Moeten er nu 3 maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Setting_Sun het volgende:
United kan het nu wel schudden denk ik
Dat moeten ze gewoon zeggen van Platini/Blatter. Tegen Ajax speelden ze toch ook al op 25%.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Moeten er nu 3 maken.
Ze riepen bij Man United dat de Europa League ze wel degelijk iets kon schelen, maar ik geloof er weinig van.
Geloof ik ook weinig van, ik vind United sowieso geen heel bijzondere ploeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:33 schreef Ayreon84 het volgende:
[..]
Moeten er nu 3 maken.
Ze riepen bij Man United dat de Europa League ze wel degelijk iets kon schelen, maar ik geloof er weinig van.
Denk het ook , zie ze niet nog 2 scoren zonder iets tegen te krijgen. Dan zijn het verlengingen.quote:
Eens. Daarom vrij bizar dat ze toch bovenaan staan in de PL.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geloof ik ook weinig van, ik vind United sowieso geen heel bijzondere ploeg.
Az-Athletic lijkt me wel mooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Garagardo het volgende:
Athletic!Que bote, que bote, que bote San Mames!
Schitterende pot en verdiend gewonnen. De eerste helft probeerde Manchester het nog wel, maar Athletic was echt enorm goed aan het spelen. Briljante goal van Llorente en ook die van Rooney was niet te versmaden.
Nu hopen dat we morgen een Nederlandse club loten!
GORA ATHLETIC!!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef TLC het volgende:
Italie is trouwens zomaar ineens 3 ploegen kwijt![]()
Zal toch niet lukkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, AZ-Sporting in de halve finale, ultieme revanche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |