Waar ergens?quote:
https://www.amazon.co.uk/(...)id=1319203737&sr=8-3quote:
Dus niet zeker dat je die map krijgt wel?quote:We are currently clarifying whether Amazon.co.uk customers will receive the premium quality map bonus with their pre-order of The Elder Scrolls V: Skyrim. We will update this message once we can confirm.
dunno, die staat toch meestal snel online, dus dat maakt mij weinig uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus niet zeker dat je die map krijgt wel?
Hier is ie voor ¤32,90, ik heb 'm echt zojuist gepre-orderedquote:
Dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mja, vind het zonde van de 10-20 eu, maar ik wil hem gewoon zeker de 11e hebben en niet afhankelijk zijn van webshops zonder voorraad of vertragingen bij de post. Dus dat wordt de 11e even naar de winkel.
Leuk filmpje, nu kijk ik nog meer vooruit naar Skyrim.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:40 schreef vosss het volgende:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
Ik ga de 10de proberen in elk geval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mja, vind het zonde van de 10-20 eu, maar ik wil hem gewoon zeker de 11e hebben en niet afhankelijk zijn van webshops zonder voorraad of vertragingen bij de post. Dus dat wordt de 11e even naar de winkel.
Daar heb je wel geluk mee, dan ben je er in ieder geval zeker van dat je hem op tijd hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga de 10de proberen in elk geval.
Vroeger de Musicstore in het dorp waar ik woon verkocht altijd alles 1 of 2 dagen voor de officiele release. Het stond niet in het schap dan, maar hij verkocht het wel als je er om vroeg.
Die winkel is nu weg, maar dezelfde eigenaar heeft ook nog een winkel in een dorp verderop.
Ik denk dat ik daar gewoon reserveer; goede kans dat ik de 10de dan al aan de slag kan
Gewoon battlemage, lekker vuurballen werpen en met een zwaard hakken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:32 schreef Onmisbaar het volgende:
Welke class rollen jullie straks met Skyrim? Ik twijfel tussen een mage of gewoon een warrior. Heel veel kans dat ik tussendoor gewoon opnieuw begin, maar goed.
[..]
Daar heb je wel geluk mee, dan ben je er in ieder geval zeker van dat je hem op tijd hebt
ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon battlemage, lekker vuurballen werpen en met een zwaard hakken.
En maandag krijg ik de offerte voor m'n laptop binnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:13 schreef vosss het volgende:
Vandaag worden de PC specs bekend gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |