volgende ronde bedoelt hij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef sausagin het volgende:
metalist won van Saklzburg , niet van Olympiakos
Spanje heeft anders ook nog 2 sterke ijzers in het vuur met Valencia en Atletico Madrid (ik neem aan dat ManU van Atletic de Bilbao wint).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef Mercurial het volgende:
Paar mooie wedstrijden maar ook wat matige hoor. Metallist wint eenvoudig van Olympiakos. Ik zie Metallist zelfs in de finale komen. City kan eenvoudig winnen van Sporting. Standaard Luik vs. Hannover is gewoon twee matige teams maar ik zie Hannover wel doorgaan. Udinese nam de EL niet eens serieus, misschien nu meer omdat ze de finale ruiken.
Idd!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik denk dat we met 1 club door heel blij zouden mogen zijn, maar ik heb geen idee welke club dat dan zou zijn!
Dit dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef Dekatria het volgende:
Wel mooi, een Duitse derby in de volgende ronde.
Zo sterk is Valencia niet hoor? Gewoon gelijkwaardige clubs, net als praktisch alle 3.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:36 schreef Mercurial het volgende:
Valencia speelt eerst thuis met de sterkste elf dus dat gaat PSV kansloos verliezen.
Wat is daar nouquote:
Ze zijn niet gelijkwaardig hoor. PSV met een middenveld met Strootman, Gini en Toivonen wordt compleet overlopen. Mertens kan niets uithalen tegen die backs en Bouma kan Soldado niet afstoppen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo sterk is Valencia niet hoor? Gewoon gelijkwaardige clubs, net als praktisch alle 3.
Gewoon kans om door te gaan voor Psv.
Vooral als ze in het eigen Baskenland spelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
21:05
Manchester United
-
Athletic Club Bilbao
1 = 1,50
X = 3,75
2 = 7,00
Aantrekkelijk om op Athletic in te zetten
Gelijkwaardigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo sterk is Valencia niet hoor? Gewoon gelijkwaardige clubs, net als praktisch alle 3.
Gewoon kans om door te gaan voor Psv.
lekker bquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Zorro het volgende:
Ajax weet ook weer wat die overwinning tegen Man Utd B betekent
Was inderdaad zeer dom van Tchité , had hij gewoon links binnen getrapt dan hadden ze nu grote kans op kwartfinale , nu moet je winnen in hannover (of 3-3 gelijk) wat 10x moeilijker is dan gelijkspelen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Decrease het volgende:
Standard had in de laatste seconden nog een gigantische kans op de 3-2. Schiet ie 'm met links is hij altijd binnen, maar nee.. Tchité besluit hier effe met rechts achter het steunbeen te trappen.
PSV en Valencia er allebei uit?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:12 schreef sausagin het volgende:
Ik denk dat deze ploegen doorstoten :
Schalke
Olympiakos
City
Ath madrid
AZ
Ath Bilbao
Standard
oopsquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Waar zijn nu trouwens al die kneusjes die beweerden dat De Jong niet geraakt werd?
ach wat is onmogelijk ? Udinese kan ook zomaar de UEFA cup winnen, dus AZ ook. Braga haalde ook de finale vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:21 schreef TLC het volgende:
Als Twente / AZ de volgende ronde halen, wat ik zeer reeel acht, en dan Hannover of Olympiakos loten kunnen ze zomaar de halve finale halen van de EL![]()
de rest gaat toch een stuk lastiger / bijkans onmogelijk worden.
Als ze die dan ff beide winnen en dan elkaar loten...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:21 schreef TLC het volgende:
Als Twente / AZ de volgende ronde halen, wat ik zeer reeel acht, en dan Hannover of Olympiakos loten kunnen ze zomaar de halve finale halen van de EL![]()
![]()
Werd ie geraakt danquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Waar zijn nu trouwens al die kneusjes die beweerden dat De Jong niet geraakt werd?
Moeten er nu 3 maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Setting_Sun het volgende:
United kan het nu wel schudden denk ik
Dat moeten ze gewoon zeggen van Platini/Blatter. Tegen Ajax speelden ze toch ook al op 25%.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Moeten er nu 3 maken.
Ze riepen bij Man United dat de Europa League ze wel degelijk iets kon schelen, maar ik geloof er weinig van.
Geloof ik ook weinig van, ik vind United sowieso geen heel bijzondere ploeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Moeten er nu 3 maken.
Ze riepen bij Man United dat de Europa League ze wel degelijk iets kon schelen, maar ik geloof er weinig van.
Denk het ook , zie ze niet nog 2 scoren zonder iets tegen te krijgen. Dan zijn het verlengingen.quote:
Eens. Daarom vrij bizar dat ze toch bovenaan staan in de PL.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geloof ik ook weinig van, ik vind United sowieso geen heel bijzondere ploeg.
Az-Athletic lijkt me wel mooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Garagardo het volgende:
Athletic!Que bote, que bote, que bote San Mames!
Schitterende pot en verdiend gewonnen. De eerste helft probeerde Manchester het nog wel, maar Athletic was echt enorm goed aan het spelen. Briljante goal van Llorente en ook die van Rooney was niet te versmaden.
Nu hopen dat we morgen een Nederlandse club loten!
GORA ATHLETIC!!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef TLC het volgende:
Italie is trouwens zomaar ineens 3 ploegen kwijt![]()
Zal toch niet lukkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, AZ-Sporting in de halve finale, ultieme revanche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |