Al je vrienden gaan aan de Skyrim?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef Silv het volgende:
He! Kom jij ook op mijn verjaardag op 11 november?
Ffffuuuuuuuuuu
Nein. Niet al mijn vrienden houden er rekening mee dat ik de 11e Skyrim moet spelen.quote:
Ik ga er vanuit dat de systeemeisen niet zo heel hoog zijn, omdat 't spel ook op de consoles uitkomt. En ik heb bij diezelfde winkel besteld! Gamesync krijgt wel goeie reviews, dus hopelijk valt de game op de release op mijn deurmatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En maandag krijg ik de offerte voor m'n laptop binnen
Maar ik ga er vanuit dat ik niks aan m'n specificaties hoef aan te passen
Edit: Pre-order geplaatst (bij gamesync)
Zou leuk zijn als de kaart er bij zit, maar dat zien we dan wel
hej denk jij dat skyrim draaid op dese specs???????/quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:13 schreef vosss het volgende:
Vandaag worden de PC specs bekend gemaakt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hej denk jij dat skyrim draaid op dese specs???????/
i7-2600
gtx560ti x2
8mb rom ofso
mattie vna me heefd deze pc voor me in elkaar gestelt
hoor graag vna juh wil egt graag spelen XD
beter vraag je aan je mattie of ie ook je Nederlands kan verbeterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hej denk jij dat skyrim draaid op dese specs???????/
i7-2600
gtx560ti x2
8mb rom ofso
mattie vna me heefd deze pc voor me in elkaar gestelt
hoor graag vna juh wil egt graag spelen XD
Iddquote:
vosss jij loopt hier toch al lang genoeg rond om daar niet met beide benen in te trappen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:25 schreef vosss het volgende:
8MB ROM???
Dat zal wel RAM zijn en geen MB maar GB.
Denk dat dat prima draait overigens
Ik hoop dat dit klopt, want dan hoef ik alleen maar even mijn videokaart te upgraden.quote:Recommended System Requirements
* CPU: Core 2 Quad 3 GHz
* RAM: 3 GB
* HDD: 15 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c
Dat soort system requirements moet je sowieso 'met een korrel zout nemen'. Ik zeg dit omdat bijv een shitload aan draaiende applicaties, spyware etc je PC alsnog heel langzaam kan maken. Tevens is het 'recommended', maar voor wat? Om het op Medium met 25fps te kunnen draaien? Of High met 60fps? Of Low met .. nouja, jullie snappen wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit klopt, want dan hoef ik alleen maar even mijn videokaart te upgraden.
Dat begrijp ik wel, maar het is toch handig dat ik nu ergens vanuit kan gaan en niet meer hoef te raden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat soort system requirements moet je sowieso 'met een korrel zout nemen'. Ik zeg dit omdat bijv een shitload aan draaiende applicaties, spyware etc je PC alsnog heel langzaam kan maken. Tevens is het 'recommended', maar voor wat? Om het op Medium met 25fps te kunnen draaien? Of High met 60fps? Of Low met .. nouja, jullie snappen wat ik bedoel.
Het is een beetje vaag en een rekbaar begrip.
Man ik net kijken op fokquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
vosss jij loopt hier toch al lang genoeg rond om daar niet met beide benen in te trappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |