Balk, prachtig dorp. Daar is mijn vader geboren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus, discotheek de "String" in Balk_!
2x geweest. Ik voel me viesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
Kom, we gaan met z'n allen naar de Holly.
gwn holly is chill tog?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil zuipen in Den Haag, dat is een puike stad.
Jonge, kom Roffa, jeweet ditdatallesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil zuipen in Den Haag, dat is een puike stad.
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze moeten wraps vierkant maken, net zoals pannenkoeken.
triesttriestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb al humor maar ik ben te lui.
Zelfkastijdingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel eens tegen een kerk aan gezeken maar ik was in beschonken toestand, ik heb daarna nog mezelf met een riem op mijn rug geslagen terwijl ik riep: JEZUS VERGEEF ME.
Ik doet dit ook als ik niet beschonken ben. De heer weet dat ik goed bezig ben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel eens tegen een kerk aan gezeken maar ik was in beschonken toestand, ik heb daarna nog mezelf met een riem op mijn rug geslagen terwijl ik riep: JEZUS VERGEEF ME.
Hmm, daar heb ik nog niet gezopen en dat is een redelijk uniek, binnenkort wellicht. Goede tenten daar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jonge, kom Roffa, jeweet ditdatalles
De Heer verafschuwt mij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik doet dit ook als ik niet beschonken ben. De heer weet dat ik goed bezig ben.
Met mij erbij welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik nog niet gezopen en dat is een redelijk uniek, binnenkort wellicht. Goede tenten daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |