Gewoon haar bezwangeren en dan als huisvader boos worden als zij klagend thuiskomt uit het werk dat zij maar een keer een dag in jouw schoenen moet staan (om vervolgens als een baas weer te gaan gamen natuurlijk).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Ik ben 1 november werkloos en mijn vrouw zit te pushen dat ik een baan moet zoeken. Ergens vind ik het wel goed zo.
Weet alleen niet wat ik ga worden, de game lijkt ingericht te zijn dat je natuurlijk een Nord warrior/barbarian ofzo moet worden. Maar een dark elf necromancer oid lijkt me toch ook wel leuk.
Ben je terug?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Gvd 4 dagen schoonmaken deze weekmaarja, is wel weer 320 eu en deze week nog meer dan 450 ontvangen. Dat wordt dus een nieuwe pc bestellen volgende week woensdag jullie weetzon zelluf G
Lekekr G, box. Specs van je te-bestellen PC?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef RickoKun het volgende:
Gvd 4 dagen schoonmaken deze weekmaarja, is wel weer 320 eu en deze week nog meer dan 450 ontvangen. Dat wordt dus een nieuwe pc bestellen volgende week woensdag jullie weetzon zelluf G
Komen eraan als ik gvd eindelijk thuis ben. Die kk bus komt niet opdagen. Ben ik al anderhalf uur onderweg voor iets wat ik met de fiets in een half uur kan doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Lekekr G, box. Specs van je te-bestellen PC?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Komen eraan als ik gvd eindelijk thuis ben. Die kk bus komt niet opdagen. Ben ik al anderhalf uur onderweg voor iets wat ik met de fiets in een half uur kan doen
Mensen zonder autoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Komen eraan als ik gvd eindelijk thuis ben. Die kk bus komt niet opdagen. Ben ik al anderhalf uur onderweg voor iets wat ik met de fiets in een half uur kan doen
Hoeveel watt is je huidige voeding?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
Videokaart heb ik, maar voeding nog niet. Videokaart aansluiten of niet?
Geen rijbewijs hebben.quote:
Oh, dan probeer ik het wel als ik die nieuwe voeding heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hoeveel watt is je huidige voeding?
-edit- Je kan het sowieso proberen, het zal geen kwaad doen. Kan alleen wel zijn dat je PC faalt (lees: uitvalt) omdat je voeding het niet meer trekt
Dan moet je het wel op ultra kunnen spelen als ik het zo leesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef RickoKun het volgende:
Thanks braddahs![]()
Feels good to be back jwz
Anyhoo,
In mijn PC zit i.e.g.
DDR3 SDRAM Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9
Intel Core Intel Core i5 2500K Boxed
Socket 1155 moederborden Asrock P67 Extreme4 Gen3
En qua videokaart denk ik iets van een Nvidia GTX 580
Dat is wel de bedoeling inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:35 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Dan moet je het wel op ultra kunnen spelen als ik het zo lees
Daar zal ik keihard overheen gaanquote:Minimale PC Specs:
Operating System: Win XP/7/Vista (32 or 64 bit)
CPU: Dual Core 2GB
Memory: 2GB RAM
Video Card: DirectX9c video card512MB RAM
Aanbevolen PC Specs:
Operating System: Win XP/7
CPU: Quad-Core Intel/AMD CPU
Memory: 4GB RAM, 6GB Hard Drive Space
Sound: DirectX compatible sound card
Video Card: DirectX9 video card with 1GB memory. GTX 260/Radeon 4890 or higher
En ondertussen fappend de Skyrim-filmpjes op youtube kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:13 schreef thettes het volgende:
Dat heb ik helaas niet.. dan maar over een jaartje spelen ofzo.
Je hebt best wel een punt. Ik game ook niet zo vaak meer... Misschien maar een wat mindere pc nemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef thettes het volgende:
Omdat vooral Morrowind maar ook TES4 mijn favoriete games of all time zijn ga ik deze zeker te zijner tijd checken!
Alleen ik ben de afgelopen jaren echt bijna al mijn interesse in gamen verloren. Terwijl ik voor Oblivion mijn pc nog geupgrade heb
Gelukkig maar trouwens, heb ook totaal geen geld voor een upgrade en consoles vind ik klote.
quote:Bethesda heeft de minimale en aanbevolen systeemeisen van The Elder Scrolls V: Skyrim bekendgemaakt. De game vereist een dualcoreprocessor, twee gigabyte werkgeheugen en een videokaart met 512 megabyte videogeheugen.
Uitgever Bethesda onthult de systeemeisen op zijn weblog. Skyrim zal draaien op Windows XP, Vista en Windows 7. Minimaal wordt een 2GHz-dualcoreprocessor met twee gigabyte werkgeheugen vereist, samen met zes gigabyte vrije ruimte op de harde schijf. Van de grafische kaart wordt verwacht dat deze is voorzien van 512 megabyte videogeheugen en compatibel is met DirectX 9.0c. De uitgever meldt verder dat er een internetverbinding vereist is om Skyrim bij de eerste keer spelen te activeren via Steam.
De aanbevolen systeemeisen geven aan wat nodig is om het spel met 'high' instellingen te draaien, aldus Bethesda. Hiervoor zijn een quadcoreprocessor en vier gigabyte werkgeheugen nodig. De aanbevolen videohardware bestaat uit een gigabyte videogeheugen en een gpu die zich kan meten met een Nvidia GeForce GTX 260 of een AMD Radeon 4890. De rpg verschijnt op 11 november voor de pc, PlayStation 3 en Xbox 360.
Hoog genoeg voor mij, ik heb bijvoorbeeld geen quadcoreprocessor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Best laag eigenlijk, die aanbevolen systeemeisen.
Die heb je ook niet nodig als je videokaart sneller is dan een 4890.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoog genoeg voor mij, ik heb bijvoorbeeld geen quadcoreprocessor.
Voeding is onderweg, we zullen zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Die heb je ook niet nodig als je videokaart sneller is dan een 4890.
Dat ding is al minstens 2 jaar oud, als het niet meer is.
Ik mag toch hopen dat er meer uit te halen is qua grafisch geweld
Ik hoop dat ik hem op goede instellingen kan spelen met een resolutie van 1680x1050, meer kan mijn monitor niet aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef vosss het volgende:
Nouja ik wilde upgraden vóór de release, maar emt deze specs kijk ik wel eerst hoe het allemaal draait.
Mijn 6870 is een bak sneller dan een ouwe 4890 natuurlijk. Okay ik heb dan wel dualcore, maar ik denk dat de videokaart meer doet dan de cpu in Skyrim.
Ik verwacht bij het zien van deze specs hem gewoon voluit te kunnen spelen op 1920x1200.
Wel okay natuurlijk, maar ik had op hogere specs gehoopt eerlijk gezegd
Dat is toch per vierkante inch of zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef vosss het volgende:
1920 x 1200 = 2.304.000
1680 x 1050 = 1.764.000
Dat scheelt gewoon 540.000 pixels die elke seconde op het beeld gezet moeten worden.
Als een 4890 het op zn allerhoogst kan draaien dan mag je er van uit gaan dan het grafisch niet spectaculair mooier is dan wat we gezien hebben aan console footage.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom hoop je op hogere specs? Dat staat niet altijd in verband met de grafische beeldkwaliteit.
Ja, maar ze hebben het over high hè, misschien is er ook nog wel een ultra high optie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Als een 4890 het op zn allerhoogst kan draaien dan mag je er van uit gaan dan het grafisch niet spectaculair mooier is dan wat we gezien hebben aan console footage.
En dat is jammer. De 4890 is echt al een oud beestje
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
How to be a complete bastard in Skyrim
Het blijft een Bethesda game.quote:Entering the house in question, I approached a sleeping woman and hacked her in the face. She got out of bed and tried to stab me, so I hacked her in the face again, then she tried to surrender, so I hacked her in the face again. The disturbance roused a man upstairs, but in his hurry to get up he glitched himself onto a cupboard. Easy prey. His face being out of hacking distance, I chopped his legs off instead. Figuratively. No dismemberment in this game either.
Dat klopt. Maar hogere recommended specs betekenen niet direct dat het er mooi uitziet. En dit is toch ook geen verassing? We weten toch allang dat het super-mooi zou gaan worden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Als een 4890 het op zn allerhoogst kan draaien dan mag je er van uit gaan dan het grafisch niet spectaculair mooier is dan wat we gezien hebben aan console footage.
En dat is jammer. De 4890 is echt al een oud beestje
Dat dan weer welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Het blijft een Bethesda game.
Oh?quote:No dismemberment in this game either.
Met een 4890 als recommended zou ik daar heel zo zeker niet van zijn.quote:We weten toch allang dat het super-mooi zou gaan worden?
Ja, dat vind ik ook zonde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh?Waarom zouden ze dat eruit halen in een spel met allemaal hak en snij-wapens maar in fallout 3 vliegen de ledematen je om de oren als je met een pistool op iemand schiet?
Jammer hoor
Ik bedoelde niet super-mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een 4890 als recommended zou ik daar heel zo zeker niet van zijn.
Een 4890 draaide Oblivion vol uit en dat ziet er anno 2011 ook niet heel puik meer uit.
Als je bv kijkt naar Nehrim, dat is al een stuk mooier dan Oblivion vanilla, en die kan je niet voluit draaien op een 4890.
Hmm, oké, niet echt ledematen afhakken, dat hoort er inderdaad niet bij. Maar ik wil wel sneeën zien verschijnen op lichamen, dat miste ik echt in Oblivion.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef leeell het volgende:
ik niet, fallout hoort het, in skyrim mag het wmb wegblijven,gewoon omdat die esthetische waarde te behouden,
Welke esthetische waarde en waarom hoort het wel in fallout?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef leeell het volgende:
ik niet, fallout hoort het, in skyrim mag het wmb wegblijven,gewoon omdat die esthetische waarde te behouden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |