Ik wist het tot voor 7 jaar geleden ook niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen wat arretjescake is ?
In the caf:quote:
Gebrande CD?quote:Hebben jullie nog een idee voor een cadeautje dat ik per post kan versturen?
Voor een vriendin die ik al heel lang ken, maar die ik maar hooguit 1 keer per jaar zie.
Ben even inspiratieloos.
Een VHS tape past precies door de brievenbus..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:09 schreef wyccie het volgende:
Damn, dat lijkt me allemaal lekker joh, PS!
Een cd vind ik niks. Ik weet nu ook helemaal niet naar wat voor muziek ze luistert. Haar muzieksmaak wisselt per relatie.En met mijn muzieksmaak heeft ze ook niks.
Ik denk dat ik maar een pakketje samenstel. Beetje zoals jij van Nem hebt gekregen.
Jummie!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In the caf:
Soups: Pasta Fagiolibeef, Thai Sweet Potato
Entreé: Hungarian Chicken Paprikas, Cabbage,Carrot & Onion Curry, Beef & Noodles, Mango & Papaya Tofu
Sides: Mashed Potatoes, Egg Noodles, Sliced Carrots, Salad Bar
Dessert: Dbl. Chocolate Chip Cookies, Apple Crisp
Oak Room:
Soups: Pasta Fagiolibeef, Thai Sweet Potato
Entreé: Burger Bar, Beef or Turkey Burger, Veggie Burger, Assorted Cheeses & Sauces, Beer Batter Fries
Sides: Chicken Caesar Salad, Salad Bar, Grilled Onion, Mushrooms, Bacon
Gewoon 10x de grilled onion bestellen in de Oak Room en 1 voor 1 weg knagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In the caf:
Soups: Pasta FagioliBeef, Thai Sweet Potato
Entreé: Hungarian Chicken Paprikas, Cabbage,Carrot & Onion Curry, Beef & Noodles, Mango & Papaya Tofu
Oak Room:
Entreé: Burger Bar, Beef or Turkey Burger, Veggie Burger, Assorted Cheeses & Sauces, Beer Batter Fries
[..]
Gebrande CD?
Eeeh..vertel eens iets meer? Woont ze in Nederland?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
Wat is het menu dan?
Hebben jullie nog een idee voor een cadeautje dat ik per post kan versturen?
Voor een vriendin die ik al heel lang ken, maar die ik maar hooguit 1 keer per jaar zie.
Ben even inspiratieloos.
Isis-en-Osiris-allemachtig! Groei je niet helemaal dicht met zo'n menu? Klinkt goed, dat wel, maar je begint toch te begrijpen waarom er zoveel volvette Amerikanen rondlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In the caf:
Oak Room:
[..]
Knap!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ja je kiest nog altijd zelf hoeveel je opschept. Ik heb juist gewicht verloren hier
Schep dan nog maar een keer extra op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ja je kiest nog altijd zelf hoeveel je opschept. Ik heb juist gewicht verloren hier
nee want niet te etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schep dan nog maar een keer extra op.
Ach, neus dicht en nassen.quote:
Is die salad bar ook zo erg dan? Lijkt me dat dat nou net NIET 3x ingevroren en processed is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ook hoor. Blubber komkommerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is die salad bar ook zo erg dan? Lijkt me dat dat nou net NIET 3x ingevroren en processed is.
Als dat een beetje fatsoenlijk is, schep ik zulke dingen altijd meerdere malen op
Wat zou jij nou typisch Amerikaans eten noemen? Een Amerikaanse die ik ontmoette op een cursus Iers in Ierland kwam niet verder dan pizza.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ook hoor. Blubber komkommerEn elke dag hetzelfde
Nee, natuurlijk is pizza niet Amerikaans. Maar, zoals gezegd, het was een Amerikaanse die hiermee aankwam.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wordt toch zo ziek van mensen die denken dat pizza amerikaans is
Ik zou zeggen mais op de kolf, pompoentaart, gefrituurde kip, kippenvleugeltjes, gevulde kalkoen...
Mac & cheese ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou zeggen mais op de kolf, pompoentaart, gefrituurde kip, kippenvleugeltjes, gevulde kalkoen...
hmm ja maar mac is dan toch wel weer italiaansquote:
was niet tegen jou bedoeldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is pizza niet Amerikaans. Maar, zoals gezegd, het was een Amerikaanse die hiermee aankwam.
Vooral de kant en klaar variant natuurlijk maakt het iets meer Amerikaans.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmm ja maar mac is dan toch wel weer italiaans
quote:Prepared boxed macaroni and cheese is high in saturated fat, trans fat, cholesterol, and sodium and low in dietary fiber and other essential nutrients.[9][10]
Macaroni and cheese is considered a poor food choice for people seeking to lose weight
Snap ik echt wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was niet tegen jou bedoeldsorry, dat kwam zo over
is toch mooi, hart en vaat ziekte in een blikjequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
is toch mooi, hart en vaat ziekte in een blikje
Ik vind 't sowieso niet grappigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
whahaha dat mag ik eigenlijk niet grappig vinden
Truste!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef Nico_S. het volgende:
En nu ga ik te bed, dromend van een goed Iers (c.q. Engels) ontbijt.
Zegt meer iets over de betrouwbaarheid van wiki als bron.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind 't sowieso niet grappigMoet dit leuk zijn?
Eet smakelijk.quote:
Lul!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zitten me hier een beetje lekker te maken. Roadfoodforum!
Is je eigen schuld, met je Engelse ontbijtfotoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lul!!![]()
Net nu ik wil gaan slapen. Nu inderdaad eerst maar even op roadfood kijken.
Correct.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is je eigen schuld, met je Engelse ontbijtfoto
daarom vond ik het grappig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zegt meer iets over de betrouwbaarheid van wiki als bron.
Heeft SBS dat bericht nog niet overgenomen?
Een TV-zender die ook een medisch centrum en politiebureau draait, dat is vrij uniek...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zegt meer iets over de betrouwbaarheid van wiki als bron.
Heeft SBS dat bericht nog niet overgenomen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ok, voor mijn eerste keer
1. Emma Donoghue - Kamer (zoo goed)
2. Ovidius - Metamorphoses (mag dat?)
3. Ayn Rand - Atlas Shrugged (blij om te zien dat ik niet de enige ben)
4. Kluun - Komt een vrouw bij de dokter
5. J.K. Rowling - Harry Potter and the Deathly Hollows
6. J.M Barrie - Peter Pan
7. Goethe - Das Leiden der Jungen Werther
8. Christiane F e.a - Christiane F.
9. Herman Koch - Het Diner
10. Dan Brown - De Da Vinci Code
11. Isabel Hoving - De Gevleugelde Kat
12. Aeneas - Virgilius (mag dat?)
13. Boudewijn Büch - De Kleine Blonde Dood
14. J.D. Salinger - The Catcher in the Rye
15. Patrick Süsskind - Das Parfum
16. Thomas Mann - Der Tod in Venedig
17. J. Bernlef - De Verloren Zoon
18. Alice Sebold - The Lovely Bones
19. Rumer Godden - Maar ik wil dansen
20. Annie M.G. Schmidt - Pluk van de Petteflet
21. Roald Dahl - Mathilda
22. Thea Beckman - Saartje Tadema
23. Kathy Hepinstall - Het huis der zachtmoedige mannen
24. Carry Slee - Pijnstillers
25. Evert Hartman - Gegijzeld
Alle titels in de taal waarin ik het gelezen heb
conclusie: wii hebben niet dezelfde smaak qua boekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 06:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor de gein maar eens meegedaan voor de Fok! boeken top 100. FOK! Boekentop 100 2011
Eigenlijk best leuk om over na te denken was dat. Dit is mijn top 25 (ongeveer, ik heb het niet heel precies gerangschikt.)
[..]
wat lees jij zoal? Dit is nog best breed trouwens, en bevat totaal niet wat ik voor de ontspanning lees. Terug in Amsterdam kon ik zo 10 boeken per twee weken lezen ofzo, soms meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
conclusie: wii hebben niet dezelfde smaak qua boeken
Ik heb er geen enkele van gelezen
Ja, gewoon Nederlandse.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeh..vertel eens iets meer? Woont ze in Nederland?
Zeep doet het goed tegenwoordig!
Nou, dat valt ook wel mee. Je hebt wel door dat je van elke gang gewoon iets moet kiezen? En er is best wat aan groente/salade te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:27 schreef Nico_S. het volgende:
Isis-en-Osiris-allemachtig! Groei je niet helemaal dicht met zo'n menu? Klinkt goed, dat wel, maar je begint toch te begrijpen waarom er zoveel volvette Amerikanen rondlopen.
Je hebt de Italiaanse met dunne bodem en de Amerikaanse met dikke bodem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Ik heb laatst een mooi boekje gekocht waarin ik bij kan houden wat ik heb gelezen en waarin dus ook vragen gesteld staan die je in kunt vullen. Maargoed, zoiets moet je maar net leuk vinden. Je kunt het ook zien als een waardeloos iets, want wat je leest kun je ook makkelijk bijhouden in een schrift ofzo (of gewoon niet bijhouden).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat wel. Ik weet ook wel welke schrijvers, maar ik weet niet of zij de nieuwste titels al heeft.
Misschien een bon en nog wat leesbenodigdheden (boekenlegger etc.).
Zij is niet zo'n type. Dat is eigenlijk meer iets voor mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb laatst een mooi boekje gekocht waarin ik bij kan houden wat ik heb gelezen en waarin dus ook vragen gesteld staan die je in kunt vullen. Maargoed, zoiets moet je maar net leuk vinden.
Om 17.45 uur gaan we de lucht pas in...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe laat vertrekken jullie MM?
Oh, maar dat dieet kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Als je denkt dat er iets niet klopt, op je strepen staan hoorDe tweeling van m'n neef heeft infecties gehad, en zijn vrouw had iets van 'volgens mij is het bloedarmoede' maar de artsen wouden nog even afwachten. En na het weekend hebben ze toch een bloedtransfusie gedaan en knapte het meisje meteen op
zo zonde dat ze niet eerder iets gedaan hebben
Maar als jij voelt dat het niet klopt moet je dat wel zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, maar dat dieet kan geen kwaad.
Ik heb drie metingen in totaal gehad. De laatste was gewoon een vingerprikje. Heb ook een meting gehad met een heel vies drankje een paar weken daarvoor en toen was het prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef wyccie het volgende:
Heel toevallig was ik bezig met een stuk over diabetes in de zwangerschap, dus ik heb het protocol van het ziekenhuis hier voor me liggen.
Heb je eigenlijk de orale glucose tolerantietest gehad waarbij je eenmalig 100g gram glucose toegediend kreeg en met bloedmetingen uit een infuus, of een vingeprikje?
Zal ik zeker doen, maar in dit geval is dat niet echt van toepassing.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar als jij voelt dat het niet klopt moet je dat wel zeggen
Hahaha, ik heb nooit de indruk gehad dat ze daar in het ziekenhuis iets van aantrokken. Ik ben bij beide in het ziekenhuis bevallen, maar alles wat ze doen of willen gaan doen, ging in overleg. Je kunt vooraf ook aangeven wat je persé wel of niet wil. Bij beide bevallingen ging het zoals ik het ook zou willen, geen enkele klacht. Wel even balen van die glucosequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb drie metingen in totaal gehad. De laatste was gewoon een vingerprikje. Heb ook een meting gehad met een heel vies drankje een paar weken daarvoor en toen was het prima.
De vraagKijken ze er van op als je de hele boel daaronder gewoon laat voor wat het is. Dus, niks mee bijwerken of wat dan ook. Of moet ik me dan gaan schamen.
Ging als een speer. Heb eerst een uur met haar meegepuft. Ze had al gauw persweeën. Een kwartier later had ik het kind al in mijn handen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:50 schreef Soempie het volgende:
Ging het trouwens allemaal goed vanmorgen?
Weet je waar ik bang voor ben, dat ze in het ziekenhuis veel eerder ingrijpen en niet zo goed aangeven wat er gaat gebeuren. Bijvoorbeeld, pijnbestrijding, opwekkers, etc.
Dat vieze drankje lijkt me dan de orale glucosetolerantietest. Als die afwijkend is, doen ze dus die dagcurven, om te kijken of je na het dieetadvies weer goed in je bloedsuikers zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb drie metingen in totaal gehad. De laatste was gewoon een vingerprikje. Heb ook een meting gehad met een heel vies drankje een paar weken daarvoor en toen was het prima.
De vraagKijken ze er van op als je de hele boel daaronder gewoon laat voor wat het is. Dus, niks meer bijwerken of wat dan ook. Of moet ik me dan gaan schamen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ging als een speer. Heb eerst een uur met haar meegepuft. Ze had al gauw persweeën. Een kwartier later had ik het kind al in mijn handen.
Bij mij was die orale test dus prima. Een aantal weken later gingen ze de bloedgroep van de baby bepalen en hebben ze direct die vingerprik meegenomen. En daaruit kwam dus die 7,9. Baby is trouwens net als ik rhesus negatief, dus hoef geen injectie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vieze drankje lijkt me dan de orale glucosetolerantietest. Als die afwijkend is, doen ze dus die dagcurven, om te kijken of je na het dieetadvies weer goed in je bloedsuikers zit.
En over daar beneden hoef je je niet druk te maken. Ze hebben al zo veel gezien. Wel kan ik je aanraden om het tussen de benen korter te houden, omdat het met hechten en zo makkelijker is. Dan w rden er geen haren meegetrokken.
En over urine en ontlasting hoef je je ook geen zorgen te maken. Hoort er ook bij.
Het kan ook zijn dat je een "veter" krijgt, die heb ik ook gehad. Die kan zorgen voor ontsluiting en heeft als bijwerking, voor zover ik begrepen heb, dat je weeën krijgt. Dat is met een gel minder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ging als een speer. Heb eerst een uur met haar meegepuft. Ze had al gauw persweeën. Een kwartier later had ik het kind al in mijn handen.
Je moet, als je toch in het ziekenhuis terechtkomt, goed aangeven dat je het allemaal spannend vindt en graag wilt dat ze je alles uitleggen. Pijnbestrijding krijg je niet zomaar als je er niet om vraagt. Bij een ruggenprik krijg je waarschijnlijk 2 keer uitleg, van zowel de arts als de anesthesist. Soms zelfs nog door de verpleging en de co-assistent.
Wel is het zo dat wanneer ze vinden dat je te traag gaat, je wel wat extra weeënstimulatie krijgt. Vaak is het een stofje via het infuus, en dat stofje is eenzelfde stofje als wat je lichaam aanmaakt.
Mocht je laat zijn, en het kind is groot, maar je hebt nog geen tekenen van ontsluiting of wat dan ook, geven ze je eerst 1 of 2 dagen wat tabletjes.
Was dat een veter waarin dat stofje zat en dan langzaam vrijkomt? Of een katheter met water?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
Het kan ook zijn dat je een "veter" krijgt, die heb ik ook gehad. Die kan zorgen voor ontsluiting en heeft als bijwerking, voor zover ik begrepen heb, dat je weeën krijgt. Dat is met een gel minder.
Dat eerste!! Heeft een werking van 24 uur. Gelukkig kreeg ik er weeën op en hoefde ik niet aan het infuus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was dat een veter waarin dat stofje zat en dan langzaam vrijkomt? Of een katheter met water?
Vanochtend was de laatste keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang loop je nog mee op die afdeling, wyc? En is het voor jou ook iets voor de toekomst?
Heb met 32 weken voorlichting over de bevalling bij de verloskundige, dus dan zullen alle onzekerheden ook wel verdwijnen.
Daar heb ik over gelezen, maar dat is een stofje dat hier in het protocol als 2e keus staat. Heb het nog niet meegemaakt dat ze het hebben moeten gebruiken. Hier gebruiken ze als 1e keus een middel dat heel officieel niet eens hiervoor geregistreerd staat, gek genoeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
Dat eerste!! Heeft een werking van 24 uur. Gelukkig kreeg ik er weeën op en hoefde ik niet aan het infuus!
Volgens mij is dat ook per ziekenhuis verschillend. Misschien zelfs wel per persoon/gynaecoloog. Ik heb wel vaker gehoord dat het is gebruikt in het ziekenhuis in Enschede.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanochtend was de laatste keer.Ik vind dit zeker wel leuk en ik zie me dit ook wel doen in de toekomst. En ik hoop ook dat ik na de coschappen eindelijk eens een keus kan maken over wat ik nou wil.
[..]
Daar heb ik over gelezen, maar dat is een stofje dat hier in het protocol als 2e keus staat. Heb het nog niet meegemaakt dat ze het hebben moeten gebruiken. Hier gebruiken ze als 1e keus een middel dat heel officieel niet eens hiervoor geregistreerd staat, gek genoeg.
Oh, wat jammer, maar wel een heel mooie afsluiting zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanochtend was de laatste keer.Ik vind dit zeker wel leuk en ik zie me dit ook wel doen in de toekomst. En ik hoop ook dat ik na de coschappen eindelijk eens een keus kan maken over wat ik nou wil.
Ja, ik word soms ook gek van mezelf. Bedankt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie, het lijkt me wel lastig dat je niet weet wat je wil... heel veel succes met het maken van de voor jou goede keus!!
Jij snapt 'm...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan kan je genoeg Whisky meenemen op de terugweg
Arigato gozaimasu!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
Mevrouw MM en MM. Heel veel plezier in Nippon!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:55 schreef MadMaster het volgende:
35 Kilo aan bagage waar we er 46 mogen hebben...
Dat is netjes!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:55 schreef MadMaster het volgende:
35 Kilo aan bagage waar we er 46 mogen hebben...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Echt weer een vage droom gehad. Uiteindelijk zat ik in een loods in een soort Terminator-achtig tijdperk, compleet voorzien van allerlei wapens. Door een gat in de muur kwam uiteindelijk een vrouw in een rolstoel met lasers en ik had een bazooka-achtig ding waarvan ik de loop enorm lang kon uitschuiven.
En het enige waar ik me druk om maakte was dat als alles kapot was en ik nog zou leven, was dat ik een computer kon vinden waarop ik MP3's kon beluisteren met mijn toekomstige vrouw, want een wereld zonder muziek was echt een ramp
Tot zo ver mijn hersenkronkels.
Dat laatste gedeelte is inderdaad wel wat raar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
Echt weer een vage droom gehad. Uiteindelijk zat ik in een loods in een soort Terminator-achtig tijdperk, compleet voorzien van allerlei wapens. Door een gat in de muur kwam uiteindelijk een vrouw in een rolstoel met lasers en ik had een bazooka-achtig ding waarvan ik de loop enorm lang kon uitschuiven.
En het enige waar ik me druk om maakte was dat als alles kapot was en ik nog zou leven, was dat ik een computer kon vinden waarop ik MP3's kon beluisteren met mijn toekomstige vrouw, want een wereld zonder muziek was echt een ramp
Tot zo ver mijn hersenkronkels.
Goh, waar zou dat nou voor staan. ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goh, waar zou dat nou voor staan. ...![]()
Ik heb tot nu toe twee keer een bevalling meegemaakt. Voor de komende tien jaar is dat wel voldoende geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wyccies verhalen over de bevalling deden me trouwens weer erg denken aan de bevalling van K.
Wat een ervaring was dat toch
Je eigen bevalling?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik hoop er binnen 10 jaar toch minstens nog een mee te maken
Ik kreeg alleen een glimp te zien toen mijn zus net klaar was.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe twee keer een bevalling meegemaakt. Voor de komende tien jaar is dat wel voldoende geweest.
Welke hoop je dan binnen tien jaar mee te maken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou mijn eigen heb ik al meegemaaktmaar ja een eigen kind ja haha
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:41 schreef wyccie het volgende:
Dat was je eigen geboorte, niet je eigen bevalling, PS.
Mag ik jou quoten bij elke vrouw die het daar niet mee eens is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt toch? Als je bevalt gaat het om de vrouw, niet het kind.
oh ja duhquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt toch? Als je bevalt gaat het om de vrouw, niet het kind.
Ik houd graag vast aan semantiek. En dan wel graag met mijn logica.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik jou quoten bij elke vrouw die het daar niet mee eens is?
Komt omdat we altijd aan jou denken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef Soempie het volgende:
Ben ik er niet, gaat het alsnog over bevallingen.
Da's pas 6 uur.quote:
ik niets van dat alles en dat vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Soempie het volgende:
Gek idee dat jullie drie ervaring hebben met bevallingen. Ik heb alleen maar zeer expliciete foto's bekeken.
Moet ik helpen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Soempie het volgende:
Gek idee dat jullie drie ervaring hebben met bevallingen. Ik heb alleen maar zeer expliciete foto's bekeken.
Doei.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dames en heren, het was me wederom een waar genoegen maar het is tijd om op 2 oren te gaan
Ik heb de fotos van mijn eigen bevalling gezien, en ik hoef zoiets niet gauw weer te zijn. Ook van mijn eigen kind niet zo nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Soempie het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, en toen was er Weihenstephaner
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste gedeelte is inderdaad wel wat raar.![]()
Ik heb al lang niet meer gek gedroomd. Wel jammer eigenlijk, want dat is toch een gratis film die ik kijk in de uren die ik toch al niet kan missen. Reuze handig, zo'n droom dus.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goh, waar zou dat nou voor staan. ...![]()
MM, dankje!
Zulke vreemde werelden dromen doe ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom is dat tweede stuk wel raar en het eerste niet?
Ik heb eigenlijk wel vaker schietpartijen gehad. Kogels raken me altijd net niet en soms schiet ik iemand helemaal over hoop. Maar altijd als een reddende actiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zulke vreemde werelden dromen doe ik ook.
Ik ook.quote:
Ik ook. Morgen weer om 08:00u op. Eerste bier om 12:30quote:
Juist wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
Oh ja, en de meeste echt rare dromen post ik hier natuurlijk niet
"Jij eerst!"quote:
quote:Of the 39,000 troops in Iraq, only about 150, a negligible force, will remain to assist in arms sales.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:58 schreef Soempie het volgende:
Ik moest ook lachenquote:
Voldoende, jaquote:
Gaafquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 05:07 schreef MadMaster het volgende:
Doel 1 bereikt: Seoul.
Over 2 uur door naar Fukuoka...
Vanwege je weekritme?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom word ik op zaterdagochtend ook altijd vroeg wakker? dan toch maar goedemorgen
ter info, ik heb nergens over gedroomd, althans, niet dat ik me kan herinneren :-)
Dan verwacht je wel veel vertraging.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb morgen een trein ontbijt en lunch en hoop er voor het diner te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zaterdagavond?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en toen was het alweer zaterdagavond
quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het was een heerlijk dagje gisteren in Amsterdam... enne Nem, mede namens mijn moeder en schoonzus: bedankt voor de Stoop & Stoop tip. We hebben er heerlijk gegeten!!Gaan we vaker naartoe!
Als je er rond 19:00 was, dan wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
Stoop & Stoop zat ook stampvol. Ik had gelukkig gereserveerd. We hadden elkaar dus bijna kunnen tegenkomen?
Toen was ik er nog inderdaad. We zijn rond half 8 richting CS gelopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je er rond 19:00 was, dan wel ja
En ja, ik reserveer meestal ook want het is gewoon populair
Oeh, een triple whopper zou ik nu wel lusten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hier een bakje sushi van de AH liggen. En Burger King food.
Bratwurst und sauerkraut?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben in mijn uppie uit eten geweest, ben in Munche, ben benieuwd hoe lang de accu van mijn telefoon het nog houdt
Geen oplader meegenomen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben in mijn uppie uit eten geweest, ben in Munche, ben benieuwd hoe lang de accu van mijn telefoon het nog houdt
fixed it. En wat Ofy zei dusquote:
Ach ja. Een dood is triest, natuurlijk, maar er zijn ergere verliezen denkbaar. De dood van Einstein schat ik toch wat hoger in.quote:
Daar verschillen de meningen over.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach ja. Een dood is triest, natuurlijk, maar er zijn ergere verliezen denkbaar. De dood van Einstein schat ik toch wat hoger in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat mag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind ze allebei even a-boeiend eerlijk gezegd...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef Mark het volgende:
Dan zijn we op vakantieDe oudste mag nog wegblijven van school, dus we gaan nog een keertje buiten de officiele vakantie om.
Waarschijnlijk zit ik dan dus in Plopsaland
.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Plopsaland in België? Moet erg leuk zijn.
Ik ben vanmiddag gebeld door FC Twente... of Twan a.s. zaterdag bij de wedstrijd FCT - PSV aan de hand van een speler het veld wil oplopen. Natuurlijk!!![]()
En ik ga mee... of course!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
.
Deze week is al geslaagd voordat hij kan beginnen als je dat meemaakt.
Wie is Henk P?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leuk Diaan
Hmmm, dat Henk P dood is heeft hier het nieuws niet gehaald![]()
Nee, nog niet. Daarom is het verstandig op tijd te stoppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze is nog geen 45 (denken we hier) en de vraag die bij mij blijft staan is wat de kans bij mannen dan is...
Oh dat is hier wel gemeld hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Henk Pleket, niet erg bekend hier
quote:Een negerinnetjes gaat voor jaarlijkse controle naar de gynaecoloog.
Wanneer ze open en bloot op de onderzoekstafel ligt trekt de dokter een verontrust gezicht en zegt hoofdschuddend : “Dit moet m’n vrouw zien”. Hij vraagt de goedkeuring van z’n patiënte om z’n vrouw – ook gynaecologe – bij dit geval te halen en krijgt toestemming. De doktersvrouw komt kijken, schrikt zichtbaar en zegt : “Laten we onze zoon hier bijhalen.” De dokter stelt aan de patiënte voor hun zoon – uiteraard ook gynaecoloog – bij dit interessante geval te halen en aldus geschied. Zoonlief verschijnt, kijkt en zegt : “ Mijn god, neen, niet doen !”. Het negerinnetje is inmiddels de wanhoop nabij en vraagt angstig wat er aan de hand is. De dokter stelt haar meteen gerust en verklaart : “Helemaal niets ergs, wij wilden een zwarte Mercedes kopen met een rood interieur maar bij nader inzien gaan we dat toch maar niet doen !”
niet eens een klein beetje grappigquote:
Dat heeft wel een héél hoog fröbelgehalte....quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En voor de volgende keer dat men voor cadeau ideetjes zoekt: http://www.instructables.com/id/101-Crafty-Gifts-To-Make/
quote:
Waarom niet? Vind je het racistisch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet eens een klein beetje grappig![]()
nee, zie gewoon de grap er niet inquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind je het racistisch?
Wat ben je toch netjes...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, zie gewoon de grap er niet in
Wat ben jij toch netjes.quote:
En dat vraag je aan mij!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie gaat er vanavond naar Johan Derksen kijken?
Met je antwoorden.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:52 schreef Etcetera het volgende:
pc is weer thuis, zooi ook, en heb min of meer opgeruimd en aangesloten.
Ja, PS heeft geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef Whiteguy het volgende:
Pfff.. drukke weekend weer voorbij. Nog iets gemist hier?
Even terug gelezen, maar ik moet bekennen dat ik ook wel betere grappen gehoord heb hoor...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, PS heeft geen gevoel voor humor.
Idem, maar hij is wel grappig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Even terug gelezen, maar ik moet bekennen dat ik ook wel betere grappen gehoord heb hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Ondanks dat ik hier in een straal van 100m ongeveer 20 verschillende eetgelegenheden heb zitten.. kook ik eigenlijk altijd zelf...
Maar vandaag toch maar even broodje falafel gehaald bij de overburen - foute keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
nou zeg...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, PS heeft geen gevoel voor humor.
?quote:
Nou, dacht dat je hem niet begreepquote:
Dat kun je op twee manieren opvattenquote:Ik ben zelf trouwens best grappig, naar het schijnt.
Heb ik al gezien, geen zin om die nog een keer te kijken.quote:
Als het niet al te lang geleden is moet het kunnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ik al gezien, geen zin om die nog een keer te kijken.
Ook al is dat misschien niet handig. Maar heb geen zin om 6 uur film te kijken
Twan is lid van de kidsclub van Twente... En dan kun je geloot worden!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet eens een klein beetje grappig![]()
En wat onwijs leuk Diaanhoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |