De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heel veel bazen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hollywood als je 16 jarige sletjes wil hosselen, dan is dat place 2 be
tevens ook negers.
Altijd gezellig daar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom naar de Stairway in Utrecht dan [ afbeelding ]
Negers hosselen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hollywood als je 16 jarige sletjes wil hosselen, dan is dat place 2 be
tevens ook negers.
Ik was dan ook niet echt serieus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hossel liever gewone Nederlandse jongens
Dat moet eigenlijk wel een keer jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met mij erbij wel
Altijd leuk met Mono op stap
Was je er tegelijkertijd met mij?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ehhhh de laatste keer dat ik er was, was ook de laatste keer dat er een baas/bazin was
1x een biertje gedronken. Was rustig toen, dus oké. Maar na dat ene biertje gelijk weer weg gegaanquote:
Stairwayquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef FreezePop het volgende:
Ik kom alleen als de meet in de Stairway is.
niet jij hosselt niet damequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hossel liever gewone Nederlandse jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic van mij in deze spoilerimageshackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pic van mij in deze spoilerWinnervomits.gif? Laat maar zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je mist echt fokking geile shitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Winnervomits.gif? Laat maar zitten.
Maar ik welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet echt serieus.![]()
Ben bang van nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was je er tegelijkertijd met mij?hihi
[..]
1x een biertje gedronken. Was rustig toen, dus oké. Maar na dat ene biertje gelijk weer weg gegaanIk heb het gewoon geen kans gegeven
Nee das waar anders had jij geen date met anderen.quote:
Met zijn M3 midden in de nacht met 240km/h over de snelweg om ¤10,- aan wiet te verkopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Was gewoon een baas hoor, met z'n BMW en chimeids.
tr voor je plaatje, je weetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga deze x ook voor een nederlandsse jognen
En dan zeggen ze dat ik vies ben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je mist echt fokking geile shit
Voor die ICT'er?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga deze x ook voor een nederlandsse jognen
Misschien waren we elkaar gewoon misgelopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben bang van nietanders had ik zeker weten een goede avond gehad
wat ik date nooit met anderequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik wel
[..]
Ben bang van nietanders had ik zeker weten een goede avond gehad
[..]
Nee das waar anders had jij geen date met anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |