abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103348768
Mijn eerste post, kan een lang verhaal worden.. dus als je geen zin hebt om te lezen, niet doen.

Ik (man, 21) heb nooit veel vrienden gehad. Waarom? Ben niet erg sociaal maar zeker ook niet contactgestoord. Ik vond het altijd moeilijk om vriendschappen op te bouwen, was denk ik met hele andere dingen bezig (lezen/leren ipv uitgaan en lol hebben etc.)
Daar heb ik vooral in mijn tienerjaren veel moeite mee gehad, nu accepteer ik het meer.

Mijn probleem (soort van):

Ik heb een meisje leren kennen (ook 21). Via via heeft zij mijn email gekregen want ze had wat vragen over een project waar ik o.a aan mee doe en zij misschien ook wilde proberen. (ga daar verder geen details over geven, maar het gaat om een project voor vrijwilligerswerk in het buitenland.)
We hebben wat emails verstuurd en ze leek me heel sociaal en gezellig. Ze heeft een soortgelijke studie gedaan dus dat klikte meteen.
Zo'n 9 maand geleden heb ik haar in het echt ontmoet, en.. ze is.. god, ik weet niet hoe ik haar moet beschrijven. Ze is perfect in zoveel opzichten. Ze is echt heel knap, mooi, aantrekkelijk.. maar naast dat ook nog eens grappig.. vrolijk en slim. Ze is alles wat een man maar zou willen in een vrouw. :@

We gaan vaak uit en ze heeft me echt goed leren dansen. Eigenlijk de vriend(in) die ik nooit eerder heb gehad. Als je bij haar bent krijg je het gevoel alsof ze alleen oog voor jou heeft.
Ook met uitgaan bijvoorbeeld: Ik weet van mezelf dat ik niet knap ben. Ik ben niet gespierd.. bleek.. bril.. onhandig.. tsja typische nerd zegt mijn familie :P . Altijd zitten jongens achter haar aan maar ze geeft hun 0,0% aandacht. We praten hele dagen en lachen veel. Ik heb nog nauwelijks ervaring met vrouwen.. heb 1 vriendin gehad toen ik 18 was, 6 maand. Dit voelt als zoveel meer dan dat ooit was.

Het probleem is dat ik dik in de friendzone zit. Ze heeft een vriend in Engeland waar ze elke dag mee gaat skypen en die ik nu ook al aardig heb leren kennen. Hij heeft geen problemen met onze vriendschap.. ze valt ook echt goed te vertrouwen. Ze gaat daar om de 2 maanden 2 week heen..
Ik voel overduidelijk meer voor haar dan alleen vriendschap ookal weet ik dat het nooit iets zal worden. Als ik iets zeg tegen haar (dat ik verliefd op haar ben) dan zal onze vriendschap waarschijnlijk stuklopen. En dan zou me kapotmaken. Ik merk dat ik haar steeds meer nodig heb en waardeer als vriend.. het heeft me positief veranderd, ik ben gelukkig door haar.

Toch voel ik me nogsteeds ziek door ja, de verliefdheid denk ik. Letterlijk ziek.
Het liefst wil ik haar uit mijn hoofd zetten maar toch blijven zien als vriend.
Hoe meer ik met haar omga hoe sterker mijn gevoel is.. daarom is het ook zo lastig.
Heeft iemand goed advies voor me? Of misschien in een soortgelijke situatie gezeten/ervaringen.
Ik moest het gewoon even van me afschrijven en andere meningen zijn altijd handig, want ik ben op dit moment radeloos!
Alvast bedankt! *)
pi_103348879
Je maakt geen kans. Om het even bot te zeggen.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_103349677
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef RabbitHeart het volgende:
Je maakt geen kans. Om het even bot te zeggen.
Ja dat weet/zei ik zelf ook.. ;( Heb alleen geen idee hoe hier mee om te gaan.
pi_103349921
Pech gehad volgende keer beter.
pi_103350117
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef Cakeisam het volgende:

[..]

Ja dat weet/zei ik zelf ook.. ;( Heb alleen geen idee hoe hier mee om te gaan.
Ban haar uit je leven.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_103350519
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Beach het volgende:

[..]

Ban haar uit je leven.
Naah, lijkt me dat ts zich even over die verliefdheid heen moet zetten, dit lijkt me gevalletje waar vriendschap belangrijker is dan liefde. Ik zeg gewoon vrienden blijven, het doet jou goed, alleen die verliefdheid moet je even voor je zelf uitlaten bloeden.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:47:30 #7
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_103350632
Uhm ja, das wel zuur... Maar je kan hier wel van leren. Zorg dat je de volgende keer niet in de friendzone zit. Laat aan het meisje merken wat je van haar wil en als zij niet geinteresseerd is, dan niet, probeer je het weer bij een ander. Nu wil ik niet zeggen dat je overal moet gaan proberen, maar blijf iig niet in deze situatie hangen. Ga op je doel af. Heeft allemaal met houding en zelfverzekerdheid te maken. Probeer daar dan aan te werken :)
pi_103350716
Neem lensen en ga aan krachttraining doen! ^O^
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_103352256
Als ik morgen iemand zoals zij tegen zou komen, dan zou ik daar voor kunnen gaan. Maar dat is niet zo. Het is natuurlijk moeilijk om te beschrijven aangezien niemand hier haar (denk ik) kent en ziet.. maar ze is echt heel bijzonder.. :) Dat vinden/zeggen veel mensen trouwens. Dus ik denk niet dat ik dat zo 1,2,3 kan vergeten. Misschien moet ik het ook wel afkappen, even een tijd geen contact ofzo. Maar dat zal ze niet begrijpen, dus is weer slecht voor de vriendschap. Dat ik bij haar geen kans maak is ook overduidelijk, die aantrekkingskracht is er van haar kant ook totaal niet denk ik (aangezien haar vriend het tegenovergestelde van mij is.. ;( )
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:26:39 #10
199591 J-Style
Not sure about anything
pi_103352691
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Cakeisam het volgende:
Als ik morgen iemand zoals zij tegen zou komen, dan zou ik daar voor kunnen gaan. Maar dat is niet zo. Het is natuurlijk moeilijk om te beschrijven aangezien niemand hier haar (denk ik) kent en ziet.. maar ze is echt heel bijzonder.. :) Dat vinden/zeggen veel mensen trouwens. Dus ik denk niet dat ik dat zo 1,2,3 kan vergeten. Misschien moet ik het ook wel afkappen, even een tijd geen contact ofzo. Maar dat zal ze niet begrijpen, dus is weer slecht voor de vriendschap. Dat ik bij haar geen kans maak is ook overduidelijk, die aantrekkingskracht is er van haar kant ook totaal niet denk ik (aangezien haar vriend het tegenovergestelde van mij is.. ;( )
Ik zou wel gewoon contact met haar blijven houden, want haar vriendschap doet je volgens mij goed. Voor de rest die roze bril proberen af te zetten. Dat is moeilijk en ik geloof echt wel dat ze bijzonder is, maar door dat te blijven herhalen zal de verliefdheid ook stand houden. Ga haar zien als vriend, spreek je waardering voor haar uit als vriend en dan neemt het gevoel denk ik langzaam af. (variatie mogelijk per persoon ;) )
I prefer lurking, but it seems I just left a comment
pi_103352751
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef kwaliteit. het volgende:
Neem lensen en ga aan krachttraining doen! ^O^
Dat dus. Werk aan jezelf totdat je jezelf wel waardig genoeg voor je voelt.
Blijf bevriend met haar totdat je dat punt hebt bereikt, je zit nu toch al in de friendzone.

Als aan jezelf merkt dat je je wel goed genoeg voelt (doordat andere (knappere) vrouwen in je geïnteresseerd zijn) kan je gaan escaleren door fysiek contact met haar op te bouwen & haar eens uit te vragen. Dan voor de zoen gaan.

Niks is onmogelijk op dat gebied, whether you think you can or can't you're right either way.

Oh en die vriend boeit niet.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103352880
En kom ook even gedag zeggen in dit topic: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #351

Als je vaker in de friendzone komt bij vrouwen, probeer je intenties vanaf het begin duidelijk te maken door fysiek contact.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:35:15 #13
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353034
GTL Bro!

Gym

Tan

Laundry
pi_103353115
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
GTL Bro!

Gym

Tan

Laundry
The daily life of a true asian. Increasing hand eye coordination and brain power.
GTL --> Gaming. Table Tennis. Library.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:41:15 #15
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353283
iemand heeft me door... *rent weg*

Anyway TS, kom vaker hangen bij de topic die Flepke heeft geadviseerd. Neem onze humor met een korreltje zout. Gezellig edoch leerzaam denk ik!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinji op 21-10-2011 00:29:40 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:28:21 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_103355325
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dat dus. Werk aan jezelf totdat je jezelf wel waardig genoeg voor je voelt.
Blijf bevriend met haar totdat je dat punt hebt bereikt, je zit nu toch al in de friendzone.

Als aan jezelf merkt dat je je wel goed genoeg voelt (doordat andere (knappere) vrouwen in je geïnteresseerd zijn) kan je gaan escaleren door fysiek contact met haar op te bouwen & haar eens uit te vragen. Dan voor de zoen gaan.

Niks is onmogelijk op dat gebied, whether you think you can or can't you're right either way.

Oh en die vriend boeit niet.
Dit dus, want anders blijf je je afvragen wat er had kunnen gebeuren. Lekker hoor, als die gozer over een paar weken zelf een keer langs komt en je die knuppel uit Engeland haar af ziet lebberen waar je bij staat. Niet geschoten is altijd mis en vriendschap waarbij de ene persoon meer gevoelens heeft voor de ander is waardeloos. Er zijn zat andere vriendelijke mensen op de wereld waar je vrienden mee kunt zijn, er zijn een stuk minder meisjes die de moeite van een gebroken hart waard zijn.
pi_103355921
Laat je eigen geluk inderdaad niet zoveel afhangen van haar, werk aan jezelf en je vindt je eigen geluk. En als je weer normaal kan denken zul je zien dat er nog een paar miljoen van die super speciale vrouwen rondlopen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:50:45 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_103358041
Pijnlijk bro, maar move on. ;(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:12:25 #19
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103361616
Je hebt twee keuzes: Je blijft bij haar en blijf vrienden, met de kans dat de verliefdheid niet afneemt en depressief word. Of je neemt steeds meer afstand en laat het gaan.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:34:32 #20
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_103370465
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

The daily life of a true asian. Increasing hand eye coordination and brain power.
GTL --> Gaming. Table Tennis. Library.
:D :D
pi_103375471
Gewoon goed bevriend blijven maar het idee van "meer" willen uit je hoofd zetten. Dat is inderdaad moeilijk, maar beide andere uitwegen lijken me in dit geval helemaal slecht. Zowel laten merken wat je voelt, als haar niet meer zien helpt je vriendschap naar de klote en dat zou zonde zijn.

Tip: Als je iets met haar gaat doen waar meerdere mensen zijn probeer dan eens contact te zoeken/flirten met andere meiden. Op die manier denk je minder aan haar, en ga je je minder afhankelijk (verliefd) voelen. En daarbij merk je het dan snel genoeg als ze toch iets voor je zou voelen :P
pi_103379607
Bedankt voor al het advies, even een update:
We hebben vandaag een ruzie gehad.. Ze vroeg of ik mee wilde gaan naar een verjaardag van een van haar vrienden, zo gezegt zo gedaan. Toen we daar waren ging zij meer haar eigen weg, wat ik ook wel begrijp maar voor mij was het heel ongemakkelijk juist omdat ik niet zo spontaan ben in het begin..

Aan het eind (uurtje geleden) zaten we met z'n allen aan tafel en hoorde ik haar en een vriendin praten over mij. Ze vond het een beetje raar dat ik mee was, en ze vroeg waarom wij ooit vrienden waren etc. Verder ook nog wat andere (kwetsende) dingen. Ik had het gevoel dat ze (mijn vriendin) totaal niet voor me opkwam en daar heb ik haar 1 op 1 op aan gesproken.

Ze is toen best boos geworden, ze zei o.a:
"Ik weet dat je het moeilijk hebt met dit soort dingen maar je kan niet van me verwachten dat ik elke minuut bij je ben." en "Als jij een probleem hebt met haar (die andere vriendin) dan moet je voor jezelf opkomen.. je bent een volwassen man, je moet niet om elk ding een drama maken en denken dat ik je overal voor zal beschermen." en "Je hoeveel ik om je geef, maar als het altijd zo moet gaan, zullen we wat minder tijd met elkaar moeten doorbrengen.. want dit kan je niet blijven doen. Niet tegen mij.. en ook niet tegen jezelf."

Het is waar maar ik was door de frustratie van de hele dag op dat moment blind van woede en heb haar uitgescholden ( ;( ) om daarna heel kinderachtig de deur uit te stormen.

Op de fiets naar huis tijd gehad om af te koelen en toen kwam de spijt. Ik heb dat haar gesmst en gevraagt of alles nog oké was 8)7 . NIET NATUURLIJK. Ze zei dat ze dit niet over de telefoon wilde bespreken, we hadden het er nog wel eens over. Stuurde ik terug: Morgen? En daar kreeg ik het volgende antwoord op: Ik denk over een week of 3 pas, heb nu geen zin hierin en ga volgende week naar ENG.

We spraken elkaar elke dag wel dus ik weet dat dit serieus is. Hoe dom ben ik geweest.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:56:34 #23
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_103381499
Gast echt... laat haar gaan. Dit wordt echt niks. Zet je er ajb overheen!
pi_103383660
TS ik weet PRECIES hoe het voelt. Sterkte wat je keuze zal worden!

Ik heb net een account aangemaakt omdat ik het kwijt wou na maandenlang Fok! Forum leren kennen. Ik twijfelde of ik een topic wou openen maar dankzij jou ga ik dat vandaag in de avond doen. Bedankt TS.

Edit: zag net je update , that sucks.. ;(
pi_103383964
Balen. Dat wegstormen was tot daaraan toe maar je had niet zo met hangende pootjes terug moeten komen (lees: niet sms'en)
pi_103386891
Alleen OP gelezen.

Beetje herkenbaar, maar minder extreem. Ik vond meisje leuk, BFFs, zij viel altijd op verkeerde jongens. Heb veel gehad aan haar vriendschap (leren sociaal te zijn), maar uiteindelijk voorgenomen nooit meer te verbergen dat ik een meisje leuker vond dan vrienden. Een aantal maanden later veel leuker meisje ontmoet, na tijdje verteld dat ik haar leuk vond (in een notendop) en is vervolgens jarenlang m'n vriendin geweest.

Eerdere meisje voelde zich op tweede plaats gezet (had haar ook verteld dat ik verliefd op haar was, ging ze niet op in, wilde nog steeds vrienden blijven). Zag haar minder omdat mijn vriendin op de eerste plaats kwam, ik spreek haar nu al jaren niet meer. It's the price you pay.

Wat ik TS kan meegeven:

- Werk aan fysiek: pak sportschooltje (of andere intensieve sport), neem lenzen, laat ogen lazeren, of neem 'hippe' bril.
- Gebruik die vriendin als leermeester om sociaal te doen, houd je ogen open voor een potentiële vriendin. Ik denk niet dat je ooit de gevoelens voor die huidige chick kunt verwijderen zolang je met haar omgaat. Als die vriendschap op z'n retour loopt bedank je haar voor alles en ga je door met je leven.

Instand update: ik lees van je ruzie. Balen, maar zat er beetje aan te komen. Ze heeft gelijk dat je voor jezelf moet opkomen. Ga aan je zelfvertrouwen werken, dat doe je o.a. door sportief te worden en sociaal te doen. Hou dus ook maar je ogen open voor een nieuwe vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Sowieso niet teveel focussen op 1 persoon.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 03:48:13 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103407919
Ik zou dr niet teveel energie in steken. Gewoon af en toe zien. Meer niet.

De kans dat het wat wordt bijzonder klein. En op korte termijn vermoedelijk nul.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 04:05:30 #28
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103407958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef Flixxy het volgende:
Alleen OP gelezen.

Beetje herkenbaar, maar minder extreem. Ik vond meisje leuk, BFFs, zij viel altijd op verkeerde jongens. Heb veel gehad aan haar vriendschap (leren sociaal te zijn), maar uiteindelijk voorgenomen nooit meer te verbergen dat ik een meisje leuker vond dan vrienden. Een aantal maanden later veel leuker meisje ontmoet, na tijdje verteld dat ik haar leuk vond (in een notendop) en is vervolgens jarenlang m'n vriendin geweest.

Eerdere meisje voelde zich op tweede plaats gezet (had haar ook verteld dat ik verliefd op haar was, ging ze niet op in, wilde nog steeds vrienden blijven). Zag haar minder omdat mijn vriendin op de eerste plaats kwam, ik spreek haar nu al jaren niet meer. It's the price you pay.

Wat ik TS kan meegeven:

- Werk aan fysiek: pak sportschooltje (of andere intensieve sport), neem lenzen, laat ogen lazeren, of neem 'hippe' bril.
- Gebruik die vriendin als leermeester om sociaal te doen, houd je ogen open voor een potentiële vriendin. Ik denk niet dat je ooit de gevoelens voor die huidige chick kunt verwijderen zolang je met haar omgaat. Als die vriendschap op z'n retour loopt bedank je haar voor alles en ga je door met je leven.

Instand update: ik lees van je ruzie. Balen, maar zat er beetje aan te komen. Ze heeft gelijk dat je voor jezelf moet opkomen. Ga aan je zelfvertrouwen werken, dat doe je o.a. door sportief te worden en sociaal te doen. Hou dus ook maar je ogen open voor een nieuwe vrienden/vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Sowieso niet teveel focussen op 1 persoon.
Goede tips brah
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:52:09 #29
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_103415895
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cakeisam het volgende:
... We praten hele dagen ...
Die vier woorden zeggen genoeg: je kunt die verhoopte relatie op je magere, bleke buik schrijven.

Als je de hormoontjes niet onder controle kunt houden blijf je beter van haar weg. Waarschijnlijk ging ze enkel met je om omdat ze je zielig vond.

Edit: even verder gelezen, en mijn laatste zin blijkt dus te kloppen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS, als dit allemaal waar is, dan ben je gewoon een droeftoeter die zijn pikkie achterna loopt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bonzai. op 22-10-2011 15:15:19 ]
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:18:14 #30
222384 Bonzai.
pi_103416628
Sad ook dat sportshool weer de ultieme oplossing blijkt te zijn :') |:(
waarin de stenen rusten,
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:01:08 #31
358682 Cakeisam
pi_107450234
Hallo iedereen! Al weer veel veranderd sinds ik mijn verhaal hier heb gedaan.
Ik besefte dat ik geen kans maakte en heb haar ook verteld dat ik haar leuk vond, maar klaar was om vrienden te zijn. Daarna is alles weer goed gekomen tussen ons. :)
Half december kreeg ze ruzie met haar vriend en hebben ze het uit gemaakt. Hij zou hier 1 januari komen om dingen uit te praten en het eventueel weer goed te maken.

Oud en nieuw vierden we samen, met collega's en vrienden. Een hele leuke tijd gehad.
Alleen begon ze ineens te huilen, ze was ook al wel wat aangeschoten (net als ik overigens).
Ik vroeg haar wat er aan de hand was en ze zei dat ze niet wilde dat haar vriend de volgende dag zou komen, omdat ze een paar week na het goedmaak gesprek gevoelens voor mij had gekregen.

Door de alcohol viel mijn ongemakkelijkheid zo goed als weg en ik heb haar daar toen gezoend.
De rest kunnen jullie zelf wel raden..
Maar de volgende dag (1 januari ja, nog een gelukkig nieuwjaar trouwens :') ) was ik weer compleet mezelf en al mijn stommiteiten erbij.
Ik zei tegen haar dat ik het wel begreep, dat ze spijt had, ze was immers aangeschoten e.d.
Ook zei ik nog dat ik het aan niemand zou vertellen, omdat ze zich waarschijnlijk zou schamen voor mij. :') 8)7
Ga zo maar door.
Maar ze zei dat ze alles meende, dat ze zo haar ex zou bellen en zeggen dat hij niet meer kon komen.

Morgen zijn we alweer 1 maand samen. We vertrekken naar het Oosten om vrijwilligerswerk te doen met mensen die geteisterd worden door de kou.
Ik, en ik denk iedereen die ons kent, had dit nooit zien aankomen. Echt nooit.
Maar alles gaat goed tussen ons, ze is perfect voor mij. We wonen ook al samen, snel wel maar gaat allemaal goed.
Ik krijg nog wel gemene opmerkingen naar me toegeworpen. :')
Ook al zullen velen nooit begrijpen waarom ze voor mij heeft gekozen en zullen er van die klootzakken zijn die mij daar op aanspreken, ik voel me er zelfverzekerd onder.
Ik ben heel heel HEEL gelukkig O+
Morgen heb ik natuurlijk nog iets speciaal voor haar geregeld, voor we vertrekken.

Ik heb dit vooral nog even geschreven om mensen in mijn situatie een soort hoop te geven.
:W
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:59:04 #32
114146 Panthera1984
Empress
pi_107452757
:D waar is de like button als je hem nodig hebt!
And the druids turn to stone...
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:34:22 #33
212248 Fingon
pi_107454655
dude wtf.
pics or it didn't happen :P
Beneath the gold, bitter steel
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:02:56 #34
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_107459064
DUDE.... seriously! :D

Als dit waar is ga ik geloven dat god echt bestaat! Mijn god heeft me iig nog nooit uit de friendzone getild (andersom eigenlijk: de vrouw in kwestie laten beseffen dat ik ook leuk voor in bed ben)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:04:30 #35
251581 BeyondTheGreen
Dornish
pi_107459146
Tja, ik weet hoe het is om "ziek" te zijn van verliefdheid. Verliefdheid voelt alleen goed als je zeker weet dat je een kans maakt, anders is het een enorme kwelling. Dat gevoel gaat ook niet over zo lang je haar nog ziet ben ik bang!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:06:42 #36
-1 #ANONIEM
pi_107459247
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Cakeisam het volgende:
Hallo iedereen! Al weer veel veranderd sinds ik mijn verhaal hier heb gedaan.
Ik besefte dat ik geen kans maakte en heb haar ook verteld dat ik haar leuk vond, maar klaar was om vrienden te zijn. Daarna is alles weer goed gekomen tussen ons. :)
Half december kreeg ze ruzie met haar vriend en hebben ze het uit gemaakt. Hij zou hier 1 januari komen om dingen uit te praten en het eventueel weer goed te maken.

Oud en nieuw vierden we samen, met collega's en vrienden. Een hele leuke tijd gehad.
Alleen begon ze ineens te huilen, ze was ook al wel wat aangeschoten (net als ik overigens).
Ik vroeg haar wat er aan de hand was en ze zei dat ze niet wilde dat haar vriend de volgende dag zou komen, omdat ze een paar week na het goedmaak gesprek gevoelens voor mij had gekregen.

Door de alcohol viel mijn ongemakkelijkheid zo goed als weg en ik heb haar daar toen gezoend.
De rest kunnen jullie zelf wel raden..
Maar de volgende dag (1 januari ja, nog een gelukkig nieuwjaar trouwens :') ) was ik weer compleet mezelf en al mijn stommiteiten erbij.
Ik zei tegen haar dat ik het wel begreep, dat ze spijt had, ze was immers aangeschoten e.d.
Ook zei ik nog dat ik het aan niemand zou vertellen, omdat ze zich waarschijnlijk zou schamen voor mij. :') 8)7
Ga zo maar door.
Maar ze zei dat ze alles meende, dat ze zo haar ex zou bellen en zeggen dat hij niet meer kon komen.

Morgen zijn we alweer 1 maand samen. We vertrekken naar het Oosten om vrijwilligerswerk te doen met mensen die geteisterd worden door de kou.
Ik, en ik denk iedereen die ons kent, had dit nooit zien aankomen. Echt nooit.
Maar alles gaat goed tussen ons, ze is perfect voor mij. We wonen ook al samen, snel wel maar gaat allemaal goed.
Ik krijg nog wel gemene opmerkingen naar me toegeworpen. :')
Ook al zullen velen nooit begrijpen waarom ze voor mij heeft gekozen en zullen er van die klootzakken zijn die mij daar op aanspreken, ik voel me er zelfverzekerd onder.
Ik ben heel heel HEEL gelukkig O+
Morgen heb ik natuurlijk nog iets speciaal voor haar geregeld, voor we vertrekken.

Ik heb dit vooral nog even geschreven om mensen in mijn situatie een soort hoop te geven.
:W
O+.

Beest.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:07:02 #37
25985 AlmightyArjen
pi_107459258
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tja, ik weet hoe het is om "ziek" te zijn van verliefdheid. Verliefdheid voelt alleen goed als je zeker weet dat je een kans maakt, anders is het een enorme kwelling. Dat gevoel gaat ook niet over zo lang je haar nog ziet ben ik bang!
Heb je überhaupt na de OP nog wat in dit topic gelezen? :')
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:08:35 #38
251581 BeyondTheGreen
Dornish
pi_107459329
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:07 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Heb je überhaupt na de OP nog wat in dit topic gelezen? :')
Lolnee, laat maar. Dom van me. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:41:12 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107461040
gast zorg de volgende keer gewoon dat wanneer je een meisje leuk gaat vinden, ze in ieder geval vrijgezel is :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:11:07 #40
311908 ValHallen
Viking
pi_107462381
Godverdomme kerel _O_ Jij bent het voorbeeld voor miljoenen onzekere nerds.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:13:58 #41
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_107462526
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef ValHallen het volgende:
Godverdomme kerel _O_ Jij bent het voorbeeld voor miljoenen onzekere nerds.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:15:41 #42
74202 Faxie
pi_107462610
WTF?!? Uit de friendzone gekomen :o :o
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:16:17 #43
212761 magnetronkoffie
pi_107462641
Geweldig! _O_
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:19:22 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107462778
Geontfriendzoned? Netjes.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:22:10 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107462910
Grote god, hoe kan dit?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:28:41 #46
121917 Paltos
pi_107463239
Haha, wat een wending, goed topic.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:29:21 #47
364404 arachide.
mamachide
pi_107463265
Wat een verhaal O+
#TeamMiley
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:30:10 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107463303
Deze man verdient een standbeeld.
C'est la vie
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:32:08 #49
134195 benzin
pi_107463407
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
Deze man verdient een standbeeld.
Eens. Held deze man! Tegen alle verwachting in, zo weinig kans en dan toch het meisje veroveren _O_
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:36:22 #50
364404 arachide.
mamachide
pi_107463640
TS is een held
#TeamMiley
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:37:27 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107463691
Ik verwissel dingen. :')
C'est la vie
  woensdag 1 februari 2012 @ 00:42:49 #52
364880 Aliana
pi_107466169
SCHATTIGSTE TOPIC OOOIT!
Wat een good-guy! Fijn voor hem dat zij dat inziet.
O+ O+ O+ O+ O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 00:50:20 #53
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_107466387
Ik zou dit op gelijke hoogte willen zetten als neutrino's die sneller dan het licht reizen... Altijd voor onmogelijk gehouden en indien waar werkelijk een doorbraak!
  woensdag 1 februari 2012 @ 01:14:31 #54
340343 SearchTheCity
M-M-M-Madness.
pi_107467019
Dikke smile en zachtjes applaudiserend zit ik dit te lezen. Goed gedaan, TS! Goed gedaan! :D
Are your strings tied tight for proper movement?
  woensdag 1 februari 2012 @ 02:10:12 #55
222384 Bonzai.
pi_107467585
Vreemde wending, maar als het allemaal waar is, had ik wel graag TS' krokodillentranen willen zien toen hij vernam dat het uit was met de ex van dat wijf.
waarin de stenen rusten,
  woensdag 1 februari 2012 @ 02:13:45 #56
119554 -Strawberry-
pi_107467603
Toffe afloop TS. :) Inderdaad de manier om uit de friendzone te komen en haar jou in een ander licht te laten zien door in zo'n dronken bui gewoon zoiets te doen. Kan fout gaan, maar gelukkig heeft het bij jou goed uitgepakt. Ik hoop alleen dat het gen rebound gevalletje wordt. Gezien het feit dat jullie gaan samenwonen zal het serieuzer zijn dan dat, al is het snel.
  woensdag 1 februari 2012 @ 02:21:16 #57
352919 skit
pi_107467644
Happy end O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 02:32:23 #58
360162 Gesplit
pi_107467705
Goede gedaan!!
  woensdag 1 februari 2012 @ 03:57:32 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107467884
ik wou net advies geven en zeggen dat je een man moest worden, maar dat ben je al geworden. Chapeau. En ik wil nog even in het gezicht van de mensen lachen die zeggen dat het allemaal zo moeilijk is. Dat is het dus niet.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 1 februari 2012 @ 07:15:46 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_107468169
Nice.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:12:56 #61
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107468553
Wow, dit was niet de afloop die ik verwacht had (sorry daarvoor) gefeliciteerd TS *O* Zo zie je maar dat het wel kan :D

Maar even voor de duidelijkheid, je was dus nooit gefriendzoned ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:40:58 #62
308113 FreezePop
pi_107468807
En al die haters maar haten in dit topic. Deze man is een echte man.
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:02:32 #63
317030 johnykamau
pi_107470176
TROLLLLLLL
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:42:22 #64
341528 Knieschijfkapot
pi_107472890
Geweldig verhaal als het gebeurd is, moet toegeven dat ik moeite heb om dit te geloven. Wens je heel veel succes, maar ga er niet bij zitten treuren als het niet goed afloopt, er is altijd beter.
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:57:11 #65
308666 Cactus1
O+
pi_107473385
Sprookjes die toch uitkomen O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:59:28 #66
54994 Soldier2000
pi_107473462
Wow, dit moet een sticky worden :D
BlaBlaBla
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:05:31 #67
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_107473651
Hulde en zulks! Veel geluk :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:12:07 #68
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_107473886
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:42 schreef Knieschijfkapot het volgende:
moet toegeven dat ik moeite heb om dit te geloven.
Je gelooft liever onzintheorieën als ''de friendzone'' ? :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:31:46 #69
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_107474551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je gelooft liever onzintheorieën als ''de friendzone'' ? :')
Vrouwen maken ook echt geen onderscheid tussen bedmateriaal en beslistnietinbedmateriaal... uhuh

:{w
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:33:48 #70
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_107474614
quote:
13s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Vrouwen maken ook echt geen onderscheid tussen bedmateriaal en beslistnietinbedmateriaal... uhuh

:{w
:')

Ik doelde op het feit dat je zgn. geen relatie meer kunt krijgen als je eerst vrienden bent.
Op internet is dit een feit, in het echte leven totaal niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:34:42 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107474634
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Ik doelde op het feit dat je zgn. geen relatie meer kunt krijgen als je eerst vrienden bent.
Op internet is dit een feit, in het echte leven totaal niet.
Nou in het echte leven ook hoor.
C'est la vie
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:17:05 #72
1116 Ronald
pi_107480050
Als dit verhaal echt is, dan moet het verfilmd worden.

Iemand die is gedefriendzoned is echt uniek in de geschiedenis van de mensheid denk ik.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:37:17 #73
289571 b4kl4p
Dr.
pi_107483016
Woow crossed the abyss of despair, wat een ballen heeft deze man! Hulde!
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:17:16 #74
237111 Kont
pi_107484507
WTF!

You got me fooled. Nice Dude!
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:12:28 #75
192237 needakill
pi_107488955
Ik heb al een paar keer gezien dat vrienden die al jaren vrienden zijn een relatie krijgen. No big news.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')