zeker leuk, maar levert dat ook een dikkere portemonnee op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk het val wel. Krijg je een fel groen schoentje, is leuk
Dan kijk je op je markt welke positie voor meer verkoopt ?!?!?!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Is zeker leuk, maar levert dat ook een dikkere portemonnee op?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Is zeker leuk, maar levert dat ook een dikkere portemonnee op?
Ja goede! Doe wat Danny zegt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan kijk je op je markt welke positie voor meer verkoopt ?!?!?!!!
Op de PC staan er niet genoeg op de markt daarvoor?!?@@??!?!@!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan kijk je op je markt welke positie voor meer verkoopt ?!?!?!!!
Midden boven in het dak, hebben ze nooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef Rijst het volgende:
kak 2-2.Nu penaltys met zweethandjes. WIsh me luck!
Je hebt er maar 1 nodig. Vergelijk gewoon de goedkoopste van beide posities en dan de waarde van de positiekaart.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Op de PC staan er niet genoeg op de markt daarvoor?!?@@??!?!@!?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ze9jFc5XbbKogquote:
Oar en Guidetti zijn ook aanradersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:30 schreef vandermar het volgende:
Mijn zilveren dutchies zijn echt
Ik moet alleen nog El Kabir en Drenthe maar voor de rest.
Krul voor 3,7k was niet goedkoper
Castaignos voor 2,5k ook nog eens in de juiste formatie
Beerens
Echt relaxte vleugelspelers heb je in NL.
Cabral, Vicento, Beerens, George
En Fer voor 300 in de juiste formatie opgepikt, normaal staat hij er voor rond de 2,5k op. Niemand bood op Fer dus dan ik maar
Zuur als je weet dat je een klapper had kunnen maken, maar dat dat verneukt wordt door slechts 1 persoon. Aan de andere kant, jij hebt voorkomen dat die mongool een klapper kan maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik had 40k geboden op een 4-4-1 Drogba op 59th minute, niemand bood mee tot 7 seconden voor het einde iemand 41k bied.. daarna ik elke keer het bod verhogen met 10k en hij elke keer met de minimale hoeveelheid. Eikel
Met mijn laatste token hem nog voor 81k binnen gehaald, alsnog de laagste prijs van de dag voor Drogba, maar de winst zal nu met belasting er bij minimaal zijn.
Zijn geen Nederlandersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oar en Guidetti zijn ook aanraders
Ajax wint zondag ook met 6-0quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn geen Nederlanders.
Heb alleen maar Nederlanders en het draait als een tierelier
Gister tegen iemand gespeeld die Messi en Ronaldo in een team had met 74 rating totaal dus daar moest ik tegen spelengelukkig kon hij er geen flikker van, geen enkel trucje kon hij en speelde alles maar diep. Gelukkig had ik Donk en Nelom die alles dichtliepen en zo won ik met 6-0 door 4 goals van Luc en 2 van Beerens
Wedden om een Chiellini van niet?quote:
Ik heb van mijn 3 wedstrijden dat ik Chiellini heb er nog geen een gewonnen. Doe mij Gamberini maarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wedden om een Chiellini van niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |