Patserquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn verbruik ligt veel hoger.
Rustig leventje, van die oudjes die zich elke dag scheren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij mij gaat eens in de 1 tot 4 weken de tondeuse eroverheen.
Als ik bovenop mag hebben wij een deal.quote:
Je bent echt de meest achterlijke persoon op aarde als je geen reden kan bedenken waarom ik je heb geblockt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wrm blokkeer juh me dm? sukkeltjd
Wat dacht je van die mensen die zich verplicht elke dag moeten scherenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rustig leventje, van die oudjes die zich elke dag scheren.
jij krijgt bij elke scheet een jeweetwelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dus scrollen, kom ik opeens dat tegen. Dikke bumper, kon ik niet verder scrollen.
Ik scheer me iedere ochtend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
leugens meeste van jullie hier hebben geeneens baardgroei haaahhahah
Ik wens je een fijne wedstrijd toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef aight1 het volgende:
huiswerk & voetbal
DAAG
tijdens psv zal ik weer terugkeren af en toe
Hoezo nou verplicht?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat dacht je van die mensen die zich verplicht elke dag moeten scheren
nee, weet ik niet. Licht eens toe?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij krijgt bij elke scheet een jeweetwel
Enkel Mono mag boven, no deal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik bovenop mag hebben wij een deal.
Dikke wildgroei rond mij mond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]die 3 snorhaartjes tellen niet
Ik dacht meer een bumper waardoor hij niet verder scrollen kon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij krijgt bij elke scheet een jeweetwel
Nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef coban het volgende:
Niemand die boeit van mijn ontplofte oog
Doe niet haten op mijn baardquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
leugens meeste van jullie hier hebben geeneens baardgroei haaahhahah
Ja klopt. Jij snapt het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht meer een bumper waardoor hij niet verder scrollen kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |