HAHAHA GESMOLTENquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die het geen warme pindakaas noemen.
Klootzak. Ik zou hem slaan met een aggregaat!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam laatst bij de dokter: Zegt die kwakzalver: Je hebt berft.
Klootzak
In Drenthe heet dat gewoon zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Jammer geen onzquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef FreezePop het volgende:
Ik opende een topic [ afbeelding ]
Zijn karakter is inderdaad ook prachtig zo te zienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaWel eentje waar ik mee wil trouwen
En ik danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaWel eentje waar ik mee wil trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gewoon verhuizen dan toch?quote:
Die grote bruine bakken zijn prima te etenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Plastic_zak het volgende:
satésaus die je in de winkel koopt is echt smerigbruine zoete saus
Hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik dan
Ohnee ik knipoog niet, dat vind ik eng
Ik snap jequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen dan toch?
[..]
Die grote bruine bakken zijn prima te etenWeet even het merk daarvan niet
Ja dit was wel heel zwart wit van mij he, om op jongen zijn uiterlijk alleen te oordelen. Ik neem hiermee mijn woorden terugquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn karakter is inderdaad ook prachtig zo te zien
Dan ben je niet de enigequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En ik dan
Ohnee ik knipoog niet, dat vind ik eng
JIJ WEET _o_quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
gewoon zak pinda's pellen, door de maler, sambal bij, opwarmen, klaaraight
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
COBAN!Wat een debiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Voor jou maak ik wel een uitzondering maar dan niet in de kerk, gewoon een feest enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dit was wel heel zwart wit van mij he, om op jongen zijn uiterlijk alleen te oordelen. Ik neem hiermee mijn woorden terug
[..]
Dan ben je niet de enigeknipogen zijn walgelijk.
En met jou wil ik ook wel trouwen, maar jij wil niet trouwen dusja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |