Jij zou het niet eens overwogen hebben denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zou woensdag maar teruggaan![]()
![]()
, denk ik
Precies.quote:
Toch, als ik van de eerste verdieping op de serre kijk vind ik dat juist wel mooi...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:37 schreef ForumGek het volgende:
Ik vind de kleuren van het kleed mooi, maar de vlakken staan me een beetje tegen t.o.v. de tegels van de vloer, als de vloer egaal was geweest had het er beter bij gepast.
Waarom zou dat geen aanbeveling zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef sigme het volgende:
Ik vind het een prachtig kleed. Ik betwijfel of dat een aanbeveling is
.
Ik ben niet van de planning. Maar iig niet meer dit jaar, ik begreep enige tijd geleden al dat we dit jaar al helemaal volgeboekt zijn met sociale verplichtingen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:40 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer komt de meet in jullie huis?
In het algemeen verafschuwt fok mijn smaak (en ik die van bijna iedereen). Vermoedelijk volgt daaruit dat ik geen smaak heb (of een verkeerde).quote:
Wat een geweldig huis! Ontdek het topic nu pas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:43 schreef DS4 het volgende:
Op de valreep vandaag nog gekomen...
[ afbeelding ]
Het begon al donker te worden, dus geen geweldige foto, morgen doen we dat gewoon opnieuw.
Zou dat echt verschil maken ja?quote:Op zondag 13 november 2011 09:17 schreef DS4 het volgende:
De luidsprekers zijn geplaatst met de oren...
Ik vind hem ook prachtig, beide kleden trouwens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:16 schreef sigme het volgende:
Ik vind het een prachtig kleed. Ik betwijfel of dat een aanbeveling is
.
Ja, dat is zeer duidelijk hoorbaar. Zowel ten aanzien van staging als ten aanzien van met name de lagere tonen.quote:
Oh jammer.quote:Op zondag 13 november 2011 09:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat is zeer duidelijk hoorbaar. Zowel ten aanzien van staging als ten aanzien van met name de lagere tonen.
Nee, dit is een enkele woning. En ja, de woning is best groot...quote:Op zondag 13 november 2011 10:02 schreef OeJ het volgende:
Ik moet nog even iets stoms vragen, aangezien ik te lui ben om terug te lezen, dit zijn toch wel twee huizen hč? Ik zie tenminste twee voordeuren. Anders is het echt een kasteel!
quote:Op zondag 13 november 2011 10:10 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dit is een enkele woning. En ja, de woning is best groot...
Even offtopic.. Lage tonen zijn niet richtingsgevoelig... Hoge tonen welquote:Op zondag 13 november 2011 09:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat is zeer duidelijk hoorbaar. Zowel ten aanzien van staging als ten aanzien van met name de lagere tonen.
Nee, maar als je een luidspreker teveel tegen een muur positioneert, of teveel in een hoek, dan kan hij daardoor boemerig gaan klinken...quote:Op zondag 13 november 2011 11:40 schreef theKiD het volgende:
Even offtopic.. Lage tonen zijn niet richtingsgevoelig... Hoge tonen wel
Uitstekend. Zeker de stoomoven is een aanrader. Die wordt vaak gebruikt.quote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vraagje, hoe bevalt de keuken in dagelijks gebruik?
Wat een enorm gave klok!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat ik voor bioscoopstoelen was gegaan maar ziet er erug vet uit!
Dit niet wat voor jou trouwens?:
[ afbeelding ]
http://qlocktwo.com/index.php?lang=enquote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Wat een enorm gave klok!
Wat is het merk/type?
Die is echt gaafquote:Op maandag 14 november 2011 10:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
http://qlocktwo.com/index.php?lang=en
855euro maarquote:Op maandag 14 november 2011 10:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is echt gaaf![]()
Wat kost die klok?
Koopje!quote:
Oef! Dat verklaart waarom ik eenzelfde ontwerp met enige regelmaat als "zelfbouwproject" langs zie komen op een ander forum! Het is een leuke klok, maar voor 855 eure kun je er een hoop lol aan beleven om het zelf te makenquote:
Ik heb ook plannen om hem zelf te gaan maken. D.m.v. een Arduino controller en ledlampjes achter een glasplaat e.d. Zodra ik doorheb hoe het qua software/programmeren moet kan ik aan de slag. Voordeel is dat je dan zelf kunt bepalen welke taal, welke kleuren, welke grootte (1x1 meterquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:30 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Oef! Dat verklaart waarom ik eenzelfde ontwerp met enige regelmaat als "zelfbouwproject" langs zie komen op een ander forum! Het is een leuke klok, maar voor 855 eure kun je er een hoop lol aan beleven om het zelf te maken
Nog even verder off-topic, maar dat zou nou echt een leuk topic voor op FOK! zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb ook plannen om hem zelf te gaan maken. D.m.v. een Arduino controller en ledlampjes achter een glasplaat e.d. Zodra ik doorheb hoe het qua software/programmeren moet kan ik aan de slag. Voordeel is dat je dan zelf kunt bepalen welke taal, welke kleuren, welke grootte (1x1 meter, of juist klein maar fijn)
Maar dat is oftopic.
Wat mis je precies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:36 schreef Iemand91 het volgende:
DS4: ziet er netjes uit.![]()
Hoe ziet de rest van het huis er eigenlijk uit? Dingen die je zeg maar nog niet gepost hebt.
Die heb ik alleen op A1 formaat, dus dat is wat lastig scannen enzo...quote:Plattegrond?*
Ik heb alle delen bekeken. Woonkamer/keuken is bekend. Tuin is bekend. Badkamer heb je ooit gepost. Kantoor was nog niet klaar zei je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat mis je precies?
(en heb je ook even de vorige delen bekeken?)
[..]
Die heb ik alleen op A1 formaat, dus dat is wat lastig scannen enzo...
Waarom is je dakrand wit? Wordt die nog een andere kleur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:01 schreef DS4 het volgende:
De luiken zijn eindelijk geplaatst.
[ afbeelding ]
Binnenkort zal ik het wat beter op de foto zetten met de spiegelreflex...
Nee, die blijft wit. Die had natuurlijk ook in een grijstint gekund, b.v. passend bij het riet, maar dat had het huis donkerder gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:18 schreef Pikhoofd het volgende:
Waarom is je dakrand wit? Wordt die nog een andere kleur?
Arubablauw?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:01 schreef DS4 het volgende:
De luiken zijn eindelijk geplaatst.
[ afbeelding ]
Binnenkort zal ik het wat beter op de foto zetten met de spiegelreflex...
Daar was ik al bang voor, dat ie ver boven mijn budget zou zittenquote:
quote:
quote:
Heb jij geen A1 scanner! Valt me tegen van je...quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat mis je precies?
(en heb je ook even de vorige delen bekeken?)
[..]
Die heb ik alleen op A1 formaat, dus dat is wat lastig scannen enzo...
met een fototoestel kan je niet scannenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:53 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb jij geen A1 scanner! Valt me tegen van je... [ afbeelding ]
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |