SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
de eerstequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:06 schreef HappyBob het volgende:
Zeggen jullie satésaus of pindasaus?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:07 schreef HappyBob het volgende:
NIEMAND KLIKKEN GRIk klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pindasaus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:06 schreef HappyBob het volgende:
Zeggen jullie satésaus of pindasaus?
HAHAHA GESMOLTENquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die het geen warme pindakaas noemen.
Klootzak. Ik zou hem slaan met een aggregaat!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam laatst bij de dokter: Zegt die kwakzalver: Je hebt berft.
Klootzak
In Drenthe heet dat gewoon zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Jammer geen onzquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef FreezePop het volgende:
Ik opende een topic [ afbeelding ]
Zijn karakter is inderdaad ook prachtig zo te zienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaWel eentje waar ik mee wil trouwen
En ik danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaWel eentje waar ik mee wil trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |