Dat klopt. Maar hogere recommended specs betekenen niet direct dat het er mooi uitziet. En dit is toch ook geen verassing? We weten toch allang dat het super-mooi zou gaan worden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Als een 4890 het op zn allerhoogst kan draaien dan mag je er van uit gaan dan het grafisch niet spectaculair mooier is dan wat we gezien hebben aan console footage.
En dat is jammer. De 4890 is echt al een oud beestje
Dat dan weer welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Het blijft een Bethesda game.
Oh?quote:No dismemberment in this game either.
Met een 4890 als recommended zou ik daar heel zo zeker niet van zijn.quote:We weten toch allang dat het super-mooi zou gaan worden?
Ja, dat vind ik ook zonde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh?Waarom zouden ze dat eruit halen in een spel met allemaal hak en snij-wapens maar in fallout 3 vliegen de ledematen je om de oren als je met een pistool op iemand schiet?
Jammer hoor
Ik bedoelde niet super-mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een 4890 als recommended zou ik daar heel zo zeker niet van zijn.
Een 4890 draaide Oblivion vol uit en dat ziet er anno 2011 ook niet heel puik meer uit.
Als je bv kijkt naar Nehrim, dat is al een stuk mooier dan Oblivion vanilla, en die kan je niet voluit draaien op een 4890.
Hmm, oké, niet echt ledematen afhakken, dat hoort er inderdaad niet bij. Maar ik wil wel sneeėn zien verschijnen op lichamen, dat miste ik echt in Oblivion.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef leeell het volgende:
ik niet, fallout hoort het, in skyrim mag het wmb wegblijven,gewoon omdat die esthetische waarde te behouden,
Welke esthetische waarde en waarom hoort het wel in fallout?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef leeell het volgende:
ik niet, fallout hoort het, in skyrim mag het wmb wegblijven,gewoon omdat die esthetische waarde te behouden,
gewoon; in fallout zit je in een ruige wasteland, mutants lopen vrij en ieder voor zich, dat is gewoon een grimmige en grove sfeer, derhalve past dismemberment daar wel bijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Welke esthetische waarde en waarom hoort het wel in fallout?
Ik snap niet hoe het niet bij skyrim zou horen. Hoe het niet -juist- by skyrim zou horen, eigenlijk.
indd jammerquote:
Zit wat in ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon; in fallout zit je in een ruige wasteland, mutants lopen vrij en ieder voor zich, dat is gewoon een grimmige en grove sfeer, derhalve past dismemberment daar wel bij
in morrowind/oblivion vond ik juist die mooie natuur, de goede dialogen en die mystieke atmosfeer belangrijk, en als ik dan afgehakte ledematen zie, vind ik dat persoonlijk niet echt stroken met die sfeer.
Nouja, in skyrim loop je door een ruig berglandschap met trolls/orcs en whateverthefuck dat allemaal je keel wil doorsnijden. Ik vind dismemberment daar juist een stuk meer bij passen (en een stuk realistischer).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon; in fallout zit je in een ruige wasteland, mutants lopen vrij en ieder voor zich, dat is gewoon een grimmige en grove sfeer, derhalve past dismemberment daar wel bij
Dat lijkt me juist prachtig bij de sfeer horen, maargoed.quote:in morrowind/oblivion vond ik juist die mooie natuur, de goede dialogen en die mystieke atmosfeer belangrijk, en als ik dan afgehakte ledematen zie, vind ik dat persoonlijk niet echt stroken met die sfeer.
Er was een mod voor? Geef eens een link.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:42 schreef wise het volgende:
[..]
indd jammer. Maar netzoals oblivion zal er wel een mod voor komen.
daarom is de pc versie juist zo goed
ik denk echt dat dit een gevalletje iedereen speelt het spel anders is, derhalve is de sfeerbeleving voor iedereen ook anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, in skyrim loop je door een ruig berglandschap met trolls/orcs en whateverthefuck dat allemaal je keel wil doorsnijden. Ik vind dismemberment daar juist een stuk meer bij passen (en een stuk realistischer).
[..]
Dat lijkt me juist prachtig bij de sfeer horen, maargoed.
Meh, als ik het zo zie vind ik het nou niet echt bij Oblivion passen, ik ga die mod dus ook niet installeren.quote:
Het zou helemaal mooi zijn als ze dan ook even een optie inbouwen om dat aan of uit te zetten, want nu is het voor mij eerder een gemis van deze bethesda gamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk echt dat dit een gevalletje iedereen speelt het spel anders is, derhalve is de sfeerbeleving voor iedereen ook anders.
dat is juist zo mooi aan bethesda games
Dat ziet er inderdaad verschrikkelijk uit, maargoed, het is ook een mod.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, als ik het zo zie vind ik het nou niet echt bij Oblivion passen, ik ga die mod dus ook niet installeren.
Quadcore en 4 gb ram hier. En mijn Radeon 5770 is wel een 10-20% langzamer dan een 4890 maar onspeelbaar zal het iig niet zijn. Ziet er goed uit wb systeemeisen imho, heeft de hardware iig wat te doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:56 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)v-skyrim-bekend.html
[..]
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken, en het gewoon moet aankijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een 4890 als recommended zou ik daar heel zo zeker niet van zijn.
Een 4890 draaide Oblivion vol uit en dat ziet er anno 2011 ook niet heel puik meer uit.
Als je bv kijkt naar Nehrim, dat is al een stuk mooier dan Oblivion vanilla, en die kan je niet voluit draaien op een 4890.
Ja, ik heb netjes gewacht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef Luchtkoker het volgende:
Voeding ook binnen en geinstalleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |