iemand nam het toevallig voor me mee van Oblivion, èèn van de meest nuttige cadeaus everquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef vosss het volgende:
Ok dus dat is gewoon tijdens release van de game beschikbaar?
Dat zou wel tof zijn.
Ik heb nog nooit zo een guide gehad, maar omdat net iemand het erover had dacht ik ineens hey Skyrim guide. Kopen kopen kopen![]()
Is het al de 11de?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef KanNichtSehen het volgende:
Boh, ga 11-11 's avonds naar een concertdus dan maar zaterdag en zondag de hele dag spelen
Dat vraag ik me ook af, wanneer pak je zo'n guide er nou bij? Nadat je de game hebt uitgespeeld om de side's, extra's, etc eruit te halen? Dan is meer dan de helft van die guide al voor niks in feite. Gebruik je hem constant als walkthrough? Dan verpest het m.i. veel van de gameplay. Etcquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Ghostandor het volgende:
Is het nuttig ja? Nooit zo'n guide gehad, verpest het niet veel van de game?
Heul niet erg, had het liever wel anders geplandquote:
Tja, ik zal het waarschijnlijk handig vinden omdat ik dan niet meer hoef te ALT+TAB'en en ik vind het er ook wel mooi uitzien. De walkthrough zal ik waarschijnlijk niet gebruiken, behalve als ik echt vast zit. Maar het lijkt me wel zo dat de nuttigheid van zo'n guide per persoon verschilt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, wanneer pak je zo'n guide er nou bij? Nadat je de game hebt uitgespeeld om de side's, extra's, etc eruit te halen? Dan is meer dan de helft van die guide al voor niks in feite. Gebruik je hem constant als walkthrough? Dan verpest het m.i. veel van de gameplay. Etc
Ah, oke. Nouja, ik probeer het echt niet aan te vallen ofzo, ik vind die guides echt super mooie naslag werken. Alleen zelf zou ik ze niet zo snel gebruiken omdat ik niet zou weten wanneer (zie eerdere argumenten).quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, ik zal het waarschijnlijk handig vinden omdat ik dan niet meer hoef te ALT+TAB'en en ik vind het er ook wel mooi uitzien. De walkthrough zal ik waarschijnlijk niet gebruiken, behalve als ik echt vast zit. Maar het lijkt me wel zo dat de nuttigheid van zo'n guide per persoon verschilt.
Gewoon met mijn creditcard; hoezo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:24 schreef Rezania het volgende:
Zeg vosss, hoe heb jij betaald op die Engelse site?
quote:
Awesome.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef vosss het volgende:
http://www.elderscrolls.com/
Live action TV commercial.
Paypal kan je ook linken aan een bankrekening. Duurt dan wel even.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
Ik zie net dat je ook met Paypal kan betalen, maar dat is toch ook met creditcard of zo?
Blijkbaar had ik al een Paypal account. En dat wachten maakt mij niet uit, zolang het geld maar voor de 11de is overgemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Paypal kan je ook linken aan een bankrekening. Duurt dan wel even.
Hij staat ook al op de FP.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef vosss het volgende:
Hmzz, hij laad niet meer bij mij; hier wel nog:
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Niccccccccequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef vosss het volgende:
Je studeert ICT en al je leraren willen ook die week vrij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:09 schreef Onmisbaar het volgende:
Wauw, ik hoor net dat ik na 11 november een week vrij heb, omdat er twee weken geroosterd zijn voor de tentamens en al mijn tentamens zijn in de eerste week. Dat komt goed uit.
Nee, rechten en blijkbaar duurt de tentamen 'week' dus twee wekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je studeert ICT en al je leraren willen ook die week vrij?
Ik heb ook geluk, mijn laatste tentamen is op 10 novemberquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:09 schreef Onmisbaar het volgende:
Wauw, ik hoor net dat ik na 11 november een week vrij heb, omdat er twee weken geroosterd zijn voor de tentamens en al mijn tentamens zijn in de eerste week. Dat komt goed uit.
Lekker door met wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef drumstickNL het volgende:
Ach gasten voor je het weet zit je al Skyrim te spelen dus ik ga lekker door, des te eerder is het er.
Hij laadt eeuwig bij mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef vosss het volgende:
http://www.elderscrolls.com/
Live action TV commercial.
Thank youquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef vosss het volgende:
Als je een console hebt kun je tot die tijd Arkham City spelen, die is ook baas.quote:
Als je vrouw zo graag een baan wil moet ze er zelf maar een zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Ik ben 1 november werkloos en mijn vrouw zit te pushen dat ik een baan moet zoeken. Ergens vind ik het wel goed zo.
Weet alleen niet wat ik ga worden, de game lijkt ingericht te zijn dat je natuurlijk een Nord warrior/barbarian ofzo moet worden. Maar een dark elf necromancer oid lijkt me toch ook wel leuk.
Heeft ze al gedaan, ze verdient veel meer dan ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je vrouw zo graag een baan wil moet ze er zelf maar een zoeken
Laat haar maar mooi de verdiener zijn dan. Ga jij lekker thuiszitten gamen ipv beppen met de buuvquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan, ze verdient veel meer dan ik.
Nog nooit zo jaloers geweest op een werklozequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Ik ben 1 november werkloos en mijn vrouw zit te pushen dat ik een baan moet zoeken. Ergens vind ik het wel goed zo.
Weet alleen niet wat ik ga worden, de game lijkt ingericht te zijn dat je natuurlijk een Nord warrior/barbarian ofzo moet worden. Maar een dark elf necromancer oid lijkt me toch ook wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |