Ik krijg een glimlach op mijn gezicht, dan lach ik je namelijk uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HOI JONGENS JULLIE MENING
soms knipoog ik naar mannen VINDEN JULLIE DIT ENG?
Maar wel groot feest met veel drank enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik prima genoegKerk hoeft ook niet van mij
is goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
Kom, we gaan met z'n allen naar de Holly.
Gezellig hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ha samen zwaardvechten, en boterham-kwak doen
Ik verwacht een topic in CUL.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef monkyyy het volgende:
Het zijn wraps geworden trouwens voor de mensen die zich nog afvroegen wat ik zou maken voor 8mensen
Zolang er wodka is en een grote bruidstaartquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar wel groot feest met veel drank enzo
Ze moeten wraps vierkant maken, net zoals pannenkoeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef monkyyy het volgende:
Het zijn wraps geworden trouwens voor de mensen die zich nog afvroegen wat ik zou maken voor 8mensen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ooit eens wakker geworden op zondagochtend in een kerk in Friesland
zaterdagnacht discotheek, zondagochtend kerk. Was echt niet tof.
koop humorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als een marokkaan knipoogt ren ik weg. ik denk altijd dat ie een knopje heeft om zichzelf en de omgeving op te blazen, en hij / zij me nog snel ff wil pownen voor hij / zij drukt.
om niet te discrimineren heb ik overal hij / zij neergezet.
groet groet
Wij werden met een man of 8 de kerk uitgezet op zondagochtend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Monopoly het volgende:
Hehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |