gewoon; in fallout zit je in een ruige wasteland, mutants lopen vrij en ieder voor zich, dat is gewoon een grimmige en grove sfeer, derhalve past dismemberment daar wel bijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Welke esthetische waarde en waarom hoort het wel in fallout?
Ik snap niet hoe het niet bij skyrim zou horen. Hoe het niet -juist- by skyrim zou horen, eigenlijk.
indd jammerquote:
Zit wat in ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon; in fallout zit je in een ruige wasteland, mutants lopen vrij en ieder voor zich, dat is gewoon een grimmige en grove sfeer, derhalve past dismemberment daar wel bij
in morrowind/oblivion vond ik juist die mooie natuur, de goede dialogen en die mystieke atmosfeer belangrijk, en als ik dan afgehakte ledematen zie, vind ik dat persoonlijk niet echt stroken met die sfeer.
Nouja, in skyrim loop je door een ruig berglandschap met trolls/orcs en whateverthefuck dat allemaal je keel wil doorsnijden. Ik vind dismemberment daar juist een stuk meer bij passen (en een stuk realistischer).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon; in fallout zit je in een ruige wasteland, mutants lopen vrij en ieder voor zich, dat is gewoon een grimmige en grove sfeer, derhalve past dismemberment daar wel bij
Dat lijkt me juist prachtig bij de sfeer horen, maargoed.quote:in morrowind/oblivion vond ik juist die mooie natuur, de goede dialogen en die mystieke atmosfeer belangrijk, en als ik dan afgehakte ledematen zie, vind ik dat persoonlijk niet echt stroken met die sfeer.
Er was een mod voor? Geef eens een link.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:42 schreef wise het volgende:
[..]
indd jammer. Maar netzoals oblivion zal er wel een mod voor komen.
daarom is de pc versie juist zo goed
ik denk echt dat dit een gevalletje iedereen speelt het spel anders is, derhalve is de sfeerbeleving voor iedereen ook anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, in skyrim loop je door een ruig berglandschap met trolls/orcs en whateverthefuck dat allemaal je keel wil doorsnijden. Ik vind dismemberment daar juist een stuk meer bij passen (en een stuk realistischer).
[..]
Dat lijkt me juist prachtig bij de sfeer horen, maargoed.
Meh, als ik het zo zie vind ik het nou niet echt bij Oblivion passen, ik ga die mod dus ook niet installeren.quote:
Het zou helemaal mooi zijn als ze dan ook even een optie inbouwen om dat aan of uit te zetten, want nu is het voor mij eerder een gemis van deze bethesda gamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:47 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk echt dat dit een gevalletje iedereen speelt het spel anders is, derhalve is de sfeerbeleving voor iedereen ook anders.
dat is juist zo mooi aan bethesda games
Dat ziet er inderdaad verschrikkelijk uit, maargoed, het is ook een mod.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, als ik het zo zie vind ik het nou niet echt bij Oblivion passen, ik ga die mod dus ook niet installeren.
Quadcore en 4 gb ram hier. En mijn Radeon 5770 is wel een 10-20% langzamer dan een 4890 maar onspeelbaar zal het iig niet zijn. Ziet er goed uit wb systeemeisen imho, heeft de hardware iig wat te doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:56 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)v-skyrim-bekend.html
[..]
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken, en het gewoon moet aankijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een 4890 als recommended zou ik daar heel zo zeker niet van zijn.
Een 4890 draaide Oblivion vol uit en dat ziet er anno 2011 ook niet heel puik meer uit.
Als je bv kijkt naar Nehrim, dat is al een stuk mooier dan Oblivion vanilla, en die kan je niet voluit draaien op een 4890.
Ja, ik heb netjes gewacht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef Luchtkoker het volgende:
Voeding ook binnen en geinstalleerd?
Probeer ook zeker Metro 2033 even. Die is vol open op 1920x1200 ook zeer puik en behoorlijk zwaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb netjes gewacht.En wat een verschil, Just Cause 2 op de hoogste instellingen kan hij makkelijk aan, morgen maar even GTA IV en The Witcher 2 proberen.
Wat vond je kut aan Morrowind dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef internal het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik hem zal kopenHet zou mijn eerste elder scrolls titel worden die ik ga spelen (heb morrowind geprobeerd maar vond dat niks).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let op, bevat spoilers! Bijvoorbeeld op 5:30.
Ik vond Morrowind ook niet zo aantrekkelijk maar dat kan ook komen omdat ik dat pas een half jaar geleden voor het eerst probeerde, en ondanks dat ik niet zoveel waarde hecht aan goede graphics, trok ik dat wel erg slechtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef internal het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik hem zal kopenHet zou mijn eerste elder scrolls titel worden die ik ga spelen (heb morrowind geprobeerd maar vond dat niks).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |