Ja dat weet/zei ik zelf ook..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef RabbitHeart het volgende:
Je maakt geen kans. Om het even bot te zeggen.
Ban haar uit je leven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef Cakeisam het volgende:
[..]
Ja dat weet/zei ik zelf ook..Heb alleen geen idee hoe hier mee om te gaan.
Naah, lijkt me dat ts zich even over die verliefdheid heen moet zetten, dit lijkt me gevalletje waar vriendschap belangrijker is dan liefde. Ik zeg gewoon vrienden blijven, het doet jou goed, alleen die verliefdheid moet je even voor je zelf uitlaten bloeden.quote:
Ik zou wel gewoon contact met haar blijven houden, want haar vriendschap doet je volgens mij goed. Voor de rest die roze bril proberen af te zetten. Dat is moeilijk en ik geloof echt wel dat ze bijzonder is, maar door dat te blijven herhalen zal de verliefdheid ook stand houden. Ga haar zien als vriend, spreek je waardering voor haar uit als vriend en dan neemt het gevoel denk ik langzaam af. (variatie mogelijk per persoonquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Cakeisam het volgende:
Als ik morgen iemand zoals zij tegen zou komen, dan zou ik daar voor kunnen gaan. Maar dat is niet zo. Het is natuurlijk moeilijk om te beschrijven aangezien niemand hier haar (denk ik) kent en ziet.. maar ze is echt heel bijzonder..Dat vinden/zeggen veel mensen trouwens. Dus ik denk niet dat ik dat zo 1,2,3 kan vergeten. Misschien moet ik het ook wel afkappen, even een tijd geen contact ofzo. Maar dat zal ze niet begrijpen, dus is weer slecht voor de vriendschap. Dat ik bij haar geen kans maak is ook overduidelijk, die aantrekkingskracht is er van haar kant ook totaal niet denk ik (aangezien haar vriend het tegenovergestelde van mij is..
)
Dat dus. Werk aan jezelf totdat je jezelf wel waardig genoeg voor je voelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef kwaliteit. het volgende:
Neem lensen en ga aan krachttraining doen!
The daily life of a true asian. Increasing hand eye coordination and brain power.quote:
Dit dus, want anders blijf je je afvragen wat er had kunnen gebeuren. Lekker hoor, als die gozer over een paar weken zelf een keer langs komt en je die knuppel uit Engeland haar af ziet lebberen waar je bij staat. Niet geschoten is altijd mis en vriendschap waarbij de ene persoon meer gevoelens heeft voor de ander is waardeloos. Er zijn zat andere vriendelijke mensen op de wereld waar je vrienden mee kunt zijn, er zijn een stuk minder meisjes die de moeite van een gebroken hart waard zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat dus. Werk aan jezelf totdat je jezelf wel waardig genoeg voor je voelt.
Blijf bevriend met haar totdat je dat punt hebt bereikt, je zit nu toch al in de friendzone.
Als aan jezelf merkt dat je je wel goed genoeg voelt (doordat andere (knappere) vrouwen in je geïnteresseerd zijn) kan je gaan escaleren door fysiek contact met haar op te bouwen & haar eens uit te vragen. Dan voor de zoen gaan.
Niks is onmogelijk op dat gebied, whether you think you can or can't you're right either way.
Oh en die vriend boeit niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
The daily life of a true asian. Increasing hand eye coordination and brain power.
GTL --> Gaming. Table Tennis. Library.
Goede tips brahquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef Flixxy het volgende:
Alleen OP gelezen.
Beetje herkenbaar, maar minder extreem. Ik vond meisje leuk, BFFs, zij viel altijd op verkeerde jongens. Heb veel gehad aan haar vriendschap (leren sociaal te zijn), maar uiteindelijk voorgenomen nooit meer te verbergen dat ik een meisje leuker vond dan vrienden. Een aantal maanden later veel leuker meisje ontmoet, na tijdje verteld dat ik haar leuk vond (in een notendop) en is vervolgens jarenlang m'n vriendin geweest.
Eerdere meisje voelde zich op tweede plaats gezet (had haar ook verteld dat ik verliefd op haar was, ging ze niet op in, wilde nog steeds vrienden blijven). Zag haar minder omdat mijn vriendin op de eerste plaats kwam, ik spreek haar nu al jaren niet meer. It's the price you pay.
Wat ik TS kan meegeven:
- Werk aan fysiek: pak sportschooltje (of andere intensieve sport), neem lenzen, laat ogen lazeren, of neem 'hippe' bril.
- Gebruik die vriendin als leermeester om sociaal te doen, houd je ogen open voor een potentiële vriendin. Ik denk niet dat je ooit de gevoelens voor die huidige chick kunt verwijderen zolang je met haar omgaat. Als die vriendschap op z'n retour loopt bedank je haar voor alles en ga je door met je leven.
Instand update: ik lees van je ruzie. Balen, maar zat er beetje aan te komen. Ze heeft gelijk dat je voor jezelf moet opkomen. Ga aan je zelfvertrouwen werken, dat doe je o.a. door sportief te worden en sociaal te doen. Hou dus ook maar je ogen open voor een nieuwe vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Sowieso niet teveel focussen op 1 persoon.
Die vier woorden zeggen genoeg: je kunt die verhoopte relatie op je magere, bleke buik schrijven.quote:
TS, als dit allemaal waar is, dan ben je gewoon een droeftoeter die zijn pikkie achterna loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Cakeisam het volgende:
Hallo iedereen! Al weer veel veranderd sinds ik mijn verhaal hier heb gedaan.
Ik besefte dat ik geen kans maakte en heb haar ook verteld dat ik haar leuk vond, maar klaar was om vrienden te zijn. Daarna is alles weer goed gekomen tussen ons.
Half december kreeg ze ruzie met haar vriend en hebben ze het uit gemaakt. Hij zou hier 1 januari komen om dingen uit te praten en het eventueel weer goed te maken.
Oud en nieuw vierden we samen, met collega's en vrienden. Een hele leuke tijd gehad.
Alleen begon ze ineens te huilen, ze was ook al wel wat aangeschoten (net als ik overigens).
Ik vroeg haar wat er aan de hand was en ze zei dat ze niet wilde dat haar vriend de volgende dag zou komen, omdat ze een paar week na het goedmaak gesprek gevoelens voor mij had gekregen.
Door de alcohol viel mijn ongemakkelijkheid zo goed als weg en ik heb haar daar toen gezoend.
De rest kunnen jullie zelf wel raden..
Maar de volgende dag (1 januari ja, nog een gelukkig nieuwjaar trouwens) was ik weer compleet mezelf en al mijn stommiteiten erbij.
Ik zei tegen haar dat ik het wel begreep, dat ze spijt had, ze was immers aangeschoten e.d.
Ook zei ik nog dat ik het aan niemand zou vertellen, omdat ze zich waarschijnlijk zou schamen voor mij.![]()
![]()
Ga zo maar door.
Maar ze zei dat ze alles meende, dat ze zo haar ex zou bellen en zeggen dat hij niet meer kon komen.
Morgen zijn we alweer 1 maand samen. We vertrekken naar het Oosten om vrijwilligerswerk te doen met mensen die geteisterd worden door de kou.
Ik, en ik denk iedereen die ons kent, had dit nooit zien aankomen. Echt nooit.
Maar alles gaat goed tussen ons, ze is perfect voor mij. We wonen ook al samen, snel wel maar gaat allemaal goed.
Ik krijg nog wel gemene opmerkingen naar me toegeworpen.![]()
Ook al zullen velen nooit begrijpen waarom ze voor mij heeft gekozen en zullen er van die klootzakken zijn die mij daar op aanspreken, ik voel me er zelfverzekerd onder.
Ik ben heel heel HEEL gelukkig![]()
Morgen heb ik natuurlijk nog iets speciaal voor haar geregeld, voor we vertrekken.
Ik heb dit vooral nog even geschreven om mensen in mijn situatie een soort hoop te geven.
Heb je überhaupt na de OP nog wat in dit topic gelezen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tja, ik weet hoe het is om "ziek" te zijn van verliefdheid. Verliefdheid voelt alleen goed als je zeker weet dat je een kans maakt, anders is het een enorme kwelling. Dat gevoel gaat ook niet over zo lang je haar nog ziet ben ik bang!
Lolnee, laat maar. Dom van me.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Heb je überhaupt na de OP nog wat in dit topic gelezen?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Godverdomme kerelJij bent het voorbeeld voor miljoenen onzekere nerds.
Eens. Held deze man! Tegen alle verwachting in, zo weinig kans en dan toch het meisje veroverenquote:
Je gelooft liever onzintheorieën als ''de friendzone'' ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:42 schreef Knieschijfkapot het volgende:
moet toegeven dat ik moeite heb om dit te geloven.
Vrouwen maken ook echt geen onderscheid tussen bedmateriaal en beslistnietinbedmateriaal... uhuhquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je gelooft liever onzintheorieën als ''de friendzone'' ?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrouwen maken ook echt geen onderscheid tussen bedmateriaal en beslistnietinbedmateriaal... uhuh
Nou in het echte leven ook hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je zgn. geen relatie meer kunt krijgen als je eerst vrienden bent.
Op internet is dit een feit, in het echte leven totaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |