Was inderdaad zeer dom van Tchité , had hij gewoon links binnen getrapt dan hadden ze nu grote kans op kwartfinale , nu moet je winnen in hannover (of 3-3 gelijk) wat 10x moeilijker is dan gelijkspelen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:00 schreef Decrease het volgende:
Standard had in de laatste seconden nog een gigantische kans op de 3-2. Schiet ie 'm met links is hij altijd binnen, maar nee.. Tchité besluit hier effe met rechts achter het steunbeen te trappen.
PSV en Valencia er allebei uit?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:12 schreef sausagin het volgende:
Ik denk dat deze ploegen doorstoten :
Schalke
Olympiakos
City
Ath madrid
AZ
Ath Bilbao
Standard
oopsquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Waar zijn nu trouwens al die kneusjes die beweerden dat De Jong niet geraakt werd?
ach wat is onmogelijk ? Udinese kan ook zomaar de UEFA cup winnen, dus AZ ook. Braga haalde ook de finale vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:21 schreef TLC het volgende:
Als Twente / AZ de volgende ronde halen, wat ik zeer reeel acht, en dan Hannover of Olympiakos loten kunnen ze zomaar de halve finale halen van de EL![]()
de rest gaat toch een stuk lastiger / bijkans onmogelijk worden.
Als ze die dan ff beide winnen en dan elkaar loten...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:21 schreef TLC het volgende:
Als Twente / AZ de volgende ronde halen, wat ik zeer reeel acht, en dan Hannover of Olympiakos loten kunnen ze zomaar de halve finale halen van de EL![]()
![]()
Werd ie geraakt danquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Waar zijn nu trouwens al die kneusjes die beweerden dat De Jong niet geraakt werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |